Wystartowała nowa kampania ŠKODY
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania ŠKODY
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Elementem kampanii jest spot wideo, dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=YOBJIq-Y0_E.
ŠKODA od wielu lat realizuje projekty mające na celu zapewnienie najwyższych standardów bezpiecznego podróżowania. Najnowsze systemy wspomagania stosowane w aktualnych modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach. Dowodzi to, że bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu jest dla ŠKODY najwyższym priorytetem.
- W ŠKODZIE wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Projektując nasze samochody zawsze myślimy o człowieku, który zasiądzie za ich kierownicą. Myślimy o czekającej na niego w domu rodzinie i o wszystkich uczestnikach ruchu, których spotka na drodze. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo. Dlatego nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystujemy w naszych modelach. ŠKODA to nie tylko marka. To nowoczesne technologie: kamery, sensory, radary czy inteligentne oprogramowanie. ŠKODA to wszystko, co ważne – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Skoda Polska.
Wyznawane przez markę wartości prezentuje najnowszy spot wideo. Film pokazuje, że na koniec dnia liczy się jedno – bezpieczny i komfortowy powrót do domu. Głównej bohaterce spotu ułatwiają to liczne systemy wspomagające kierowcę, oferowane w modelu SKODA ENYAQ iV.
- Samochody towarzyszą nam codziennie i są bardzo ważnym aspektem różnych obszarów życia. ŠKODA dba o bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, aby wspierać klientów w codziennych obowiązkach i towarzyszyć im we wszystkich najważniejszych podróżach. Dowodem na nasze zaangażowanie są modele wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak: kamera cofania 360, asystent pasa ruchu (LANE ASIST), monitorowanie martwego pola (SIDE ASIST) czy inteligentne oświetlenie LED MATRIX – dodaje Arkadiusz Gwizdek.
Kampania wystartowała 5 grudnia br. i realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz salonach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.