Komunikaty PR

Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!

2022-03-04  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego. Odcinkom towarzyszyć będą nie tylko billboardy sponsorskie, ale także konkurs, w którym nagrodą główną będzie wyjazd na finał The Voice Kids oraz warsztaty muzyczne. Do wygrania jest ponad 2 tys. muzycznych nagród!  

 

Muzyczny konkurs z Gryzzalami 

Z myślą o wszystkich dzieciach i fanach The Voice Kids, marka Tarczyński – tegoroczny sponsor telewizyjny programu – organizuje wyjątkowy konkurs. Uczestnik, który kupi objęty promocją produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra swój występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną spośród 2 tys. nagród – interaktywny mikrofon lub maskotkę Gryzzali. Dla najlepszego artysty przewidziano wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids oraz udział w warsztatach muzycznych. Konkurs potrwa od 21 lutego do 12 kwietnia.

Kampania skierowana do dzieci

Marka Tarczyński już po raz drugi została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS. Postacie Gryzzali zobaczymy też w spocie i materiałach wideo obecnych w kanałach digital i social media. Zrealizowane zostaną również specjalne materiały video zachęcające do udziału w konkursie. 

Pożywna alternatywa przekąsek dla dzieci

Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych. Wyróżnia je prosty skład i brak konserwantów. Stanowią one tym samym doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 5. edycji The Voice Kids, czyli od 26 lutego do 23 kwietnia. 

 

Spot reklamowy dostępny jest pod linkiem: www.youtu.be/VN2JNgvaLg

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.