Zmiany w MVP Magazyn. Nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Lekkość i prostota
MVP Magazyn jest najsłynniejszym polskim tytułem poświęconym koszykówce. Od 2009 roku był jedynym magazynem koszykarskim wychodzącym w druku w cyklu miesięcznym, a obecnie jest dostępny wyłącznie online pod adresem https://www.mvpmagazyn.pl/. Najnowsza odsłona serwisu została oparta na systemie zarządzania treścią Webflow i otrzymała minimalistyczną szatę graficzną. Wygląd portalu ogranicza się niemal wyłącznie do białego tła i granatowego fontu o prostym kroju.
„Naszym głównym celem była lekkość, szybkość i prostota. Wygoda użytkownika była priorytetem przy tworzeniu nowego serwisu. Po raz pierwszy odsłona MVPmagazyn.pl powstała z główną myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, którzy generują aż 71% wszystkich odsłon. Unikamy też krzykliwych i nieestetycznych form reklamowych. Nasza strategia zakłada reklamy dopasowane do stylistyki strony oraz wykorzystanie content marketingu” – mówi Jakub Roskosz, właściciel MVP Magazyn.
Nie tylko nowy serwis
Zmiany w MVP Magazyn obejmą również zespół redakcyjny.
„Do takich ekspertów koszykówki jak Michał Kajzerek, czy Grzegorz Kordylas chcemy przyciągnąć osoby o równie ogromnej wiedzy i dużym doświadczeniu. Do naszego zespołu dołączy niebawem aktywny zawodowo koszykarz, który w swoich felietonach będzie analizować wszystko to, co dzieje się w NBA z typowo koszykarskiej perspektywy. Otwieramy się też na format wideo. Szczegóły niebawem” – dodaje Roskosz.
Szeroka społeczność
Przez lata obecności na rynku MVP Magazyn zyskał szerokie grono stałych odbiorców. Czytelnikami portalu są w zdecydowanej większości mężczyźni w wieku 18-35 lat, interesujący się oczywiście sportem, a także zdrowym trybem życia i streetwearem. MVP Magazyn jest również jedynym polskim portalem koszykarskim o tak szerokiej grupie fanów w mediach społecznościowych. Na samym Facebooku profil serwisu obserwuje niemal 81 tysięcy użytkowników, a społeczność jest bardzo zaangażowana.
„Nasze działania na Facebooku wytwarzają organiczny zasięg wynoszący średnio około pięć milionów miesięcznie – ujawnia Roskosz. „A na nowym portalu zamierzamy uzyskać ćwierć miliona unikalnych użytkowników już w pierwszym miesiącu” – dodaje właściciel MVP Magazyn i wielki miłośnik koszykówki. Jakub Roskosz od 2018 roku jest samodzielnym właścicielem serwisu. Jednak internauci znają go przede wszystkim jako założyciela największego polskiego bloga poświęconego modzie męskiej – JakubRoskosz.com.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.