Komunikaty PR

X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała

2021-12-15  |  16:00

Firmy deweloperskie znów nie zawiodły. Akcja Deweloperzy Dzieciom wystartowała, niosąc uśmiech, pozytywne wartości i energię dla wszystkich podopiecznych domów dziecka –zarówno w Poznaniu, jak i w Wielkopolsce. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 9 domów dziecka, to blisko 100 dzieci. - Dobre serce oraz niesienie pomocy potrzebującym nie zna granic. Bez względu na okoliczności, również w tym roku chcemy pomóc jak największej liczbie dzieci. Trwająca pandemia nie ułatwia nam życia, ale znów działamy – mówią jednym głosem organizatorzy i darczyńcy. W jubileuszową, dziesiątą akcję Deweloperzy Dzieciom zaangażowało się aż 40 firm.

 

Deweloperzy Dzieciom to jedyna w Polsce inicjatywa dobroczynna, łącząca przedstawicieli branży deweloperskiej na taką skalę i jednocześnie w tak szczytnym celu, mianowicie niesienia pomocy potrzebującym dzieciom z domów dziecka. Wcześniejsze akcje odbywały się w miejscach, gdzie dzieci mogły pobawić się, pozytywnie naładować baterie, ale też nauczyć się interesujących rzeczy. Oczywiście były też odwiedziny Świętego Mikołaja, który przynosił worek pełen prezentów. - Okrągły jubileusz, w naszym zamyśle miał być powodem zorganizowania eventu z adekwatną galą i uroczystym charakterem. Niestety, trwająca pandemia koronawirusa, a tym samym szereg obostrzeń i przeciwności, a także troska o uczestników, tych mniejszych i większych, powoduje, że takie plany musimy odłożyć na później. Podobnie jak w IX odsłonie akcji, dzieci z rodzinnych i publicznych Domów Dziecka otrzymają prezenty, a ich przekazanie już trwa – mówi Hubert Maćkowiak z firmy Mission Public Relations, która jest pomysłodawcą i organizatorem akcji.

Lista zaangażowanych w pomoc przedstawicieli branży mieszkaniowej jest długa. Takie świadectwo pokazuje, że w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, czy sukcesy, pracują ludzie z wielkimi sercami – otwartymi na potrzeby innych. Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

Pandemia. Zjawisko, które towarzyszy nam każdego dnia, od niemal dwóch lat. Szereg obostrzeń, smutek, niepewność, często cierpienie. W takich okolicznościach zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu nabiera jeszcze głębszego sensu. - Cieszymy się, że tak szczytna akcja z sukcesem jest co roku kontynuowana. Mimo czasów pandemii, nie możemy zapominać o potrzebujących, oczekiwania na świąteczny czas nie zmieniają się, mimo okoliczności. Magia Świąt ma wielką moc, którą potęgują dziecięce marzenia. Cieszymy się, że choć trochę możemy pomóc je spełniać, uczestnicząc w akcji. Kierujemy się zasadą „biznes to nie wszystko”. Pomagajmy, branża deweloperska ma duży potencjał na podjęcie takich działań – wspomina Agata Krzesińska, Menedżer ds. marki Konimpex-Invest.

Blisko 100 wychowanków z 9 rodzinnych i publicznych domów dziecka tuż przed Świętami Bożego Narodzenia odwiedzi Święty Mikołaj, a także wręczy wyjątkowe prezenty, które ufundowali przedstawiciele firm deweloperskich. - Panująca pandemia ma wpływ na każdego z nas. Dotyczy to również wychowanków domów dziecka, bez względu na wiek. Cieszymy się, że jako deweloper o dużych możliwościach, możemy dołożyć swoją cegiełkę, by budować radość – mówi Marcin Ostojski z firmy KDM Deweloper.

Jak co roku, organizatorzy mogą liczyć na patronat ze strony Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Z ramienia tej organizacji do Deweloperzy Dzieciom dołączyło 17 firm. - Pomaganie uzależnia, a grudzień w naszym kalendarzu zawsze oznacza aktywne zaangażowanie w inicjatywę Deweloperzy Dzieciom. Otaczamy akcję patronatem tytularnym, w pełni podpisując się pod jej ideami - podsumowuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex, pełniąca jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.