Komunikaty PR

MEDIHEAL - pielęgnacyjny wybór KATOSU!

2021-05-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

KATOSU, mistrzyni makijażu i TOP-owa influencerka urodowa w Polsce, wie, jak ważna jest pielęgnacja skóry. U podstaw pięknego makijażu leży właśnie idealnie wypielęgnowana, nienagannie wyglądająca skóra. W tym przypadku nie ma miejsca na półśrodki - tu przede wszystkim liczy się skuteczność, innowacyjna technologia oraz najlepsze połączenia składników aktywnych. Dlatego współpraca make up artist z marką pielęgnacyjną nr 1 w Korei, MEDIHEAL, jest nieprzypadkowa.

MEDIHEAL, topowa marka w kategorii kosmetycznych masek w płachcie, inspirowana koreańską pielęgnacją i medycyną estetyczną, kontynuuje współpracę z polską ambasadorką - makijażystką i beauty influencerką, KATOSU.

Wyróżniki marki to skuteczność pielęgnacji, opartej na koreańskich, innowacyjnych maskach w płachcie, bogatych w składniki aktywne. MEDIHEAL stawia na skuteczność, idącą w parze z zaawansowanymi technologiami przyszłości. To właśnie dlatego KATOSU opiera na niej swoją codzienną pielęgnację. „Nie oszukuj się, nawet najlepsza naturalna pielęgnacja nie zadziała z tak szybko i z takim efektem jak połączenie osiągnieć nowoczesnej kosmetologii inspirowanej medycyną estetyczną. Twoja skóra zasługuje na efekt, z którego będziesz zadowolona” - podkreśla ambasadorka marki.

Produkty marki MEDIHEAL stanowią pielęgnacyjną bazę KATOSU. Dzięki temu cieszy się ona piękną cerą. Zajrzyj na profil marki na Instagramie i poznaj bestsellery KATOSU!

W 2021 roku marka MEDIHEAL, kontynuując współpracę z KATOSU, będzie prowadziła również kampanię promocyjną opartą na kanałach digitalowych i influencer marketing.

Marka MEDIHEAL jest opracowywana w innowacyjnym laboratorium R&D, w nowoczesnej fabryce w Korei, która korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych w produkcji masek w płachcie. Unikatowe płachty i formulacje wykorzystywane przez MEDIHEAL to istotny wyróżnik marki na rynku.

MEDIHEAL – kosmetyczne maski w płachcie. Skuteczność koreańskiej kosmetologii – gwarancja doskonałej cery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.