Klasyki motoryzacji zagoszczą na warszawskim placu Konesera
Kultowe samochody, legendarne motocykle, parada ulicami stolicy, panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i ambasadorów wydarzenia: Marcina Prokopa, Marka Siudyma i Aleksandry Kutz. To wszystko i wiele innych atrakcji czeka 29 maja 2021 r. na uczestników trzeciego „Spotkania Koneserów Amerykańskiej Motoryzacji” na placu Konesera na warszawskiej Pradze-Północ. Wstęp jest bezpłatny.
Motoryzacja nieodłącznie wiąże się ze Stanami Zjednoczonymi. To tam powstało wiele legendarnych pojazdów, zarówno tych na czterech, jak i dwóch kołach. Za oceanem spotkać można też bezkresne drogi, z historyczną Route 66 na czele, którą przez dekady przemierzały tysiące kultowych samochodów i motocykli. Teraz znaczną część z nich będzie można zobaczyć w Centrum Praskim Koneser.
Trzecie „Spotkanie Koneserów Amerykańskiej Motoryzacji” to nie lada atrakcja dla miłośników pojazdów rodem z USA i nie tylko. W programie wydarzenia (sobota, 29 maja 2021 r., godz. 12-20) znajduje się wiele interesujących punktów:
- wystawa motocykli Harley-Davidson, Indian i customów (niestandardowych maszyn) oraz legendarnych amerykańskich samochodów;
- panele dyskusyjne z udziałem zaproszonych gości, a w nim pasjonujące opowieści i ciekawe rozmowy o podróżach i amerykańskiej kulturze;
- parada amerykańskiej motoryzacji ulicami Warszawy;
- pokazy ratownictwa motocyklowego;
- strefa testowa motocykli i skuterów elektrycznych;
- możliwość zwiedzenia Centrum Praskiego Koneser.
Podczas wydarzenia będzie można zobaczyć zarówno kultowe motocykle i samochody, jak i najnowsze pojazdy producentów ze Stanów Zjednoczonych. Gratką będą również panele dyskusyjne z ambasadorami „Spotkania Koneserów Amerykańskiej Motoryzacji”, którzy są wielkimi fanami dwóch i czterech kół zza oceanu: dziennikarzami i prezenterami – Marcinem Prokopem i Aleksandrą Kutz oraz aktorem Markiem Siudymem.
Szczegółowy harmonogram (29 maja 2021 r., plac Konesera w Warszawie):
12.00 – start wydarzenia;
13.30 – przywitanie gości specjalnych;
14.00 – panel (Marcin Prokop);
15.00 – parada samochodów i motocykli;
16.30 – panel (Marek Siudym);
17.30 – panel (Aleksandra Kutz);
20.00 – zakończenie wydarzenia.
Organizatorami trzeciego „Spotkania Koneserów Amerykańskiej Motoryzacji są Centrum Praskie Koneser i Jack’s Motorcycles Group.
Więcej informacji można znaleźć na: koneser.eu
***
Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: Bombaj Masala, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, niedostępne w galeriach handlowych, tworzone przez rodzimych producentów, jak Mydlarnia Cztery Szpaki, Świece Zapachowe Domkove.pl, Minimal Line czy Mamaiti.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.