Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły
W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma BIC stawia na przekaz ekologiczny i promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z popularnego kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”.
W akcji pod hasłem Zostań EKObohaterem BIC inspiruje do zmiany codziennych nawyków na bardziej ekologiczne. Przekonuje, że warto każdego dnia zmieniać drobne czynności na bardziej przyjazne dla środowiska, by mieć wpływ na poprawę stanu naszej planety.
Każdy może zostać EKObohaterem, metodą małych kroków wcielając w życie proste zasady – to kluczowy przekaz kampanii, adresowanej do najmłodszych użytkowników w wieku szkolnym i ich rodziców. Dzięki współpracy z Sarą i Wiktorem z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”, marka dociera do swoich odbiorców w formie atrakcyjnej dla dzieci z pokolenia alfa.
W zaplanowanych działaniach, które obejmą m.in. kampanię z influencerami, komunikację na łamach prasy i w punktach sprzedaży, promowane są produkty szkolno-biurowe z ekologicznej linii BIC ECOlutions – długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje i korektory, wykonane w 35% do 100% z surowców wtórnych. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w sklepach, dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje.
Kampania potrwa do końca września br. Komplet informacji o akcji oraz dodatkowe aktywności dla konsumentów można znaleźć na stronie www.zostanEKObohaterem.pl.
Kreacje na potrzeby działań w prasie i digitalu, serwis kampanii, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie przygotowała agencja Columbit. Za działania PR i kampanię z influencerami odpowiada Kolterman Media Communications.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.