Komunikaty PR

Zmiany w MVP Magazyn. Nowy serwis i szerszy skład redakcyjny

2020-02-18  |  16:00
Biuro prasowe

MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.

 

Lekkość i prostota

MVP Magazyn jest najsłynniejszym polskim tytułem poświęconym koszykówce. Od 2009 roku był jedynym magazynem koszykarskim wychodzącym w druku w cyklu miesięcznym, a obecnie jest dostępny wyłącznie online pod adresem https://www.mvpmagazyn.pl/. Najnowsza odsłona serwisu została oparta na systemie zarządzania treścią Webflow i otrzymała minimalistyczną szatę graficzną. Wygląd portalu ogranicza się niemal wyłącznie do białego tła i granatowego fontu o prostym kroju.

„Naszym głównym celem była lekkość, szybkość i prostota. Wygoda użytkownika była priorytetem przy tworzeniu nowego serwisu. Po raz pierwszy odsłona MVPmagazyn.pl powstała z główną myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, którzy generują aż 71% wszystkich odsłon. Unikamy też krzykliwych i nieestetycznych form reklamowych. Nasza strategia zakłada reklamy dopasowane do stylistyki strony oraz wykorzystanie content marketingu” – mówi Jakub Roskosz, właściciel MVP Magazyn.

Nie tylko nowy serwis

Zmiany w MVP Magazyn obejmą również zespół redakcyjny.

„Do takich ekspertów koszykówki jak Michał Kajzerek, czy Grzegorz Kordylas chcemy przyciągnąć osoby o równie ogromnej wiedzy i dużym doświadczeniu. Do naszego zespołu dołączy niebawem aktywny zawodowo koszykarz, który w swoich felietonach będzie analizować wszystko to, co dzieje się w NBA z typowo koszykarskiej perspektywy. Otwieramy się też na format wideo. Szczegóły niebawem” – dodaje Roskosz.

Szeroka społeczność

Przez lata obecności na rynku MVP Magazyn zyskał szerokie grono stałych odbiorców. Czytelnikami portalu są w zdecydowanej większości mężczyźni w wieku 18-35 lat, interesujący się oczywiście sportem, a także zdrowym trybem życia i streetwearem. MVP Magazyn jest również jedynym polskim portalem koszykarskim o tak szerokiej grupie fanów w mediach społecznościowych. Na samym Facebooku profil serwisu obserwuje niemal 81 tysięcy użytkowników, a społeczność jest bardzo zaangażowana.

„Nasze działania na Facebooku wytwarzają organiczny zasięg wynoszący średnio około pięć milionów miesięcznie – ujawnia Roskosz. „A na nowym portalu zamierzamy uzyskać ćwierć miliona unikalnych użytkowników już w pierwszym miesiącu” – dodaje właściciel MVP Magazyn i wielki miłośnik koszykówki. Jakub Roskosz od 2018 roku jest samodzielnym właścicielem serwisu. Jednak internauci znają go przede wszystkim jako założyciela największego polskiego bloga poświęconego modzie męskiej – JakubRoskosz.com. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.