Zmiany w MVP Magazyn. Nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Lekkość i prostota
MVP Magazyn jest najsłynniejszym polskim tytułem poświęconym koszykówce. Od 2009 roku był jedynym magazynem koszykarskim wychodzącym w druku w cyklu miesięcznym, a obecnie jest dostępny wyłącznie online pod adresem https://www.mvpmagazyn.pl/. Najnowsza odsłona serwisu została oparta na systemie zarządzania treścią Webflow i otrzymała minimalistyczną szatę graficzną. Wygląd portalu ogranicza się niemal wyłącznie do białego tła i granatowego fontu o prostym kroju.
„Naszym głównym celem była lekkość, szybkość i prostota. Wygoda użytkownika była priorytetem przy tworzeniu nowego serwisu. Po raz pierwszy odsłona MVPmagazyn.pl powstała z główną myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, którzy generują aż 71% wszystkich odsłon. Unikamy też krzykliwych i nieestetycznych form reklamowych. Nasza strategia zakłada reklamy dopasowane do stylistyki strony oraz wykorzystanie content marketingu” – mówi Jakub Roskosz, właściciel MVP Magazyn.
Nie tylko nowy serwis
Zmiany w MVP Magazyn obejmą również zespół redakcyjny.
„Do takich ekspertów koszykówki jak Michał Kajzerek, czy Grzegorz Kordylas chcemy przyciągnąć osoby o równie ogromnej wiedzy i dużym doświadczeniu. Do naszego zespołu dołączy niebawem aktywny zawodowo koszykarz, który w swoich felietonach będzie analizować wszystko to, co dzieje się w NBA z typowo koszykarskiej perspektywy. Otwieramy się też na format wideo. Szczegóły niebawem” – dodaje Roskosz.
Szeroka społeczność
Przez lata obecności na rynku MVP Magazyn zyskał szerokie grono stałych odbiorców. Czytelnikami portalu są w zdecydowanej większości mężczyźni w wieku 18-35 lat, interesujący się oczywiście sportem, a także zdrowym trybem życia i streetwearem. MVP Magazyn jest również jedynym polskim portalem koszykarskim o tak szerokiej grupie fanów w mediach społecznościowych. Na samym Facebooku profil serwisu obserwuje niemal 81 tysięcy użytkowników, a społeczność jest bardzo zaangażowana.
„Nasze działania na Facebooku wytwarzają organiczny zasięg wynoszący średnio około pięć milionów miesięcznie – ujawnia Roskosz. „A na nowym portalu zamierzamy uzyskać ćwierć miliona unikalnych użytkowników już w pierwszym miesiącu” – dodaje właściciel MVP Magazyn i wielki miłośnik koszykówki. Jakub Roskosz od 2018 roku jest samodzielnym właścicielem serwisu. Jednak internauci znają go przede wszystkim jako założyciela największego polskiego bloga poświęconego modzie męskiej – JakubRoskosz.com.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.