Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!
Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego. Odcinkom towarzyszyć będą nie tylko billboardy sponsorskie, ale także konkurs, w którym nagrodą główną będzie wyjazd na finał The Voice Kids oraz warsztaty muzyczne. Do wygrania jest ponad 2 tys. muzycznych nagród!
Muzyczny konkurs z Gryzzalami
Z myślą o wszystkich dzieciach i fanach The Voice Kids, marka Tarczyński – tegoroczny sponsor telewizyjny programu – organizuje wyjątkowy konkurs. Uczestnik, który kupi objęty promocją produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra swój występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną spośród 2 tys. nagród – interaktywny mikrofon lub maskotkę Gryzzali. Dla najlepszego artysty przewidziano wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids oraz udział w warsztatach muzycznych. Konkurs potrwa od 21 lutego do 12 kwietnia.
Kampania skierowana do dzieci
Marka Tarczyński już po raz drugi została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS. Postacie Gryzzali zobaczymy też w spocie i materiałach wideo obecnych w kanałach digital i social media. Zrealizowane zostaną również specjalne materiały video zachęcające do udziału w konkursie.
Pożywna alternatywa przekąsek dla dzieci
Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych. Wyróżnia je prosty skład i brak konserwantów. Stanowią one tym samym doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 5. edycji The Voice Kids, czyli od 26 lutego do 23 kwietnia.
Spot reklamowy dostępny jest pod linkiem: www.youtu.be/VN2JNgvaLg

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.