Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci.
W lipcu 2023 roku została przyjęta nowelizacja kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw, dzięki której zwiększyła się w Polsce ochrona dzieci przed przemocą. Standardy ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą, która weszła w życie 15 lutego 2024 r., nakładają na każdy podmiot, którego działalność w jakimkolwiek stopniu wiąże się z pracą z dziećmi albo w którym przebywają dzieci, obowiązek przygotowania i wprowadzenia jasnych zapisów dotyczących rozpoznawania symptomów krzywdzenia dziecka, zasad reagowania w przypadku podejrzenia jego krzywdzenia, regulacji bezpiecznych relacji między personelem a dziećmi, a także określających sposób ewaluacji tych rozwiązań. Dodatkowo, obowiązkowe są szkolenia dla personelu oraz weryfikacja w rejestrach karnych niekaralności swoich pracowników i współpracowników. Wszystkie podmioty (w tym jednoosobowe działalności gospodarcze), których dotyczy znowelizowana ustawa mają czas do 15 sierpnia br. na wdrożenie procedur, a za ich brak grozi nałożenie kary.
- Wierzymy, że każda instytucja powinna priorytetowo traktować dobro dzieci. Wdrażanie standardów ochrony małoletnich zapobiega krzywdzeniu dzieci i pozwala na szybką reakcję w przypadku wystąpienia przemocy, dlatego edukujemy o ich znaczeniu i zachęcamy rodziców do pytania o nie w placówkach, gdzie przebywają ich dzieci. Cieszymy się, że agencja Weber Shandwick zdecydowała się wspierać nas przy komunikacji tego projektu, ponieważ wierzymy, że dzięki temu zdołamy dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców.- powiedziała Wiktoria Kinik, rzeczniczka Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Przebieg współpracy
Od połowy kwietnia, w ramach działań pro bono, Weber Shandwick odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną w zakresie standardów ochrony dzieci, obejmującą strategię komunikacji oraz działania media i Influencer relations. Współpraca obejmuje także wsparcie działań w mediach społecznościowych oraz rekomendację dodatkowych aktywności. Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR oraz Małgorzata Staruch, Senior PR Manager. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.
- Współpraca z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę otwiera przed nami nowe możliwości pomocy dzieciom w Polsce. Działanie u boku takiego partnera sprawia, że inicjatywy wspierane od strony komunikacyjnej przez Weber Shandwick realnie wpływają na poprawę życia dzieci i ich rodzin, przyczyniając się do tworzenia lepszej przyszłości dla najmłodszych. Doceniamy szansę uczestnictwa w tych ważnych działaniach. – powiedziała Irena Sękal, dyrektor działu Healthcare & Consumer PR w Weber Shandwick, podkreślając korzyści płynące ze współpracy.
Weber Shandwick, działając pro bono, wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w promowaniu i wdrażaniu standardów ochrony dzieci, co przyczynia się do tworzenia bezpiecznego i przyjaznego środowiska dla najmłodszych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne mają na celu edukację i podnoszenie świadomości na temat ochrony dzieci w różnych aspektach ich życia.
Weber Shandwick działa w Polsce od 2006 roku. Agencja specjalizuje się w takich obszarach jak doradztwo strategiczne i opracowanie strategii komunikacji, zarządzanie reputacją, media relations, komunikacja w sytuacjach kryzysowych, PR konsumencki, komunikacja finansowa, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, komunikacja w szeroko pojętej branży technologicznej i telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej czy market intelligence.
Specjalizacja branżowa agencji obejmuje takie sektory jak technologie, ochrona zdrowia, energetyka ze źródeł odnawialnych, bankowość, telekomunikacja, motoryzacja, transport i logistyka, FMCG, przemysł, branża spożywcza, detaliczna i e-commerce.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.