ZNAMY LAUREATÓW ROMANCE TV AWARD 2020
Widzowie oraz jury stacji Romance TV już po raz czwarty wybrali najbardziej romantyczne hotele, zaś po raz pierwszy najromantyczniejszą restaurację w Polsce. Statuetki Romance TV Award powędrowały do sześciu laureatów. Zwycięskiemu hotelowi w kategorii „Najbardziej romantyczny hotel w Polsce”, wybieranemu w głosowaniu widzów, nagrodę wręczył osobiście Ambasador stacji Daniel Józek QCZAJ, któremu towarzyszyła ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego przez stację Romance TV konkursu jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje. W tym roku konkurs został poszerzony o dodatkową kategorię, jaką jest „Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce”. Do finału zakwalifikowało się 20 hoteli oraz 18 restauracji z całego kraju. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w czterech kategoriach. Po raz pierwszy w historii mamy także nagrody ex aequo oraz sytuację, gdy jeden hotel zwyciężył w dwóch kategoriach.
Nagrodę publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł Najbardziej romantycznego hotelu 2020 otrzymał Pałac Mała Wieś ****, będący również laureatem w kategorii eventów.
Według jury Najbardziej romantyczną ofertę dla par oferują Hotel Almond Business & SPA **** z Gdańska oraz Weranda Home ze Sławicy. Najbardziej romantyczne eventy zorganizować można w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Pałac i Folwark Łochów oraz w Pałacu Mała Wieś****. Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy to miejsce, gdzie zrelaksujemy się w Najromantyczniejszym SPA. Najromantyczniejszą restauracją w Polsce została Zielona Weranda z Poznania.
– W tym roku udało nam się przeprowadzić wyjątkową edycję Romance TV Award. Do finału dostała się rekordowa liczba hoteli, co nas bardzo cieszy, gdyż widzimy, że z roku na rok nasz konkurs jest coraz bardziej popularny, a goście doceniają obiekty, które nagradzamy. W tym roku dodaliśmy nową kategorię dla restauracji, więc również w tej sferze, Romance TV może docenić te najbardziej romantyczne miejsca na mapie Polski. Wszystkie nagrodzone obiekty mają swój niepowtarzalny charakter i są absolutnie wspaniałe. W najważniejszej kategorii, czyli tej, gdzie nagrodę przyznają widzowie w głosowaniu na stronie internetowej, mieliśmy w tym roku rekordową ilość oddanych głosów. – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor Romance TV Polska. – Wszyscy laureaci otrzymają miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z osobistego wręczenia nagrody przez Daniela QCZAJ’a Najbardziej romantycznemu hotelowi w Polsce zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Partnerzy tegorocznej edycji konkursu Romance TV Award:
Kropka TV, GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska , SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, Turyści.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.