Komunikaty PR

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

2024-11-21  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska część zespołu w firmie, w tym pracownicy z Polski, aktywnie bierze udział w tradycyjnym flash mobie polegającym na zapuszczaniu wąsów i brody przez cały listopad, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających  mężczyzn.

W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne swoich pracowników. Przez cały listopad mogą oni skorzystać z anonimowych konsultacji z psychologiem, prowadzonych we współpracy z jedną z platform online. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją. Ważną częścią inicjatywy są również krótkie spotkania online pracowników SOFTSWISS między sobą w celu omówienia tematu zdrowia mężczyzn, a także wydarzenia odbywające się w biurach SOFTSWISS oraz kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy.


“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle „Talk It Out! Act It Out!” - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. “Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać” – dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.


Wspieranie międzynarodowych inicjatyw prozdrowotnych to ważna tradycja w firmie SOFTSWISS. Jej biura zlokalizowane są na całym świecie, ale Polska jest krajem priorytetowym w kwestii wzrostu i rozwoju, a lokalne oddziały firmy są traktowane ze szczególną uwagą. W październiku tego roku SOFTSWISS przyłączył się również do ogólnoświatowego ruchu Różowy Październik na rzecz walki z rakiem piersi oraz biegu online „Zawsze Pier(w)si” – wydarzenia sportowego w Polsce mającego na celu wsparcie profilaktyki nowotworów piersi. Podczas zeszłorocznej kampanii Movember pracownicy oprócz konsultowania się ze specjalistami rywalizowali między sobą w zapuszczaniu wąsów i brody czy liczbie zrobionych kroków. Łącznie pokonali pieszo i biegiem ponad 12 tysięcy kilometrów – co równa się dystansowi podróży lotniczej między Nowym Jorkiem a Londynem w obie strony.


 

O firmie SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 760 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn Biuro prasowe
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie
Mężczyzna W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać
2024-11-06 | 08:00

W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać

Mężczyźni rzadziej niż kobiety korzystają z porad lekarza. Zaledwie 55 proc. z nich regularnie się bada. To poważny błąd, gdyż rak prostaty jest najczęstszym nowotworem w tej grupie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.