„Kochaj wyjątkowe momenty" - promocyjne oferty u partnerów Huawei
Z okazji zbliżającego się święta zakochanych firma Huawei CBG Polska wraz z partnerami biznesowymi – sieciami handlowymi Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x‑kom i Komputronik – przygotowała specjalne oferty promocyjne. Obejmą one kilkadziesiąt produktów, w tym wybrane smartfony, smartwatche i sprzęty audio marki. Tak szeroki wybór pozwoli znaleźć idealny prezent w okazyjnej cenie zarówno dla niej, jak i dla niego.
Listę produktów, na które szczególnie warto zwrócić uwagę w ciągu najbliższych dwóch tygodni, otwiera HUAWEI Mate 50 Pro – flagowy smartfon, który sprawdzi się jako prezent dla każdej miłośniczki i miłośnika mobilnej fotografii. W ramach oferty walentynkowej telefon w wersji z 512 GB pamięci i wyjątkowym wykończeniem z wegańskiej skóry w kolorze pomarańczowym kosztować będzie 5799 zł, a w wersji klasycznej, czarnej lub srebrnej, z pamięcią 256 GB – 5299 zł. W obu przypadkach oznacza to obniżkę o 700 zł względem sugerowanej ceny detalicznej.
Osoby poszukujące dla swojej drugiej połówki lekkiego i wytrzymałego smartwatcha do treningów powinna zainteresować promocja na zegarek HUAWEI Watch GT 3 SE, który kosztować będzie tylko 599 zł, czyli aż 33% mniej od sugerowanej ceny detalicznej. Dla osób zwracających uwagę na stylowy wygląd i zaawansowane funkcje, przygotowano ofertę na smartwatche z serii HUAWEI Watch GT 3 Pro. Modele Sport i Classic dostępne są za 1299 zł, a wersja Elite za 1799 zł. Za 1999 zł, czyli 400 zł poniżej sugerowanej ceny detalicznej, będzie można kupić smartwatch HUAWEI Watch GT 3 Pro 43mm Elegant.
Znajdź coś dla niej...
Na prezent dla niej Huawei proponuje stylowy i elegancki smartfon HUAWEI nova 10 Pro, który można kupić teraz za 2799 zł (czyli o 200 zł mniej niż sugerowana cena detaliczna). Świetnym wyborem dla aktywnej kobiety jest także smartwatch HUAWEI Watch Fit 2 w kolorze złotym lub czarnym za 549 zł, a także w wersji Classic za 699 zł. Każdej kobiecie przypadną do gustu również ładne i komfortowe słuchawki HUAWEI FreeBuds SE w kolorze białym lub niebieskim za 199 zł.
...i dla niego
Szukając prezentu dla mężczyzny, można wybrać stylowy smartwatch HUAWEI Watch GT 3 Pro 46mm. Jego cena w promocji wynosi 1299 zł, czyli 13% mniej od sugerowanej ceny detalicznej. Przeceniony został również HUAWEI Watch GT 3 Active 46mm, który w czasie trwania promocji kosztuje 899 zł. Dla osoby ceniącej najwyższą jakość dźwięku i rozmów idealne będą słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2, dostępne w cenie 799 zł. Jako niezawodny towarzysz codziennych zadań sprawdzi się najnowszy smartfon HUAWEI nova Y61 w kolorze czarnym, niebieskim lub zielonym, za jedyne 799 zł.
Oferty obowiązują do wyczerpania zapasów i mogą ulec zmianie. Szczegóły dotyczące promocji, w szczególności najniższej ceny z 30 dni poprzedzających rozpoczęcie promocji, dostępne są u sprzedawców w punktach sprzedaży oraz u partnerów biznesowych Huawei CBG Polska.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.