Uczestnicy Top Model „dbają o swój błysk” z Orbit
Randka, czas spędzony ze znajomymi, ważna rozmowa czy casting – w takich sytuacjach poczucie pewności siebie to podstawa. Z gumą do żucia Orbit odzyskasz swój błysk i świeży oddech, kiedy tylko będziesz tego potrzebować! Przekonali się o tym uczestnicy programu “Top Model”!
Orbit w ramach kampanii “Odzyskaj Swój Błysk”, zachęca młodych ludzi do wiary w siebie i budowania pewności siebie. By dotrzeć do młodych odbiorców marka zdecydowała się promować korzyści z żucia bezcukrowych gum w 6, 7 i 8 odcinku „Top Model”.
Dodatkowo uczestnicy programu wzięli udział w zadaniu specjalnym – nagraniu reklamy gumy do żucia Orbit. Modele pracowali w kilkuosobowych grupach. Każda z nich miała do odegrania 3 sceny: w sypialni, na korcie oraz na basenie. We wszystkich ujęciach widzieliśmy młodych, znudzonych ludzi, którzy odzyskali swoją pewność siebie i ochotę do zabawy, dzięki gumie Orbit. Wspólnym motywem przewodnim zadań było główne hasło akcji „Odzyskaj Swój Błysk”. Było o co walczyć! Nagrodą dla zwycięskiej drużyny była sesja wizerunkowa dla marki. Odcinek z zadaniem oraz sesją widzowie będą mogli zobaczyć już 20 października. Zapraszamy do oglądania!
Ty również chcesz się poczuć pewnie? Po jedzeniu i piciu, podczas nauki, spaceru czy imprezy – sięgaj po Orbit zawsze, kiedy tylko poczujesz, że chcesz odświeżyć swój oddech i zwiększyć pewność siebie! Odzyskaj swój blask z Orbit i dziel się uśmiechem do woli!

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.