Hybrid Flex 5 - najlepsza maszynka do golenia w historii BIC®

Dzięki niej każdy użytkownik zostanie mistrzem golenia! To zasługa 5 tytanowych ruchomych ostrzy wyprodukowanych dzięki zastosowaniu nanotechnologii, oraz dodatkowego ostrza do precyzyjnego modelowania linii zarostu czy golenia trudno dostępnych miejsc.
Produkcja ostrzy maszynki Hybrid Flex 5 (oraz pozostałych maszynek BIC®) opiera się na jednej z najbardziej precyzyjnych technologii, jakie kiedykolwiek opracowano dla produktów masowych. Mało kto wie, że pojedynczy włos z brody jest tak mocny jak miedziany drucik o tej samej średnicy. Aby uciąć taki włos bez podrażniania skóry, krawędź ostrza maszynki do golenia musi być idealnie gładka i tak cienka jak to tylko możliwe – a krawędź BIC® jest 2000 razy cieńsza niż włos! Tylko precyzyjna i automatyczna produkcja pozwala na tego rodzaju ostrość oraz rygorystyczną kontrolę jakości. 100% produktów BIC® – ostrzy, komponentów i egzemplarzy finalnych – przechodzi aż 30 wizualnych oraz technicznych testów, a dodatkowym drobiazgowym sprawdzianom poddaje się co roku na całym świecie aż 7,1 miliona wyselekcjonowanych kompletnych maszynek. Dlatego Hybrid Flex 5 jest niezawodna każdego dnia i w każdej sytuacji. Jest także odpowiedzią na oczekiwania konsumentów poszukujących produktów przyjaznych środowisku, ponieważ jest maszynką systemową – z wymiennymi wkładami, podobnie jak modele Hybrid Flex 3 i Hybrid Flex 3 Sensitive.
Hybrid Flex 5 to nie jest zwykła maszynka do golenia – to styl życia! Z nią golenie zawsze będzie przyjemne.
- 5 tytanowych ostrzy zapewnia długi czas użytkowania.
- Nanotechnologia umożliwia każdemu ostrzu indywidualnie dopasować się do konturów twarzy użytkownika, dzięki czemu golenie jest bardzo dokładne.
- Ruchoma główka z 40° zakresem dopasowania się do konturów twarzy
- Metalowa kulka w rączce sprawia, że maszynka jest cięższa, stabilnie leży w dłoni, można nią swobodnie manewrować, nie ryzykując zacięć.
- Precyzyjne dodatkowe ostrze pomaga dotrzeć do trudno dostępnych miejsc, np. pod nosem, i pozwala dokładnie wymodelować linię zarostu.
- Pasek nawilżający z aloesem i wit. E gwarantuje idealny poślizg.
- Wyjątkowy mechanizm łatwego wypinania ułatwia wymianę wkładu.
Maszynki oraz wkłady są sprzedawane w opakowaniach wykonanych w 80% z makulatury i nadają się do dalszego recyklingu.
BIC® to światowy lider w produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia. W projektowaniu i produkcji maszynek firma ma niemal 50 lat doświadczenia; obecnie wytwarza rocznie ponad 5 mld ostrzy, które można kupić w 162 krajach na całym świecie. Spółka zdobyła globalne uznanie za swoje zaangażowanie w edukację i zrównoważony rozwój. Od lat w całej grupie BIC® obowiązują zasady gospodarki w obiegu zamkniętym, wyrażone w filozofii „4 R”:
- Zmniejszenie zużycia materiałów (Reduce)
- Używanie materiałów pochodzących z recyklingu lub alternatywnych źródeł (Recyckled materials)
- Projektowanie i wytwarzanie produktów i opakowań do wielokrotnego użytku/wymiany (Reffilable)
- Projektowanie i wytwarzanie produktów i opakowań nadających się do recyklingu (Recyclability).

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.