ZNAMY LAUREATÓW ROMANCE TV AWARD 2020
Widzowie oraz jury stacji Romance TV już po raz czwarty wybrali najbardziej romantyczne hotele, zaś po raz pierwszy najromantyczniejszą restaurację w Polsce. Statuetki Romance TV Award powędrowały do sześciu laureatów. Zwycięskiemu hotelowi w kategorii „Najbardziej romantyczny hotel w Polsce”, wybieranemu w głosowaniu widzów, nagrodę wręczył osobiście Ambasador stacji Daniel Józek QCZAJ, któremu towarzyszyła ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego przez stację Romance TV konkursu jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje. W tym roku konkurs został poszerzony o dodatkową kategorię, jaką jest „Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce”. Do finału zakwalifikowało się 20 hoteli oraz 18 restauracji z całego kraju. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w czterech kategoriach. Po raz pierwszy w historii mamy także nagrody ex aequo oraz sytuację, gdy jeden hotel zwyciężył w dwóch kategoriach.
Nagrodę publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł Najbardziej romantycznego hotelu 2020 otrzymał Pałac Mała Wieś ****, będący również laureatem w kategorii eventów.
Według jury Najbardziej romantyczną ofertę dla par oferują Hotel Almond Business & SPA **** z Gdańska oraz Weranda Home ze Sławicy. Najbardziej romantyczne eventy zorganizować można w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Pałac i Folwark Łochów oraz w Pałacu Mała Wieś****. Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy to miejsce, gdzie zrelaksujemy się w Najromantyczniejszym SPA. Najromantyczniejszą restauracją w Polsce została Zielona Weranda z Poznania.
– W tym roku udało nam się przeprowadzić wyjątkową edycję Romance TV Award. Do finału dostała się rekordowa liczba hoteli, co nas bardzo cieszy, gdyż widzimy, że z roku na rok nasz konkurs jest coraz bardziej popularny, a goście doceniają obiekty, które nagradzamy. W tym roku dodaliśmy nową kategorię dla restauracji, więc również w tej sferze, Romance TV może docenić te najbardziej romantyczne miejsca na mapie Polski. Wszystkie nagrodzone obiekty mają swój niepowtarzalny charakter i są absolutnie wspaniałe. W najważniejszej kategorii, czyli tej, gdzie nagrodę przyznają widzowie w głosowaniu na stronie internetowej, mieliśmy w tym roku rekordową ilość oddanych głosów. – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor Romance TV Polska. – Wszyscy laureaci otrzymają miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z osobistego wręczenia nagrody przez Daniela QCZAJ’a Najbardziej romantycznemu hotelowi w Polsce zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Partnerzy tegorocznej edycji konkursu Romance TV Award:
Kropka TV, GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska , SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, Turyści.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.