Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne.
Jako rzeczniczka prasowa FDDS Wiktoria Kinik będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami oraz komunikację w obszarze realizowanych przez Fundację inicjatyw społecznych i programów edukacyjnych. Ostatnio zdobywała doświadczenie w Weber Shandwick, gdzie pełniła podwójną funkcję PR i ESG Managera, prowadząc projekty dla kluczowych klientów agencji. Pracowała m.in. dla Haleon, KFC i McCANN Poland. Wiktoria specjalizuje się w kampaniach edukacyjnych i społecznych realizowanych na poziomie lokalnym i międzynarodowym.
Kierując wyjątkowymi inicjatywami, w tym kampanią „MAMY Czas na Zdrowie" dla marki Theraflu i Fundacji Share the Care oraz projektem „Zaawansowany Rak Piersi, Wiem Więcej" dla firmy Novartis, przyczyniła się do zwiększenia świadomości na temat istotnych wyzwań społecznych. Brała również udział w medializacji głośnej, nagradzanej na wielu festiwalach branżowych kampanii Mastercard i McCANN Poland „Gdzie Zamieszkać?". Wcześniej Kinik pracowała w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, gdzie odpowiadała za promocję edukacji, popularyzację nauki oraz społeczną odpowiedzialność uczelni (SOU).
Jestem zaszczycona możliwością dołączenia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Od lat podziwiam pracę całego zespołu i to, jak realizowane przez Fundację inicjatywy realnie wpływają na życie dzieci i młodzieży w Polsce. Wierzę, że moje doświadczenie – zdobyte zarówno po stronie akademickiej, jak i w agencji PR – przyczyni się do budowania dla nich lepszego i bezpieczniejszego świata – podkreśla Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Dołączenie Wiktorii do Fundacji otwiera nowy, ekscytujący rozdział w naszej historii. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie, wyjątkowa osobowość i oddanie sprawie poprawy jakości życia najmłodszych będą stanowiły bezcenną wartość dla realizowanych przez nas projektów i inicjatyw. Z ogromną radością witamy ją w naszym zespole i z niecierpliwością czekamy na owocną współpracę – mówi Marta Skierkowska, członkini zarządu Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.