Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska część zespołu w firmie, w tym pracownicy z Polski, aktywnie bierze udział w tradycyjnym flash mobie polegającym na zapuszczaniu wąsów i brody przez cały listopad, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających mężczyzn.
W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne swoich pracowników. Przez cały listopad mogą oni skorzystać z anonimowych konsultacji z psychologiem, prowadzonych we współpracy z jedną z platform online. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją. Ważną częścią inicjatywy są również krótkie spotkania online pracowników SOFTSWISS między sobą w celu omówienia tematu zdrowia mężczyzn, a także wydarzenia odbywające się w biurach SOFTSWISS oraz kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy.
“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle „Talk It Out! Act It Out!” - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. “Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać” – dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
Wspieranie międzynarodowych inicjatyw prozdrowotnych to ważna tradycja w firmie SOFTSWISS. Jej biura zlokalizowane są na całym świecie, ale Polska jest krajem priorytetowym w kwestii wzrostu i rozwoju, a lokalne oddziały firmy są traktowane ze szczególną uwagą. W październiku tego roku SOFTSWISS przyłączył się również do ogólnoświatowego ruchu Różowy Październik na rzecz walki z rakiem piersi oraz biegu online „Zawsze Pier(w)si” – wydarzenia sportowego w Polsce mającego na celu wsparcie profilaktyki nowotworów piersi. Podczas zeszłorocznej kampanii Movember pracownicy oprócz konsultowania się ze specjalistami rywalizowali między sobą w zapuszczaniu wąsów i brody czy liczbie zrobionych kroków. Łącznie pokonali pieszo i biegiem ponad 12 tysięcy kilometrów – co równa się dystansowi podróży lotniczej między Nowym Jorkiem a Londynem w obie strony.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 760 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.
Problemy społeczne
Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.
Żywienie
Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.