Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

2022-01-13  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

Na ekrany powraca Dasia – sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych.  To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank. W nowej reklamie po raz kolejny pokazuje, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. Reklama prezentuje również ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny. Spółka po raz kolejny stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Nad powstaniem nowej komunikacji czuwała Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney:

„Nasi Klienci, partnerzy i pracownicy pokochali Dasię. To personifikacja naszej marki: sympatyczna, przyjazna i pomocna przyjaciółka, która zawsze chętnie doradzi i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: polaczenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej. W końcu powiedzenie: ‚Da się’ coraz częściej jest kojarzone właśnie ze Smartney. Widzimy to chociażby po Internetowych  memach, które w zabawny sposób nawiązują do naszej reklamy. Dla nas jest to ogromna satysfakcja, gdy tworząc produkty, które ułatwiają mądre pożyczanie pieniędzy i projektując dla nich komunikację, obserwujemy wzrost zainteresowania naszych Klientów, który szybko przekłada się na świetne wyniki sprzedażowe” 

Tym razem Dasia jest bohaterką trzech historii. W pierwszej z nich poznajemy taksówkarza. Sam się zatrudnia i sam chciałby pożyczać pieniądze, bez zbędnego czekania i dostarczania stosów papierów – teraz może pożyczyć pieniądze 100% online wprost ze swojej komórki. W kolejnej scenie z kobietą na bieżni w przewrotny sposób obrazujemy jak działa konsolidacja w Smartney: zamienia raty na jedną chudą,  bez żadnego wysiłku, a do tego oferuje dodatkową gotówkę. Ostatnia scena pokazuje, ze nawet bardzo wysokie kwoty do 60 tysięcy złotych można pożyczyć w Smartney bez zaświadczeń. W sam raz na długo odkładany remont. Troje bohaterów, trzy problemy, jedna odpowiedź: DA SIĘ!

Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Razem z nową kampanią telewizyjną powraca promocja, umożliwiająca klientom darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni.

Smartney ma się czym chwalić. Pod koniec 2021 roku,  po niecałych trzech latach działalności jest już w czołówce firm udzielających kredytów gotówkowych na rynku pozabankowym. Pożyczka konsolidacyjna to jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. To pierwszy tego typu produkt w Europie.

 

Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZgIoFRPtYgg

 

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Dom produkcyjny: PAPAYA

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER;

Planowanie i zakup mediów online SALES & MORE

Zdjęcia: Tomasz Puchalski, WIZERUNEK PROFESJONALISTY

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.