Komunikaty PR

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

2024-11-21  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska część zespołu w firmie, w tym pracownicy z Polski, aktywnie bierze udział w tradycyjnym flash mobie polegającym na zapuszczaniu wąsów i brody przez cały listopad, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających  mężczyzn.

W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne swoich pracowników. Przez cały listopad mogą oni skorzystać z anonimowych konsultacji z psychologiem, prowadzonych we współpracy z jedną z platform online. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją. Ważną częścią inicjatywy są również krótkie spotkania online pracowników SOFTSWISS między sobą w celu omówienia tematu zdrowia mężczyzn, a także wydarzenia odbywające się w biurach SOFTSWISS oraz kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy.


“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle „Talk It Out! Act It Out!” - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. “Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać” – dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.


Wspieranie międzynarodowych inicjatyw prozdrowotnych to ważna tradycja w firmie SOFTSWISS. Jej biura zlokalizowane są na całym świecie, ale Polska jest krajem priorytetowym w kwestii wzrostu i rozwoju, a lokalne oddziały firmy są traktowane ze szczególną uwagą. W październiku tego roku SOFTSWISS przyłączył się również do ogólnoświatowego ruchu Różowy Październik na rzecz walki z rakiem piersi oraz biegu online „Zawsze Pier(w)si” – wydarzenia sportowego w Polsce mającego na celu wsparcie profilaktyki nowotworów piersi. Podczas zeszłorocznej kampanii Movember pracownicy oprócz konsultowania się ze specjalistami rywalizowali między sobą w zapuszczaniu wąsów i brody czy liczbie zrobionych kroków. Łącznie pokonali pieszo i biegiem ponad 12 tysięcy kilometrów – co równa się dystansowi podróży lotniczej między Nowym Jorkiem a Londynem w obie strony.


 

O firmie SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 760 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn Biuro prasowe
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie
Mężczyzna W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać
2024-11-06 | 08:00

W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać

Mężczyźni rzadziej niż kobiety korzystają z porad lekarza. Zaledwie 55 proc. z nich regularnie się bada. To poważny błąd, gdyż rak prostaty jest najczęstszym nowotworem w tej grupie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Nowe technologie

Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi

Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.