Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych filmów serii „Gabinet z widokiem na morze” Romance TV pokaże 28 kwietnia oraz 5 i 12 maja, zawsze o godz. 20:00.
Gabinet z widokiem na morze to jedna z najpopularniejszych serii filmowych jaka zagościła w Romance TV w ostatnich latach. Premierowe filmy z tej serii obyczajowej będzie można zobaczyć na antenie stacji w trzy kolejne niedziele, 28 kwietnia, 5 i 12 maja o godz. 20:00. Tym razem Nora Kaminski będzie musiała zająć się bardzo poważnymi przypadkami pacjentów, gdzie ważna jest nie tylko wiedza medyczna ale i ogromna empatia.
„Gabinet z widokiem na morze: Uparciuchy z Rugii” – 28 kwietnia, godz. 20:00
Podczas rejsu statkiem jego kapitan traci przytomność. Nora Kaminski udziela mu pierwszej pomocy. Nora namawia kapitana na dokładne badania. Niestety okazuje się, że jej pacjent cierpi na nowotwór. Oprócz kłopotów ze zdrowiem ma również problemy osobiste. Julia, jego siostra, zarzuca mu, że zaniedbywał niedawno zmarłą matkę.
„Gabinet z widokiem na morze – Śpiąca Królewna” – 5 maja, godz. 20:00
Lea, niezwykle utalentowana, transpłciowa baletnica, wyraźnie daje do zrozumienia, że nie jest już Leonem, ale jej trenerka nie pozwala jej zatańczyć roli królewny. Lea, po swoim coming-oucie, musi walczyć z wykluczeniem. Nora opatruje Leę po wypadku i zauważa, że dziewczynka ma na skórze nie tylko otarcia i zadrapania…
„Gabinet z widokiem na morze – Zawrót głowy” – 12 maja, godz. 20:00
Położna Claudia Koserow ma tyle pracy, że zaniedbuje swojego męża i jego chorą matkę. Oboje mają do niej o to pretensje. Przy którymś z porodów Claudia ma zawroty głowy, ale pracuje dalej, jakby się nic nie stało. Kiedy zdarza się to po raz drugi, Nora Kaminski zaczyna się poważnie martwić. Co dzieje się z Claudią?
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.