Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły
W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma BIC stawia na przekaz ekologiczny i promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z popularnego kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”.
W akcji pod hasłem Zostań EKObohaterem BIC inspiruje do zmiany codziennych nawyków na bardziej ekologiczne. Przekonuje, że warto każdego dnia zmieniać drobne czynności na bardziej przyjazne dla środowiska, by mieć wpływ na poprawę stanu naszej planety.
Każdy może zostać EKObohaterem, metodą małych kroków wcielając w życie proste zasady – to kluczowy przekaz kampanii, adresowanej do najmłodszych użytkowników w wieku szkolnym i ich rodziców. Dzięki współpracy z Sarą i Wiktorem z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”, marka dociera do swoich odbiorców w formie atrakcyjnej dla dzieci z pokolenia alfa.
W zaplanowanych działaniach, które obejmą m.in. kampanię z influencerami, komunikację na łamach prasy i w punktach sprzedaży, promowane są produkty szkolno-biurowe z ekologicznej linii BIC ECOlutions – długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje i korektory, wykonane w 35% do 100% z surowców wtórnych. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w sklepach, dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje.
Kampania potrwa do końca września br. Komplet informacji o akcji oraz dodatkowe aktywności dla konsumentów można znaleźć na stronie www.zostanEKObohaterem.pl.
Kreacje na potrzeby działań w prasie i digitalu, serwis kampanii, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie przygotowała agencja Columbit. Za działania PR i kampanię z influencerami odpowiada Kolterman Media Communications.
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.