Komunikaty PR

MEDIHEAL - pielęgnacyjny wybór KATOSU!

2021-05-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

KATOSU, mistrzyni makijażu i TOP-owa influencerka urodowa w Polsce, wie, jak ważna jest pielęgnacja skóry. U podstaw pięknego makijażu leży właśnie idealnie wypielęgnowana, nienagannie wyglądająca skóra. W tym przypadku nie ma miejsca na półśrodki - tu przede wszystkim liczy się skuteczność, innowacyjna technologia oraz najlepsze połączenia składników aktywnych. Dlatego współpraca make up artist z marką pielęgnacyjną nr 1 w Korei, MEDIHEAL, jest nieprzypadkowa.

MEDIHEAL, topowa marka w kategorii kosmetycznych masek w płachcie, inspirowana koreańską pielęgnacją i medycyną estetyczną, kontynuuje współpracę z polską ambasadorką - makijażystką i beauty influencerką, KATOSU.

Wyróżniki marki to skuteczność pielęgnacji, opartej na koreańskich, innowacyjnych maskach w płachcie, bogatych w składniki aktywne. MEDIHEAL stawia na skuteczność, idącą w parze z zaawansowanymi technologiami przyszłości. To właśnie dlatego KATOSU opiera na niej swoją codzienną pielęgnację. „Nie oszukuj się, nawet najlepsza naturalna pielęgnacja nie zadziała z tak szybko i z takim efektem jak połączenie osiągnieć nowoczesnej kosmetologii inspirowanej medycyną estetyczną. Twoja skóra zasługuje na efekt, z którego będziesz zadowolona” - podkreśla ambasadorka marki.

Produkty marki MEDIHEAL stanowią pielęgnacyjną bazę KATOSU. Dzięki temu cieszy się ona piękną cerą. Zajrzyj na profil marki na Instagramie i poznaj bestsellery KATOSU!

W 2021 roku marka MEDIHEAL, kontynuując współpracę z KATOSU, będzie prowadziła również kampanię promocyjną opartą na kanałach digitalowych i influencer marketing.

Marka MEDIHEAL jest opracowywana w innowacyjnym laboratorium R&D, w nowoczesnej fabryce w Korei, która korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych w produkcji masek w płachcie. Unikatowe płachty i formulacje wykorzystywane przez MEDIHEAL to istotny wyróżnik marki na rynku.

MEDIHEAL – kosmetyczne maski w płachcie. Skuteczność koreańskiej kosmetologii – gwarancja doskonałej cery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM. Biuro prasowe
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać
Uroda Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
2024-09-24 | 14:00

Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich

21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.