Komunikaty PR

Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!

2022-03-04  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego. Odcinkom towarzyszyć będą nie tylko billboardy sponsorskie, ale także konkurs, w którym nagrodą główną będzie wyjazd na finał The Voice Kids oraz warsztaty muzyczne. Do wygrania jest ponad 2 tys. muzycznych nagród!  

 

Muzyczny konkurs z Gryzzalami 

Z myślą o wszystkich dzieciach i fanach The Voice Kids, marka Tarczyński – tegoroczny sponsor telewizyjny programu – organizuje wyjątkowy konkurs. Uczestnik, który kupi objęty promocją produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra swój występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną spośród 2 tys. nagród – interaktywny mikrofon lub maskotkę Gryzzali. Dla najlepszego artysty przewidziano wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids oraz udział w warsztatach muzycznych. Konkurs potrwa od 21 lutego do 12 kwietnia.

Kampania skierowana do dzieci

Marka Tarczyński już po raz drugi została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS. Postacie Gryzzali zobaczymy też w spocie i materiałach wideo obecnych w kanałach digital i social media. Zrealizowane zostaną również specjalne materiały video zachęcające do udziału w konkursie. 

Pożywna alternatywa przekąsek dla dzieci

Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych. Wyróżnia je prosty skład i brak konserwantów. Stanowią one tym samym doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 5. edycji The Voice Kids, czyli od 26 lutego do 23 kwietnia. 

 

Spot reklamowy dostępny jest pod linkiem: www.youtu.be/VN2JNgvaLg

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.