KSIĄŻKA, KTÓRA OTWORZY MĘŻCZYZNOM OCZY – PREMIERA „ZINTEGROWANEJ MĘSKOŚCI”!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Ciągle pracujesz, nie masz czasu na dbanie o swoje ciało i zdrowie? Jedyne na co masz ochotę to używki w które uciekasz? Dotyka cię apatia i nie wiesz po co wstawać rano z łóżka? Kryzys męskości jest obecnie powszechnym zjawiskiem, ale prawie nikt o tym nie mówi. Cierpisz, bo próbujesz być miłym facetem w nadziei, że zasłużysz na akceptację. To nie działa i tylko jesteś bardziej sfrustrowany. TO BŁĄD. W swojej najnowszej książce „Zintegrowana Męskość”, Marcin Wąsik pokaże ci jak odzyskać kontrolę nad swoim życiem, jak odzyskać partnerkę, jak prowadzić w relacji, w jaki sposób odbudować męskie przyjaźnie i odnaleźć męską identyfikację. Autor odpowiada na wszystkie te pytania, na jakie inni boją się odpowiedzieć.
„ZINTEGROWANA MĘSKOŚĆ” powstała na podstawie prywatnego doświadczenia Marcina Wąsika ale przede wszystkim na podstawie doświadczeń setek mężczyzn, którym autor pomógł podczas warsztatów. Mężczyzn, którzy szukają pomocy, szukają rozwiązania swojej trudnej sytuacji.
„Dzisiejsi faceci cierpią, bo nie wiedzą, dlaczego partnerka od nich odeszła, przecież robili wszystko tak, jak chciała. Zarabiali pieniądze, kupili wielki dom. A ona woli kogoś innego. Ciągle stawiali potrzeby innych ponad swoje, unikając konfliktów, ale przez to ukrywali swoje uczucia i potrzeby. Ich życie seksualne prawie nie istnieje, albo jest znikome, boją się silnych obecnie kobiet. Okazuje się, że faceci zauważyli, że dzieje się z nimi coś nie tak, że nie czują się dobrze. Często stają się sarkastyczni, pasywno-agresywni, bo nie potrafią komunikować się wprost. Są coraz bardziej sfrustrowani. Najczęściej zachowują się zgodnie z klasycznym syndromem Miłego Faceta lub przeciwnie, drania. Obie te postawy są złe! To nie są naprawdę CI mężczyźni. Książka ta krok po kroku pokazuje jak pokonać trudności zakorzenione w nas nawet z dzieciństwa i jak zbudować swoją męską tożsamość. Dopiero wtedy można stać się szczęśliwym, gdy żyjemy w zgodzie z samym sobą i jesteśmy autentyczni dla otoczenia.” – mówi Marcin Wąsik, autor książki, pierwszy w Polsce mentor Syndromu miłego faceta, mentor mężczyzn i szkoleniowiec.
Istnieje obecnie wiele definicji tego, jaki powinien być mężczyzna. Role między płciami zacierają się coraz bardziej, poprawność polityczna wchodzi w nasze życie z butami i dopiero po jakimś czasie okazuje się, że mamy prawo być w tym wszystkim zagubieni.
- Wiem, że dla wielu osób, zwłaszcza kobiet, moje tezy na początku mogą być kontrowersyjne, panie reagują oburzeniem, że jak to facet ma w związku prowadzić? Jednak gdy rozmawiamy i tłumaczę im o co tak naprawdę chodzi, często przyznają mi rację. Książka ta jest skierowana do mężczyzn, ale gdy wpadnie w ręce ich partnerkom, na pewno pomoże im zrozumieć swojego faceta w wielu aspektach i spojrzeć na jego potrzeby z innej perspektywy. Tak naprawdę obecne czasy kastrują mentalnie mężczyzn. Ja namawiam do powrotu do korzeni, natury i biologii oczywiście w nowoczesnym ujęciu. Namawiam do tego, by mieć własne pasje, mieć przyjaciół wśród mężczyzn, być wrażliwym ale przejrzystym, mówić o swoich potrzebach i emocjach, wyjść z szarej strefy. Zintegrowany mężczyzna nie musi kontrolować nikogo, bo potrafi kontrolować siebie. W związku jest odważny, szczery i uczciwy. Nie jest ani Miłym Facetem ani Draniem, bo to są dwie skrajne i destrukcyjne postawy z których należy zrezygnować. Ja w swojej książce pokazuję właśnie w jaki sposób to zrobić i jak nad sobą pracować. – dodaje Marcin Wąsik.
Więcej o książce - https://marcinwasik.pl/shop/zintegrowana-meskosc-wersja-papierowa/
Marcin Wąsik - Pierwszy w Polsce licencjonowany mentor Syndromu Miłego Faceta. Biznesmen, szkoleniowiec, mentor mężczyzn, autor książki „Zintegrowana męskość” oraz współautor bestselleru „Pokochaj swój umysł”. Umiejętności coachingowe nabył od profesjonalistów z Instytutu Mukoid. Od kilkunastu lat intensywnie zajmuje się pracą z męskością i relacjami partnerskimi.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.