KSIĄŻKA, KTÓRA OTWORZY MĘŻCZYZNOM OCZY – PREMIERA „ZINTEGROWANEJ MĘSKOŚCI”!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Ciągle pracujesz, nie masz czasu na dbanie o swoje ciało i zdrowie? Jedyne na co masz ochotę to używki w które uciekasz? Dotyka cię apatia i nie wiesz po co wstawać rano z łóżka? Kryzys męskości jest obecnie powszechnym zjawiskiem, ale prawie nikt o tym nie mówi. Cierpisz, bo próbujesz być miłym facetem w nadziei, że zasłużysz na akceptację. To nie działa i tylko jesteś bardziej sfrustrowany. TO BŁĄD. W swojej najnowszej książce „Zintegrowana Męskość”, Marcin Wąsik pokaże ci jak odzyskać kontrolę nad swoim życiem, jak odzyskać partnerkę, jak prowadzić w relacji, w jaki sposób odbudować męskie przyjaźnie i odnaleźć męską identyfikację. Autor odpowiada na wszystkie te pytania, na jakie inni boją się odpowiedzieć.
„ZINTEGROWANA MĘSKOŚĆ” powstała na podstawie prywatnego doświadczenia Marcina Wąsika ale przede wszystkim na podstawie doświadczeń setek mężczyzn, którym autor pomógł podczas warsztatów. Mężczyzn, którzy szukają pomocy, szukają rozwiązania swojej trudnej sytuacji.
„Dzisiejsi faceci cierpią, bo nie wiedzą, dlaczego partnerka od nich odeszła, przecież robili wszystko tak, jak chciała. Zarabiali pieniądze, kupili wielki dom. A ona woli kogoś innego. Ciągle stawiali potrzeby innych ponad swoje, unikając konfliktów, ale przez to ukrywali swoje uczucia i potrzeby. Ich życie seksualne prawie nie istnieje, albo jest znikome, boją się silnych obecnie kobiet. Okazuje się, że faceci zauważyli, że dzieje się z nimi coś nie tak, że nie czują się dobrze. Często stają się sarkastyczni, pasywno-agresywni, bo nie potrafią komunikować się wprost. Są coraz bardziej sfrustrowani. Najczęściej zachowują się zgodnie z klasycznym syndromem Miłego Faceta lub przeciwnie, drania. Obie te postawy są złe! To nie są naprawdę CI mężczyźni. Książka ta krok po kroku pokazuje jak pokonać trudności zakorzenione w nas nawet z dzieciństwa i jak zbudować swoją męską tożsamość. Dopiero wtedy można stać się szczęśliwym, gdy żyjemy w zgodzie z samym sobą i jesteśmy autentyczni dla otoczenia.” – mówi Marcin Wąsik, autor książki, pierwszy w Polsce mentor Syndromu miłego faceta, mentor mężczyzn i szkoleniowiec.
Istnieje obecnie wiele definicji tego, jaki powinien być mężczyzna. Role między płciami zacierają się coraz bardziej, poprawność polityczna wchodzi w nasze życie z butami i dopiero po jakimś czasie okazuje się, że mamy prawo być w tym wszystkim zagubieni.
- Wiem, że dla wielu osób, zwłaszcza kobiet, moje tezy na początku mogą być kontrowersyjne, panie reagują oburzeniem, że jak to facet ma w związku prowadzić? Jednak gdy rozmawiamy i tłumaczę im o co tak naprawdę chodzi, często przyznają mi rację. Książka ta jest skierowana do mężczyzn, ale gdy wpadnie w ręce ich partnerkom, na pewno pomoże im zrozumieć swojego faceta w wielu aspektach i spojrzeć na jego potrzeby z innej perspektywy. Tak naprawdę obecne czasy kastrują mentalnie mężczyzn. Ja namawiam do powrotu do korzeni, natury i biologii oczywiście w nowoczesnym ujęciu. Namawiam do tego, by mieć własne pasje, mieć przyjaciół wśród mężczyzn, być wrażliwym ale przejrzystym, mówić o swoich potrzebach i emocjach, wyjść z szarej strefy. Zintegrowany mężczyzna nie musi kontrolować nikogo, bo potrafi kontrolować siebie. W związku jest odważny, szczery i uczciwy. Nie jest ani Miłym Facetem ani Draniem, bo to są dwie skrajne i destrukcyjne postawy z których należy zrezygnować. Ja w swojej książce pokazuję właśnie w jaki sposób to zrobić i jak nad sobą pracować. – dodaje Marcin Wąsik.
Więcej o książce - https://marcinwasik.pl/shop/zintegrowana-meskosc-wersja-papierowa/
Marcin Wąsik - Pierwszy w Polsce licencjonowany mentor Syndromu Miłego Faceta. Biznesmen, szkoleniowiec, mentor mężczyzn, autor książki „Zintegrowana męskość” oraz współautor bestselleru „Pokochaj swój umysł”. Umiejętności coachingowe nabył od profesjonalistów z Instytutu Mukoid. Od kilkunastu lat intensywnie zajmuje się pracą z męskością i relacjami partnerskimi.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.