Komunikaty PR

Członkowie Klubu Kultur Pako Lorente przed obiektywem

2023-06-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Klub Kultur Pako Lorente to miejsce, w który każdy mężczyzna może być sobą i prezentować się w stroju, który zawsze do niego pasuje. Marka przez kilka tygodni prowadziła nabór do klubu szukając wyjątkowych osobowości wyróżniających się aparycją, stylem i pasją. W konkursie udział mógł wziąć każdy dorosły mężczyzna mieszkający w Polsce. Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu panów, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty dziś prezentujemy.

Kilkanaście tygodni temu marka Pako Lorente ogłosiła nabór do Klubu Kultur, zapraszając do współpracy mężczyzn wyjątkowych, nieszablonowych, którzy cenią dobry styl i prezentują go na swoich kanałach w mediach społecznościowych. W projekcie chodzi przede wszystkim o poznanie bliżej klientów marki, zaangażowanie ich w tworzenie świata Pako Lorente oraz wzmocnienie przekazu, że kolekcje są dla wszystkich. Cel udało się zrealizować, o czym świadczy niesamowite zróżnicowanie kandydatów pod kątem wieku, wzrostu, zainteresowań, rozmiarów, a także fizycznej sprawności. 

Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu mężczyzn, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty prezentujemy poniżej. Panowie przez rok będą promować markę na swoich kanałach oraz stali się rzecz jasna jej twarzami.

„Niezwykle ucieszyła nas ilość zgłoszeń, choć nieco wydłużyła finał całej akcji. Kandydaci naprawdę stanęli na wysokości zadania, w sposób ciekawy opowiadali swoje historie o pasjach i celach w życiu. Wybranie dziesięciu wyjątkowych osobowości było dla nas nie lada wyzwaniem” - mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente. 

„Klub Kultur ma na celu uświadomienie naszej grupie odbiorców, że kolekcje Pako Lorenrete są dla mężczyzn, których na co dzień spotykamy w życiu, w pracy czy na ulicy. Dzięki temu projektowi możemy też lepiej poznać i zrozumieć rzeczywistego klienta, przedstawiciela grupy docelowej” -   dodaje Rafał Chrapkowicz. 

Panowie na swoich kanałach będą informować o specjalnych niespodziankach i akcjach zakupowych przygotowanych przez Pako Lorente. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.