Komunikaty PR

Hybrid Flex 5 - najlepsza maszynka do golenia w historii BIC®

2022-03-07  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki niej każdy użytkownik zostanie mistrzem golenia! To zasługa 5 tytanowych ruchomych ostrzy wyprodukowanych dzięki zastosowaniu nanotechnologii, oraz dodatkowego ostrza do precyzyjnego modelowania linii zarostu czy golenia trudno dostępnych miejsc.

Produkcja ostrzy maszynki Hybrid Flex 5 (oraz pozostałych maszynek BIC®) opiera się na jednej z najbardziej precyzyjnych technologii, jakie kiedykolwiek opracowano dla produktów masowych. Mało kto wie, że pojedynczy włos z brody jest tak mocny jak miedziany drucik o tej samej średnicy. Aby uciąć taki włos bez podrażniania skóry, krawędź ostrza maszynki do golenia musi być idealnie gładka i tak cienka jak to tylko możliwe – a krawędź BIC® jest 2000 razy cieńsza niż włos! Tylko precyzyjna i automatyczna produkcja pozwala na tego rodzaju ostrość oraz rygorystyczną kontrolę jakości. 100% produktów BIC® – ostrzy, komponentów i egzemplarzy finalnych – przechodzi aż 30 wizualnych oraz technicznych testów, a dodatkowym drobiazgowym sprawdzianom poddaje się co roku na całym świecie aż 7,1 miliona wyselekcjonowanych kompletnych maszynek. Dlatego Hybrid Flex 5 jest niezawodna każdego dnia i w każdej sytuacji. Jest także odpowiedzią na oczekiwania konsumentów poszukujących produktów przyjaznych środowisku, ponieważ jest maszynką systemową – z wymiennymi wkładami, podobnie jak modele Hybrid Flex 3 i Hybrid Flex 3 Sensitive.

Hybrid Flex 5 to nie jest zwykła maszynka do golenia – to styl życia! Z nią golenie zawsze będzie przyjemne.

  • 5 tytanowych ostrzy zapewnia długi czas użytkowania.
  • Nanotechnologia umożliwia każdemu ostrzu indywidualnie dopasować się do konturów twarzy użytkownika, dzięki czemu golenie jest bardzo dokładne.
  • Ruchoma główka z 40° zakresem dopasowania się do konturów twarzy
  • Metalowa kulka w rączce sprawia, że maszynka jest cięższa, stabilnie leży w dłoni, można nią swobodnie manewrować, nie ryzykując zacięć.
  • Precyzyjne dodatkowe ostrze pomaga dotrzeć do trudno dostępnych miejsc, np. pod nosem, i pozwala dokładnie wymodelować linię zarostu.
  • Pasek nawilżający z aloesem i wit. E gwarantuje idealny poślizg.
  • Wyjątkowy mechanizm łatwego wypinania ułatwia wymianę wkładu.

Maszynki oraz wkłady są sprzedawane w opakowaniach wykonanych w 80% z makulatury i nadają się do dalszego recyklingu.

BIC® to światowy lider w produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia. W projektowaniu i produkcji maszynek firma ma niemal 50 lat doświadczenia; obecnie wytwarza rocznie ponad 5 mld ostrzy, które można kupić w 162 krajach na całym świecie. Spółka zdobyła globalne uznanie za swoje zaangażowanie w edukację i zrównoważony rozwój. Od lat w całej grupie BIC® obowiązują zasady gospodarki w obiegu zamkniętym, wyrażone w filozofii „4 R”:

  • Zmniejszenie zużycia materiałów (Reduce)
  • Używanie materiałów pochodzących z recyklingu lub alternatywnych źródeł (Recyckled materials)
  • Projektowanie i wytwarzanie produktów i opakowań do wielokrotnego użytku/wymiany (Reffilable)
  • Projektowanie i wytwarzanie produktów i opakowań nadających się do recyklingu (Recyclability).
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.