„Kochaj wyjątkowe momenty" - promocyjne oferty u partnerów Huawei
Z okazji zbliżającego się święta zakochanych firma Huawei CBG Polska wraz z partnerami biznesowymi – sieciami handlowymi Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x‑kom i Komputronik – przygotowała specjalne oferty promocyjne. Obejmą one kilkadziesiąt produktów, w tym wybrane smartfony, smartwatche i sprzęty audio marki. Tak szeroki wybór pozwoli znaleźć idealny prezent w okazyjnej cenie zarówno dla niej, jak i dla niego.
Listę produktów, na które szczególnie warto zwrócić uwagę w ciągu najbliższych dwóch tygodni, otwiera HUAWEI Mate 50 Pro – flagowy smartfon, który sprawdzi się jako prezent dla każdej miłośniczki i miłośnika mobilnej fotografii. W ramach oferty walentynkowej telefon w wersji z 512 GB pamięci i wyjątkowym wykończeniem z wegańskiej skóry w kolorze pomarańczowym kosztować będzie 5799 zł, a w wersji klasycznej, czarnej lub srebrnej, z pamięcią 256 GB – 5299 zł. W obu przypadkach oznacza to obniżkę o 700 zł względem sugerowanej ceny detalicznej.
Osoby poszukujące dla swojej drugiej połówki lekkiego i wytrzymałego smartwatcha do treningów powinna zainteresować promocja na zegarek HUAWEI Watch GT 3 SE, który kosztować będzie tylko 599 zł, czyli aż 33% mniej od sugerowanej ceny detalicznej. Dla osób zwracających uwagę na stylowy wygląd i zaawansowane funkcje, przygotowano ofertę na smartwatche z serii HUAWEI Watch GT 3 Pro. Modele Sport i Classic dostępne są za 1299 zł, a wersja Elite za 1799 zł. Za 1999 zł, czyli 400 zł poniżej sugerowanej ceny detalicznej, będzie można kupić smartwatch HUAWEI Watch GT 3 Pro 43mm Elegant.
Znajdź coś dla niej...
Na prezent dla niej Huawei proponuje stylowy i elegancki smartfon HUAWEI nova 10 Pro, który można kupić teraz za 2799 zł (czyli o 200 zł mniej niż sugerowana cena detaliczna). Świetnym wyborem dla aktywnej kobiety jest także smartwatch HUAWEI Watch Fit 2 w kolorze złotym lub czarnym za 549 zł, a także w wersji Classic za 699 zł. Każdej kobiecie przypadną do gustu również ładne i komfortowe słuchawki HUAWEI FreeBuds SE w kolorze białym lub niebieskim za 199 zł.
...i dla niego
Szukając prezentu dla mężczyzny, można wybrać stylowy smartwatch HUAWEI Watch GT 3 Pro 46mm. Jego cena w promocji wynosi 1299 zł, czyli 13% mniej od sugerowanej ceny detalicznej. Przeceniony został również HUAWEI Watch GT 3 Active 46mm, który w czasie trwania promocji kosztuje 899 zł. Dla osoby ceniącej najwyższą jakość dźwięku i rozmów idealne będą słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2, dostępne w cenie 799 zł. Jako niezawodny towarzysz codziennych zadań sprawdzi się najnowszy smartfon HUAWEI nova Y61 w kolorze czarnym, niebieskim lub zielonym, za jedyne 799 zł.
Oferty obowiązują do wyczerpania zapasów i mogą ulec zmianie. Szczegóły dotyczące promocji, w szczególności najniższej ceny z 30 dni poprzedzających rozpoczęcie promocji, dostępne są u sprzedawców w punktach sprzedaży oraz u partnerów biznesowych Huawei CBG Polska.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.