Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota w szczerych rozmowach o tym “Co ćpać po odwyk
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota po raz pierwszy tworzą wspólny projekt - podcast “Co ćpać po odwyku”. Jest to cykl rozmów na temat tego, jak radzą sobie z uzależnieniem. Z dystansem do siebie i swoich doświadczeń, z poczuciem humoru, ale też na poważnie - przedstawiają swoją drogę do wyjścia na prostą i życia na trzeźwo.
Podczas lockdownu zdałem sobie sprawę, że mimo sześciu lat w trzeźwości jest to dla mnie trudny czas, w którym walka z nałogiem nabrała innego wymiaru. A skoro jest trudny dla mnie, to jak bardzo nieznośny musi być dla tych, którzy dopiero rozpoczęli swoją drogę w walce z uzależnieniem, albo tych współuzależnionych, nagle zamkniętych w domu z pijącymi i ćpającymi? Pandemia była lekcją tego, że żaden nałogowiec nie chce być sam. Dlatego zdecydowaliśmy się z Julkiem powiedzieć im, że wcale sami nie są, że jesteśmy z nimi.
- mówi Jakub Żulczyk
W cyklu 6 odcinków podcastu pisarze odpowiedzą na pytanie, jak to jest być alkoholikiem, lekomanem i narkomanem, będą rozmawiać o tym, jak radzić sobie z tymi obciążeniami. Poruszą również kwestie korzyści, które zapewniały im używki, a także będą rozważać na temat sensu i bezsensu życia w trzeźwości. Zastanowią się, czy wszyscy niepijący są smutni, czy artysta musi pić, a także opowiedzą, jak każdy z nich mierzył się z lękiem, wstydem i przede wszystkim - co ćpać po odwyku.
Temat uzależnień nie stanowi już tak wielkiego tabu jak przed laty i na szczęście ludzie zaczynają się powoli otwierać i chcą o tym rozmawiać. Bardzo mi zależy na tym, żeby uzależnienie i wychodzenie z niego nie łączyło się już ze wstydem. Chcę, żeby było zaliczane do zwyczajnych, normalnych przypadłości, które można i warto leczyć.
- mówi Juliusz Strachota
Od dzisiaj na Storytel dostępna jest seria 6 odcinków podcastu autorstwa Jakuba Żulczyka i Juliusza Strachoty “Co ćpać po odwyku”.
Wideo, w którym twórcy zapraszają do zapoznania się z ich nowym projektem można obejrzeć klikając w link.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.