Komunikaty PR

Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota w szczerych rozmowach o tym “Co ćpać po odwyk

2020-09-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania Storytel ( 2.07 MB )

Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota po raz pierwszy tworzą wspólny projekt - podcast “Co ćpać po odwyku”. Jest to cykl rozmów na temat tego, jak radzą sobie z uzależnieniem. Z dystansem do siebie i swoich doświadczeń, z poczuciem humoru, ale też na poważnie - przedstawiają swoją drogę do wyjścia na prostą i życia na trzeźwo.

Podczas lockdownu zdałem sobie sprawę, że mimo sześciu lat w trzeźwości jest to dla mnie trudny czas, w którym walka z nałogiem nabrała innego wymiaru. A skoro jest trudny dla mnie, to jak bardzo nieznośny musi być dla tych, którzy dopiero rozpoczęli swoją drogę w walce z uzależnieniem, albo tych współuzależnionych, nagle zamkniętych w domu z pijącymi i ćpającymi? Pandemia była lekcją tego, że żaden nałogowiec nie chce być sam. Dlatego zdecydowaliśmy się z Julkiem powiedzieć im, że wcale sami nie są, że jesteśmy z nimi.

- mówi Jakub Żulczyk

W cyklu 6 odcinków podcastu pisarze odpowiedzą na pytanie, jak to jest być alkoholikiem, lekomanem i narkomanem, będą rozmawiać o tym, jak radzić sobie z tymi obciążeniami. Poruszą również kwestie korzyści, które zapewniały im używki, a także będą rozważać na temat sensu i bezsensu życia w trzeźwości. Zastanowią się, czy wszyscy niepijący są smutni, czy artysta musi pić, a także opowiedzą, jak każdy z nich mierzył się z lękiem, wstydem i przede wszystkim - co ćpać po odwyku.

Temat uzależnień nie stanowi już tak wielkiego tabu jak przed laty i na szczęście ludzie zaczynają się powoli otwierać i chcą o tym rozmawiać. Bardzo mi zależy na tym, żeby uzależnienie i wychodzenie z niego nie łączyło się już ze wstydem. Chcę, żeby było zaliczane do zwyczajnych, normalnych przypadłości, które można i warto leczyć.

- mówi Juliusz Strachota

Od dzisiaj na Storytel dostępna jest seria 6 odcinków podcastu autorstwa Jakuba Żulczyka i Juliusza Strachoty “Co ćpać po odwyku”.
Wideo, w którym twórcy zapraszają do zapoznania się z ich nowym projektem można obejrzeć klikając w link.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN W SPRZEDAŻY W POLSCE Biuro prasowe
2021-04-16 | 10:00

NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN W SPRZEDAŻY W POLSCE

NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN  TRAFIŁA DO SPRZEDAŻY W POLSCE Słynna The Red Collection w ostatnich dniach trafiła na polski rynek. Jest to nowa linia wybitnych
Mężczyzna Toyota GT86 jakiej nie znacie. Kuba Przygoński odsłania sekrety Diabła
2021-03-23 | 17:00

Toyota GT86 jakiej nie znacie. Kuba Przygoński odsłania sekrety "Diabła"

Toyota GT86 tchnęła motorsportowego ducha w japoński koncern, a samo auto szybko zyskało status kultowego zarówno wśród fanów tuningu, jak i w motorsporcie.
Mężczyzna Idealny prezent dla majsterkowicza
2020-12-17 | 12:15

Idealny prezent dla majsterkowicza

Wybieranie świątecznych podarunków często stanowi niemały problem. Udany prezent powinien być użyteczny i zgodny z zainteresowaniami obdarowywanego. W przypadku pasjonatów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Dorota Goldpoint: Brakuje nam dyscypliny w przestrzeganiu restrykcji. Aby wrócić do normalnego życia, musimy najpierw spiąć gorset i być posłuszni zaleceniom

Projektantka mody uważa, że Polacy zbyt lekkomyślnie podchodzą do obostrzeń i restrykcji wprowadzanych przez rząd. Za nic mają rosnące statystyki zgonów i zakażeń, ignorują obowiązek noszenia maseczek i nie unikają spotkań towarzyskich, a w ten sposób trudno będzie nam wyjść z pandemii. Niedawno projektantka wróciła z Tygodnia Mody w Dubaju i jak podkreśla, jest pełna podziwu dla tamtejszej społeczności, która jest zdyscyplinowana i od początku ściśle przestrzegała ograniczeń związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, w efekcie czego powróciła już do normalnego funkcjonowania.

Gwiazdy

Olivier Janiak: Żyjemy w dziwnych czasach, od roku pozamykani w domach. Nasze relacje wystawione są na próbę i teraz możemy pokazać, jaką tak naprawdę mamy twarz

Prezenter podkreśla, że w programie „Power Couple” możemy obserwować całą paletę prawdziwych ludzkich emocji. Tu nic nie jest wyreżyserowane, nic nie jest na pokaz czy dla szpanu. Wszystkie konkurencje są punktem wyjścia do tego, żeby stanąć do walki ze swoimi słabościami i przekonać się o sile swojego związku. Uczestnicy uświadamiają sobie, jak wiele są w stanie poświęcić dla drugiej osoby, oraz przekonują się, czy potrafią zapomnieć o porażce i zacząć wszystko od nowa. W ocenie prezentera o sukcesie tego programu świadczy to, że opowiada o rzeczach uniwersalnych, czyli o miłości, wsparciu, a także o umiejętności wybaczania. Każdy z nas ma bowiem gorsze dni, prawo do błędu i potknięcia się.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Gry i rozrywka

Pandemia napędza zakup laptopów przez graczy. Komputery mobilne wydajnością dorównują już stacjonarnym

Rynek gamingu znacznie się zmienił pod wpływem pandemii. Sprzedaż laptopów dla graczy wzrosła w 2020 roku prawie o 27 proc. i do 2025 roku będzie stale rosła, podczas gdy komputerów stacjonarnych dla graczy sprzedaje się za to coraz mniej – wynika z raportu IDC. Zdaniem sprzedawców gracze kupują coraz droższe laptopy i stawiają na najnowsze generacje kart graficznych, które oferują już wydajność zarezerwowaną dotąd dla komputerów stacjonarnych.