Wystartowała nowa kampania ŠKODY
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania ŠKODY
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Elementem kampanii jest spot wideo, dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=YOBJIq-Y0_E.
ŠKODA od wielu lat realizuje projekty mające na celu zapewnienie najwyższych standardów bezpiecznego podróżowania. Najnowsze systemy wspomagania stosowane w aktualnych modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach. Dowodzi to, że bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu jest dla ŠKODY najwyższym priorytetem.
- W ŠKODZIE wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Projektując nasze samochody zawsze myślimy o człowieku, który zasiądzie za ich kierownicą. Myślimy o czekającej na niego w domu rodzinie i o wszystkich uczestnikach ruchu, których spotka na drodze. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo. Dlatego nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystujemy w naszych modelach. ŠKODA to nie tylko marka. To nowoczesne technologie: kamery, sensory, radary czy inteligentne oprogramowanie. ŠKODA to wszystko, co ważne – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Skoda Polska.
Wyznawane przez markę wartości prezentuje najnowszy spot wideo. Film pokazuje, że na koniec dnia liczy się jedno – bezpieczny i komfortowy powrót do domu. Głównej bohaterce spotu ułatwiają to liczne systemy wspomagające kierowcę, oferowane w modelu SKODA ENYAQ iV.
- Samochody towarzyszą nam codziennie i są bardzo ważnym aspektem różnych obszarów życia. ŠKODA dba o bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, aby wspierać klientów w codziennych obowiązkach i towarzyszyć im we wszystkich najważniejszych podróżach. Dowodem na nasze zaangażowanie są modele wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak: kamera cofania 360, asystent pasa ruchu (LANE ASIST), monitorowanie martwego pola (SIDE ASIST) czy inteligentne oświetlenie LED MATRIX – dodaje Arkadiusz Gwizdek.
Kampania wystartowała 5 grudnia br. i realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz salonach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.
![Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_20710510,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](/files/_uploaded/glownekonf_2092464546,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
![Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl](/files/_uploaded/glownekonf_1799016498,w_232,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/436913832-banasiuk-zonglerka-2,w_274,r_png,_small.png)
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](/files/1922771799/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
![](/files/1922771799/badullovich-protesty-klimat-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.