Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta
Wystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids pod hasłem „Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”. Komunikacja zaplanowana od 25 lipca do 10 września obejmie m.in. działania w kanałach digitalowych oraz współpracę z influencerami.
Fundamentem komunikacji BIC Kids w okresie powrotu do szkoły jest przekonanie, że każde dziecko jest małym artystą, a rysowanie aktywnością, która przynosi mnóstwo korzyści. W bieżącej kampanii, marka kontynuuje narrację zapoczątkowaną w ubiegłym roku, podkreślając znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci. W przekazie nawiązuje do „wielkiej wyprawy w nieznane”, jaką dla małego artysty może być rozpoczęcie nauki w szkole czy przedszkolu.
W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono również influencerów. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży - dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje. Zaplanowano także emisje reklamowe w prasie branżowej oraz adresowanej do dzieci i rodziców.
Celem realizowanych działań jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz zwiększenie intencji zakupu w sklepach stacjonarnych i e- commerce.
Kreacje na potrzeby kampanii digitalowej i prasowej przygotowały agencje Columbit, Helikopter oraz Tribal Media, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.
Marka BIC Kids powstała z myślą o wspieraniu rozwoju i kreatywności dzieci. Oferuje m.in.: kredki ołówkowe, kredki świecowe i flamastry, które zostały zaprojektowane przez zespół ekspertów w dziedzinie psychomotoryki i ergonomii tak, by wspomagać sprawność małych rączek i ułatwiać naukę pisania. Inspirujące i bezpieczne produkty do kolorowania, rysowania, bazgrania oraz innych aktywności kreatywnych, to wszystko, czego potrzebuje każde dziecko, by móc się doskonale rozwijać i bawić w szkole i w domu. Z produktami BIC Kids szkolna wypraw(k)a małego artysty będzie pełna tylko pozytywnych wrażeń!

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.