Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.
Mistrz świata International Boxing Federation, World Boxing Organization Anthony Joshua (28 zwycięstwa - 3 porażki, 25 wygranych przez nokaut), po zwycięskiej walce 8 marca z Francisem Ngannou, zakończonej imponującym nokautem w drugiej rundzie, na ring powróci we wrześniu. 35-letni bokser z Wielkiej Brytanii ma na swoim koncie olimpijskie złoto w kategorii wagi superciężkiej. W kwietniu 2024 r. dołączył natomiast do ambasadorów szwajcarskiej marki Gisada, stając się twarzą najnowszego zapachu Titanium.
Anthony Joshua ambasadorem Titanium
Anthony Joshua jest prawdziwym championem zarówno na ringu, jak i poza nim. Wyróżnia się siłą, determinacją i niezłomnością, które świetnie wpisują się w założenia odnośnie do nowego zapachu Titanium. Otóż marka Gisada wierzy, że ważny jest nie tylko sam cel podróży, ale również decyzje, których dokonujemy po drodze do sukcesu. Perfumy Titanium to zatem nie tylko wybór zapachu. Mają oddawać styl życia mistrzów.
Titanium: zapach sukcesu
Nowa propozycja od marki Gisada to perfumy, które nie ujawniają swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i artemizja, a następnie szałwia i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium ujawnia swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką irysa, wanilii, tonki i balsamu jodłowego. Pozostawia niezatarte wrażenie, podobnie jak mężczyzna wierny swoim ideałom. To zapach dla tych, którzy stawiają czoła wyzwaniom.
Kompozycja zawiera następujące nuty:
-
GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.