Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!
Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego. Odcinkom towarzyszyć będą nie tylko billboardy sponsorskie, ale także konkurs, w którym nagrodą główną będzie wyjazd na finał The Voice Kids oraz warsztaty muzyczne. Do wygrania jest ponad 2 tys. muzycznych nagród!
Muzyczny konkurs z Gryzzalami
Z myślą o wszystkich dzieciach i fanach The Voice Kids, marka Tarczyński – tegoroczny sponsor telewizyjny programu – organizuje wyjątkowy konkurs. Uczestnik, który kupi objęty promocją produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra swój występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną spośród 2 tys. nagród – interaktywny mikrofon lub maskotkę Gryzzali. Dla najlepszego artysty przewidziano wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids oraz udział w warsztatach muzycznych. Konkurs potrwa od 21 lutego do 12 kwietnia.
Kampania skierowana do dzieci
Marka Tarczyński już po raz drugi została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS. Postacie Gryzzali zobaczymy też w spocie i materiałach wideo obecnych w kanałach digital i social media. Zrealizowane zostaną również specjalne materiały video zachęcające do udziału w konkursie.
Pożywna alternatywa przekąsek dla dzieci
Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych. Wyróżnia je prosty skład i brak konserwantów. Stanowią one tym samym doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 5. edycji The Voice Kids, czyli od 26 lutego do 23 kwietnia.
Spot reklamowy dostępny jest pod linkiem: www.youtu.be/VN2JNgvaLg
BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.