Komunikaty PR

Mercedes-Benz Klasa A do wygrania w WCGC Poland 2020. Zapisy trwają!

2020-08-27  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl
Do pobrania WCGC ( 0.02 MB )

World Corporate Golf Challenge Poland to polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Rozgrywki odbędą się 11 września 2020 na polu golfowym w Sobieniach Królewskich, a światowy finał – na który pojedzie zwycięska drużyna – w listopadzie w Portugalii. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej, a turniej słynie z fantastycznych parterów i nagród. Mercedes-Benz Klasa A za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób,  roczne członkostwo w Sobienie Golf & Country Club, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, voucher na najlepsze puttery w Bunkier Store oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC w Cascais w Portugalii w listopadzie 2020 to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2020. Zapisy trwają! Turniej już 11 września na polu w Sobieniach Królewskich. 

Mercedes-Benz Klasa A wart około 150 000 PLN brutto to nagroda za Hole in One od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Auto Idea to stały partner i fundator nagród w WCGC Poland od lat. Tegoroczna propozycja dla uczestników turnieju do zdobycia za Hole in One na dołku #4 to najnowsza generacja Mercedesa Klasy A.  Idealne auto kompaktowe klasy premium, które robi wrażenie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. W Klasie A  możemy korzystać ze sztucznej inteligencji, dzięki czemu komputer uczy się i dopasowuje komunikację pomiędzy autem i kierowcą. Warto podkreślić zastosowanie zaawansowanych nowoczesnych technologii multimedialnych z MBUX na czele, który  oferuje sterowanie głosowe wywoływane komendą „hej mercedes”, dotykowy ekran oraz nawigację z funkcją AR. Jest o co powalczyć! Więcej o tym modelu na stronie Mercedes – Benz.

Drużyna, która wygra VI edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę
i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 11-15 listopada 2020 r. w Cascais
w Portugalii, na jednym z najpiękniejszych pól golfowych świata - Oitavos Dunes. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Warto dodać, że finały World Corporate Golf Challenge to nie tylko turniej – podczas trwającego kilka dni wydarzenia gracze będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

Wśród dodatkowych nagród i niespodzianek od partnerów WCGC 2020 są także m.in. całodniowe rejsy po Bałtyku luksusowymi jachtami ze sternikiem od Premium Yachting, weekendowy pobyt dla 2 osób
w Hotelu Sobienie Królewskie oraz roczne członkostwo w Sobienie Królewskie Golf & Country Club za Hole in One. Wśród nagród nie zabraknie także sprzętu i akcesoriów golfowych marki Callaway i Odyssey oraz cennych voucherów na zakup najlepszych putterów w Bunkier Store – jednym z najbardziej znanych sklepów golfowych w  Warszawie. Dodatkowo Headwear Professionals Polska zapewni czapki i maski turniejowe. Partnerzy zapowiadają, że niespodzianek i nagród będzie jeszcze więcej.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, LAW BUSINESS QUALITY, Szczypta luksusu i portal W męskim kręgu, a także Think MICE, MeetingPlanner.pl, www.golfpl.com, GolfTV.pl i e-k-g.pl

Zapisy trwają. Dwuosobowe drużyny reprezentujące swoje firmy mogą się zarejestrować poprzez stronę internetową https://rejestracja.wcgc.pl/. Organizatorem turnieju jest agencja Plej ze wsparciem e4e oraz Headwear Professionals Polska.

Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie www.wcgc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Plej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.