Komunikaty PR

Wejdźcie do świata Harry’ego Pottera w Magnolia Park

2023-05-24  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Miłośnicy Hogwartu, czy już przygotowaliście swoje magiczne różdżki? Jeżeli nie, to w najbliższą sobotę będziecie mieli ku temu okazję. 27 maja w Magnolia Park odbędzie się magiczny event dla fanów Harry’ego Pottera. Przybywajcie!

Accio, Expelliarmus, Expecto Patronum – to właśnie te zaklęcia opanują Magnolię Park w najbliższą sobotę. Wszystko za sprawą niezwykłej krainy magii, która otworzy fanom Harry’ego Pottera drzwi do Hogwartu. Przez cały dzień na młodszych i starszych miłośników bohaterów powieści J.K. Rowling czekają atrakcje nie z tego świata.

W godzinach 12.00-18.00 można będzie:

  • jak przystało na czarodzieja – zrobić swoją własną magiczną różdżkę,
  • poczuć siłę eksperymentów podczas warsztatów chemicznych,
  • uwiecznić swój wizerunek z czarodziejskimi rekwizytami na ściance do zdjęć,
  • zdobyć brokatowy magiczny tatuaż,
  • pobawić się w specjalnej w strefie Harry Potter Spin Master,
  • wziąć udział w czarodziejskich grach z nagrodami.

Dodatkową atrakcją dla fanów będzie możliwość zdobycia figurek Harry Potter Spin Master. Aby otrzymać jedną z nich, wystarczy 27 maja zrobić zakupy w Magnolia Park o wartości 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach.

Sobotnie spotkanie ze światem Harry’ego Pottera odbędzie się na placu eventowym w okolicy sklepów Reserved i YES. Wstęp jest wolny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.