Komunikaty PR

Ostatnie dni by wygrać bliskie spotkanie z piłkarską reprezentacją Hiszpanii

2021-08-26  |  14:00
Biuro prasowe

Listopadowy mecz Hiszpania – Szwecja będzie rewanżem za Euro 2020. Czy gospodarze przełamią rywali, a może goście znów postawią mur nie do przebycia? Można się o tym przekonać na własne oczy i to naprawdę z bardzo bliska. Sangre de Toro, partner kadry „La Furia Roja”, zorganizował konkurs „Czerwona drużyna”, w którym do wygrania jest czterodniowy pobyt w tym samym hotelu co reprezentacja, kibicowanie w komfortowych warunkach, trening z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki i wspólna kolacja.

Podczas mistrzostw Europy Hiszpania i Szwecja spotkały się w rozgrywkach grupowych. Choć gospodarze na stadionie w Sevilli przeważali, to rywale wytrzymali napór i spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Los skojarzył obie reprezentacje także w eliminacjach do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w Katarze w 2022 roku. Spotkanie Hiszpania – Szwecja zaplanowano na 14 listopada tego roku.

Sangre de Toro, partner Hiszpańskiego Związku Piłki Nożnej i jedna z największych winnic w kraju, zorganizował międzynarodowy konkurs. Główna nagroda jest unikalna – to czterodniowy pobyt w Hiszpanii z wyjątkowymi atrakcjami. Zwycięzcy konkursu (20 osób, w tym dwie z Polski) zostaną zakwaterowani w tym samym hotelu, w którym będą piłkarze. Wezmą udział w treningu reprezentacji Hiszpanii, a także zjedzą wspólną kolację z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki. I oczywiście w komfortowych warunkach obejrzą spotkanie ze Szwecją.

– To ekskluzywna nagroda, której nie da się kupić. Zwycięzcy poczują się jak członkowie wielkiej hiszpańskiej rodziny piłkarskiej. Gwiazdy reprezentacji będą na wyciągnięcie ręki – podkreśla Marcin Chyliński, przedstawiciel importera Sangre de Toro w Polsce.

Szczegóły konkursu są dostępne na stronie https://www.sangredetoro.com/premios/info-pl.php?lang=pl&pais=pl

Sangre de Toro to ikona hiszpańskiego winiarstwa. Rodzinna winnica powstała prawie 150 lat temu w Katalonii. Od lat zajmuje czołowe miejsca w światowym rankingu „The most admired wine brands in the world”. Jest ambasadorem hiszpańskiego stylu życia. Od tego roku Sangre de Toro jest partnerem reprezentacji Hiszpanii w piłce nożnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.