Zmiany w MVP Magazyn. Nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Lekkość i prostota
MVP Magazyn jest najsłynniejszym polskim tytułem poświęconym koszykówce. Od 2009 roku był jedynym magazynem koszykarskim wychodzącym w druku w cyklu miesięcznym, a obecnie jest dostępny wyłącznie online pod adresem https://www.mvpmagazyn.pl/. Najnowsza odsłona serwisu została oparta na systemie zarządzania treścią Webflow i otrzymała minimalistyczną szatę graficzną. Wygląd portalu ogranicza się niemal wyłącznie do białego tła i granatowego fontu o prostym kroju.
„Naszym głównym celem była lekkość, szybkość i prostota. Wygoda użytkownika była priorytetem przy tworzeniu nowego serwisu. Po raz pierwszy odsłona MVPmagazyn.pl powstała z główną myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, którzy generują aż 71% wszystkich odsłon. Unikamy też krzykliwych i nieestetycznych form reklamowych. Nasza strategia zakłada reklamy dopasowane do stylistyki strony oraz wykorzystanie content marketingu” – mówi Jakub Roskosz, właściciel MVP Magazyn.
Nie tylko nowy serwis
Zmiany w MVP Magazyn obejmą również zespół redakcyjny.
„Do takich ekspertów koszykówki jak Michał Kajzerek, czy Grzegorz Kordylas chcemy przyciągnąć osoby o równie ogromnej wiedzy i dużym doświadczeniu. Do naszego zespołu dołączy niebawem aktywny zawodowo koszykarz, który w swoich felietonach będzie analizować wszystko to, co dzieje się w NBA z typowo koszykarskiej perspektywy. Otwieramy się też na format wideo. Szczegóły niebawem” – dodaje Roskosz.
Szeroka społeczność
Przez lata obecności na rynku MVP Magazyn zyskał szerokie grono stałych odbiorców. Czytelnikami portalu są w zdecydowanej większości mężczyźni w wieku 18-35 lat, interesujący się oczywiście sportem, a także zdrowym trybem życia i streetwearem. MVP Magazyn jest również jedynym polskim portalem koszykarskim o tak szerokiej grupie fanów w mediach społecznościowych. Na samym Facebooku profil serwisu obserwuje niemal 81 tysięcy użytkowników, a społeczność jest bardzo zaangażowana.
„Nasze działania na Facebooku wytwarzają organiczny zasięg wynoszący średnio około pięć milionów miesięcznie – ujawnia Roskosz. „A na nowym portalu zamierzamy uzyskać ćwierć miliona unikalnych użytkowników już w pierwszym miesiącu” – dodaje właściciel MVP Magazyn i wielki miłośnik koszykówki. Jakub Roskosz od 2018 roku jest samodzielnym właścicielem serwisu. Jednak internauci znają go przede wszystkim jako założyciela największego polskiego bloga poświęconego modzie męskiej – JakubRoskosz.com.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.