Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

2022-01-13  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

Na ekrany powraca Dasia – sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych.  To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank. W nowej reklamie po raz kolejny pokazuje, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. Reklama prezentuje również ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny. Spółka po raz kolejny stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Nad powstaniem nowej komunikacji czuwała Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney:

„Nasi Klienci, partnerzy i pracownicy pokochali Dasię. To personifikacja naszej marki: sympatyczna, przyjazna i pomocna przyjaciółka, która zawsze chętnie doradzi i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: polaczenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej. W końcu powiedzenie: ‚Da się’ coraz częściej jest kojarzone właśnie ze Smartney. Widzimy to chociażby po Internetowych  memach, które w zabawny sposób nawiązują do naszej reklamy. Dla nas jest to ogromna satysfakcja, gdy tworząc produkty, które ułatwiają mądre pożyczanie pieniędzy i projektując dla nich komunikację, obserwujemy wzrost zainteresowania naszych Klientów, który szybko przekłada się na świetne wyniki sprzedażowe” 

Tym razem Dasia jest bohaterką trzech historii. W pierwszej z nich poznajemy taksówkarza. Sam się zatrudnia i sam chciałby pożyczać pieniądze, bez zbędnego czekania i dostarczania stosów papierów – teraz może pożyczyć pieniądze 100% online wprost ze swojej komórki. W kolejnej scenie z kobietą na bieżni w przewrotny sposób obrazujemy jak działa konsolidacja w Smartney: zamienia raty na jedną chudą,  bez żadnego wysiłku, a do tego oferuje dodatkową gotówkę. Ostatnia scena pokazuje, ze nawet bardzo wysokie kwoty do 60 tysięcy złotych można pożyczyć w Smartney bez zaświadczeń. W sam raz na długo odkładany remont. Troje bohaterów, trzy problemy, jedna odpowiedź: DA SIĘ!

Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Razem z nową kampanią telewizyjną powraca promocja, umożliwiająca klientom darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni.

Smartney ma się czym chwalić. Pod koniec 2021 roku,  po niecałych trzech latach działalności jest już w czołówce firm udzielających kredytów gotówkowych na rynku pozabankowym. Pożyczka konsolidacyjna to jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. To pierwszy tego typu produkt w Europie.

 

Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZgIoFRPtYgg

 

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Dom produkcyjny: PAPAYA

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER;

Planowanie i zakup mediów online SALES & MORE

Zdjęcia: Tomasz Puchalski, WIZERUNEK PROFESJONALISTY

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.