Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci.
W lipcu 2023 roku została przyjęta nowelizacja kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw, dzięki której zwiększyła się w Polsce ochrona dzieci przed przemocą. Standardy ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą, która weszła w życie 15 lutego 2024 r., nakładają na każdy podmiot, którego działalność w jakimkolwiek stopniu wiąże się z pracą z dziećmi albo w którym przebywają dzieci, obowiązek przygotowania i wprowadzenia jasnych zapisów dotyczących rozpoznawania symptomów krzywdzenia dziecka, zasad reagowania w przypadku podejrzenia jego krzywdzenia, regulacji bezpiecznych relacji między personelem a dziećmi, a także określających sposób ewaluacji tych rozwiązań. Dodatkowo, obowiązkowe są szkolenia dla personelu oraz weryfikacja w rejestrach karnych niekaralności swoich pracowników i współpracowników. Wszystkie podmioty (w tym jednoosobowe działalności gospodarcze), których dotyczy znowelizowana ustawa mają czas do 15 sierpnia br. na wdrożenie procedur, a za ich brak grozi nałożenie kary.
- Wierzymy, że każda instytucja powinna priorytetowo traktować dobro dzieci. Wdrażanie standardów ochrony małoletnich zapobiega krzywdzeniu dzieci i pozwala na szybką reakcję w przypadku wystąpienia przemocy, dlatego edukujemy o ich znaczeniu i zachęcamy rodziców do pytania o nie w placówkach, gdzie przebywają ich dzieci. Cieszymy się, że agencja Weber Shandwick zdecydowała się wspierać nas przy komunikacji tego projektu, ponieważ wierzymy, że dzięki temu zdołamy dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców.- powiedziała Wiktoria Kinik, rzeczniczka Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Przebieg współpracy
Od połowy kwietnia, w ramach działań pro bono, Weber Shandwick odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną w zakresie standardów ochrony dzieci, obejmującą strategię komunikacji oraz działania media i Influencer relations. Współpraca obejmuje także wsparcie działań w mediach społecznościowych oraz rekomendację dodatkowych aktywności. Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR oraz Małgorzata Staruch, Senior PR Manager. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.
- Współpraca z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę otwiera przed nami nowe możliwości pomocy dzieciom w Polsce. Działanie u boku takiego partnera sprawia, że inicjatywy wspierane od strony komunikacyjnej przez Weber Shandwick realnie wpływają na poprawę życia dzieci i ich rodzin, przyczyniając się do tworzenia lepszej przyszłości dla najmłodszych. Doceniamy szansę uczestnictwa w tych ważnych działaniach. – powiedziała Irena Sękal, dyrektor działu Healthcare & Consumer PR w Weber Shandwick, podkreślając korzyści płynące ze współpracy.
Weber Shandwick, działając pro bono, wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w promowaniu i wdrażaniu standardów ochrony dzieci, co przyczynia się do tworzenia bezpiecznego i przyjaznego środowiska dla najmłodszych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne mają na celu edukację i podnoszenie świadomości na temat ochrony dzieci w różnych aspektach ich życia.
Weber Shandwick działa w Polsce od 2006 roku. Agencja specjalizuje się w takich obszarach jak doradztwo strategiczne i opracowanie strategii komunikacji, zarządzanie reputacją, media relations, komunikacja w sytuacjach kryzysowych, PR konsumencki, komunikacja finansowa, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, komunikacja w szeroko pojętej branży technologicznej i telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej czy market intelligence.
Specjalizacja branżowa agencji obejmuje takie sektory jak technologie, ochrona zdrowia, energetyka ze źródeł odnawialnych, bankowość, telekomunikacja, motoryzacja, transport i logistyka, FMCG, przemysł, branża spożywcza, detaliczna i e-commerce.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.