Komunikaty PR

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

2024-06-04  |  16:00
Biuro prasowe

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.

Mistrz świata International Boxing Federation, World Boxing Organization Anthony Joshua (28 zwycięstwa - 3 porażki, 25 wygranych przez nokaut), po zwycięskiej walce 8 marca z Francisem Ngannou, zakończonej imponującym nokautem w drugiej rundzie, na ring powróci we wrześniu. 35-letni bokser z Wielkiej Brytanii ma na swoim koncie olimpijskie złoto w kategorii wagi superciężkiej. W kwietniu 2024 r. dołączył natomiast do ambasadorów szwajcarskiej marki Gisada, stając się twarzą najnowszego zapachu Titanium. 

Anthony Joshua ambasadorem Titanium

Anthony Joshua jest prawdziwym championem zarówno na ringu, jak i poza nim. Wyróżnia się siłą, determinacją i niezłomnością, które świetnie wpisują się w założenia odnośnie do nowego zapachu Titanium. Otóż marka Gisada wierzy, że ważny jest nie tylko sam cel podróży, ale również decyzje, których dokonujemy po drodze do sukcesu. Perfumy Titanium to zatem nie tylko wybór zapachu. Mają oddawać styl życia mistrzów. 

Titanium: zapach sukcesu

Nowa propozycja od marki Gisada to perfumy, które nie ujawniają swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i artemizja, a następnie szałwia i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium ujawnia swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką irysa, wanilii, tonki i balsamu jodłowego. Pozostawia niezatarte wrażenie, podobnie jak mężczyzna wierny swoim ideałom. To zapach dla tych, którzy stawiają czoła wyzwaniom.  

Kompozycja zawiera następujące nuty: 

  • GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon

  • SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe

  • BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe
2024-06-21 | 08:00

Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę

Już prawie 15,5 miliarda złotych wynoszą łączne zaległości alimentacyjne Polaków. Ma je 290 tysięcy osób, wpisanych do Krajowego Rejestru Długów. 94 proc. z nich to
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze
Mężczyzna Nie tylko kobiety zasłużyły na swój dzień!
2024-03-13 | 01:00

Nie tylko kobiety zasłużyły na swój dzień!

Dzień Mężczyzn jest świętem dalece mniej popularnym od Dnia Kobiet i właściwie pozbawionym wydźwięku dotyczącego walki o prawa jednostek, który tak mocno dotyczy dnia 8 marca. Czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.