Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota w szczerych rozmowach o tym “Co ćpać po odwyk
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota po raz pierwszy tworzą wspólny projekt - podcast “Co ćpać po odwyku”. Jest to cykl rozmów na temat tego, jak radzą sobie z uzależnieniem. Z dystansem do siebie i swoich doświadczeń, z poczuciem humoru, ale też na poważnie - przedstawiają swoją drogę do wyjścia na prostą i życia na trzeźwo.
Podczas lockdownu zdałem sobie sprawę, że mimo sześciu lat w trzeźwości jest to dla mnie trudny czas, w którym walka z nałogiem nabrała innego wymiaru. A skoro jest trudny dla mnie, to jak bardzo nieznośny musi być dla tych, którzy dopiero rozpoczęli swoją drogę w walce z uzależnieniem, albo tych współuzależnionych, nagle zamkniętych w domu z pijącymi i ćpającymi? Pandemia była lekcją tego, że żaden nałogowiec nie chce być sam. Dlatego zdecydowaliśmy się z Julkiem powiedzieć im, że wcale sami nie są, że jesteśmy z nimi.
- mówi Jakub Żulczyk
W cyklu 6 odcinków podcastu pisarze odpowiedzą na pytanie, jak to jest być alkoholikiem, lekomanem i narkomanem, będą rozmawiać o tym, jak radzić sobie z tymi obciążeniami. Poruszą również kwestie korzyści, które zapewniały im używki, a także będą rozważać na temat sensu i bezsensu życia w trzeźwości. Zastanowią się, czy wszyscy niepijący są smutni, czy artysta musi pić, a także opowiedzą, jak każdy z nich mierzył się z lękiem, wstydem i przede wszystkim - co ćpać po odwyku.
Temat uzależnień nie stanowi już tak wielkiego tabu jak przed laty i na szczęście ludzie zaczynają się powoli otwierać i chcą o tym rozmawiać. Bardzo mi zależy na tym, żeby uzależnienie i wychodzenie z niego nie łączyło się już ze wstydem. Chcę, żeby było zaliczane do zwyczajnych, normalnych przypadłości, które można i warto leczyć.
- mówi Juliusz Strachota
Od dzisiaj na Storytel dostępna jest seria 6 odcinków podcastu autorstwa Jakuba Żulczyka i Juliusza Strachoty “Co ćpać po odwyku”.
Wideo, w którym twórcy zapraszają do zapoznania się z ich nowym projektem można obejrzeć klikając w link.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.