Komunikaty PR

MEDIHEAL - pielęgnacyjny wybór KATOSU!

2021-05-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

KATOSU, mistrzyni makijażu i TOP-owa influencerka urodowa w Polsce, wie, jak ważna jest pielęgnacja skóry. U podstaw pięknego makijażu leży właśnie idealnie wypielęgnowana, nienagannie wyglądająca skóra. W tym przypadku nie ma miejsca na półśrodki - tu przede wszystkim liczy się skuteczność, innowacyjna technologia oraz najlepsze połączenia składników aktywnych. Dlatego współpraca make up artist z marką pielęgnacyjną nr 1 w Korei, MEDIHEAL, jest nieprzypadkowa.

MEDIHEAL, topowa marka w kategorii kosmetycznych masek w płachcie, inspirowana koreańską pielęgnacją i medycyną estetyczną, kontynuuje współpracę z polską ambasadorką - makijażystką i beauty influencerką, KATOSU.

Wyróżniki marki to skuteczność pielęgnacji, opartej na koreańskich, innowacyjnych maskach w płachcie, bogatych w składniki aktywne. MEDIHEAL stawia na skuteczność, idącą w parze z zaawansowanymi technologiami przyszłości. To właśnie dlatego KATOSU opiera na niej swoją codzienną pielęgnację. „Nie oszukuj się, nawet najlepsza naturalna pielęgnacja nie zadziała z tak szybko i z takim efektem jak połączenie osiągnieć nowoczesnej kosmetologii inspirowanej medycyną estetyczną. Twoja skóra zasługuje na efekt, z którego będziesz zadowolona” - podkreśla ambasadorka marki.

Produkty marki MEDIHEAL stanowią pielęgnacyjną bazę KATOSU. Dzięki temu cieszy się ona piękną cerą. Zajrzyj na profil marki na Instagramie i poznaj bestsellery KATOSU!

W 2021 roku marka MEDIHEAL, kontynuując współpracę z KATOSU, będzie prowadziła również kampanię promocyjną opartą na kanałach digitalowych i influencer marketing.

Marka MEDIHEAL jest opracowywana w innowacyjnym laboratorium R&D, w nowoczesnej fabryce w Korei, która korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych w produkcji masek w płachcie. Unikatowe płachty i formulacje wykorzystywane przez MEDIHEAL to istotny wyróżnik marki na rynku.

MEDIHEAL – kosmetyczne maski w płachcie. Skuteczność koreańskiej kosmetologii – gwarancja doskonałej cery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.