Komunikaty PR

ZNAMY LAUREATÓW ROMANCE TV AWARD 2020

2020-11-30  |  11:00
Biuro prasowe

Widzowie oraz jury stacji Romance TV już po raz czwarty wybrali najbardziej romantyczne hotele, zaś po raz pierwszy najromantyczniejszą restaurację w Polsce. Statuetki Romance TV Award powędrowały do sześciu laureatów. Zwycięskiemu hotelowi w kategorii „Najbardziej romantyczny hotel w Polsce”, wybieranemu w głosowaniu widzów, nagrodę wręczył osobiście Ambasador stacji Daniel Józek QCZAJ, któremu towarzyszyła ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.

Celem organizowanego przez stację Romance TV konkursu jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje. W tym roku konkurs został poszerzony o dodatkową kategorię, jaką jest „Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce”. Do finału zakwalifikowało się 20 hoteli oraz 18 restauracji z całego kraju. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w czterech kategoriach. Po raz pierwszy w historii mamy także nagrody ex aequo oraz sytuację, gdy jeden hotel zwyciężył w dwóch kategoriach.

Nagrodę publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł Najbardziej romantycznego hotelu 2020 otrzymał Pałac Mała Wieś ****, będący również laureatem w kategorii eventów.

Według jury Najbardziej romantyczną ofertę dla par oferują Hotel Almond Business & SPA **** z Gdańska oraz Weranda Home ze Sławicy. Najbardziej romantyczne eventy zorganizować można w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Pałac i Folwark Łochów oraz w Pałacu Mała Wieś****. Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy to miejsce, gdzie zrelaksujemy się w Najromantyczniejszym SPA. Najromantyczniejszą restauracją w Polsce została Zielona Weranda z Poznania.


– W tym roku udało nam się przeprowadzić wyjątkową edycję Romance TV Award. Do finału dostała się rekordowa liczba hoteli, co nas bardzo cieszy, gdyż widzimy, że z roku na rok nasz konkurs jest coraz bardziej popularny, a goście doceniają obiekty, które nagradzamy. W tym roku dodaliśmy nową kategorię dla restauracji, więc również w tej sferze, Romance TV może docenić te najbardziej romantyczne miejsca na mapie Polski. Wszystkie nagrodzone obiekty mają swój niepowtarzalny charakter i są absolutnie wspaniałe. W najważniejszej kategorii, czyli tej, gdzie nagrodę przyznają widzowie w głosowaniu na stronie internetowej, mieliśmy w tym roku rekordową ilość oddanych głosów. – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor Romance TV Polska. – Wszyscy laureaci otrzymają miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.


Relację z osobistego wręczenia nagrody przez Daniela QCZAJ’a Najbardziej romantycznemu hotelowi w Polsce zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”. 

Partnerzy tegorocznej edycji konkursu Romance TV Award:

Kropka TV, GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska , SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, Turyści.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya  oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.