Komunikaty PR

Mercedes-Benz Klasa A do wygrania w WCGC Poland 2020. Zapisy trwają!

2020-08-27  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl
Do pobrania WCGC ( 0.02 MB )

World Corporate Golf Challenge Poland to polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Rozgrywki odbędą się 11 września 2020 na polu golfowym w Sobieniach Królewskich, a światowy finał – na który pojedzie zwycięska drużyna – w listopadzie w Portugalii. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej, a turniej słynie z fantastycznych parterów i nagród. Mercedes-Benz Klasa A za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób,  roczne członkostwo w Sobienie Golf & Country Club, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, voucher na najlepsze puttery w Bunkier Store oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC w Cascais w Portugalii w listopadzie 2020 to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2020. Zapisy trwają! Turniej już 11 września na polu w Sobieniach Królewskich. 

Mercedes-Benz Klasa A wart około 150 000 PLN brutto to nagroda za Hole in One od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Auto Idea to stały partner i fundator nagród w WCGC Poland od lat. Tegoroczna propozycja dla uczestników turnieju do zdobycia za Hole in One na dołku #4 to najnowsza generacja Mercedesa Klasy A.  Idealne auto kompaktowe klasy premium, które robi wrażenie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. W Klasie A  możemy korzystać ze sztucznej inteligencji, dzięki czemu komputer uczy się i dopasowuje komunikację pomiędzy autem i kierowcą. Warto podkreślić zastosowanie zaawansowanych nowoczesnych technologii multimedialnych z MBUX na czele, który  oferuje sterowanie głosowe wywoływane komendą „hej mercedes”, dotykowy ekran oraz nawigację z funkcją AR. Jest o co powalczyć! Więcej o tym modelu na stronie Mercedes – Benz.

Drużyna, która wygra VI edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę
i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 11-15 listopada 2020 r. w Cascais
w Portugalii, na jednym z najpiękniejszych pól golfowych świata - Oitavos Dunes. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Warto dodać, że finały World Corporate Golf Challenge to nie tylko turniej – podczas trwającego kilka dni wydarzenia gracze będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

Wśród dodatkowych nagród i niespodzianek od partnerów WCGC 2020 są także m.in. całodniowe rejsy po Bałtyku luksusowymi jachtami ze sternikiem od Premium Yachting, weekendowy pobyt dla 2 osób
w Hotelu Sobienie Królewskie oraz roczne członkostwo w Sobienie Królewskie Golf & Country Club za Hole in One. Wśród nagród nie zabraknie także sprzętu i akcesoriów golfowych marki Callaway i Odyssey oraz cennych voucherów na zakup najlepszych putterów w Bunkier Store – jednym z najbardziej znanych sklepów golfowych w  Warszawie. Dodatkowo Headwear Professionals Polska zapewni czapki i maski turniejowe. Partnerzy zapowiadają, że niespodzianek i nagród będzie jeszcze więcej.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, LAW BUSINESS QUALITY, Szczypta luksusu i portal W męskim kręgu, a także Think MICE, MeetingPlanner.pl, www.golfpl.com, GolfTV.pl i e-k-g.pl

Zapisy trwają. Dwuosobowe drużyny reprezentujące swoje firmy mogą się zarejestrować poprzez stronę internetową https://rejestracja.wcgc.pl/. Organizatorem turnieju jest agencja Plej ze wsparciem e4e oraz Headwear Professionals Polska.

Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie www.wcgc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Plej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Ruszają zapisy na Poland Business Run Kids! Biuro prasowe
2024-07-02 | 12:00

Ruszają zapisy na Poland Business Run Kids!

2 lipca ruszyły zapisy do dziecięcej odsłony charytatywnego biegu Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie. Najmłodsi pobiegną w Parku Jordana, a 13 000
Sport Promenada Bike Challenge – rozpocznij wakacje sportową rywalizacją!
2024-06-26 | 15:00

Promenada Bike Challenge – rozpocznij wakacje sportową rywalizacją!

Świętuj początek lata na Pradze Południe i rozpocznij wakacje w doskonałym humorze! W sobotę 29 czerwca przed centrum handlowym Promenada stanie platforma rowerowa Bike Challenge
Sport ASICS SUPERBLAST 2. Responsywna amortyzacja i energia na każdym kroku
2024-06-26 | 09:30

ASICS SUPERBLAST 2. Responsywna amortyzacja i energia na każdym kroku

ASICS wprowadza na rynek drugą odsłonę jednych z najszybszych treningówek na rynku – SUPERBLAST 2. Odświeżona wersja tego popularnego obuwia biegowego zawiera między innymi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.