Ostatnie dni by wygrać bliskie spotkanie z piłkarską reprezentacją Hiszpanii
Listopadowy mecz Hiszpania – Szwecja będzie rewanżem za Euro 2020. Czy gospodarze przełamią rywali, a może goście znów postawią mur nie do przebycia? Można się o tym przekonać na własne oczy i to naprawdę z bardzo bliska. Sangre de Toro, partner kadry „La Furia Roja”, zorganizował konkurs „Czerwona drużyna”, w którym do wygrania jest czterodniowy pobyt w tym samym hotelu co reprezentacja, kibicowanie w komfortowych warunkach, trening z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki i wspólna kolacja.
Podczas mistrzostw Europy Hiszpania i Szwecja spotkały się w rozgrywkach grupowych. Choć gospodarze na stadionie w Sevilli przeważali, to rywale wytrzymali napór i spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Los skojarzył obie reprezentacje także w eliminacjach do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w Katarze w 2022 roku. Spotkanie Hiszpania – Szwecja zaplanowano na 14 listopada tego roku.
Sangre de Toro, partner Hiszpańskiego Związku Piłki Nożnej i jedna z największych winnic w kraju, zorganizował międzynarodowy konkurs. Główna nagroda jest unikalna – to czterodniowy pobyt w Hiszpanii z wyjątkowymi atrakcjami. Zwycięzcy konkursu (20 osób, w tym dwie z Polski) zostaną zakwaterowani w tym samym hotelu, w którym będą piłkarze. Wezmą udział w treningu reprezentacji Hiszpanii, a także zjedzą wspólną kolację z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki. I oczywiście w komfortowych warunkach obejrzą spotkanie ze Szwecją.
– To ekskluzywna nagroda, której nie da się kupić. Zwycięzcy poczują się jak członkowie wielkiej hiszpańskiej rodziny piłkarskiej. Gwiazdy reprezentacji będą na wyciągnięcie ręki – podkreśla Marcin Chyliński, przedstawiciel importera Sangre de Toro w Polsce.
Szczegóły konkursu są dostępne na stronie https://www.sangredetoro.com/premios/info-pl.php?lang=pl&pais=pl
Sangre de Toro to ikona hiszpańskiego winiarstwa. Rodzinna winnica powstała prawie 150 lat temu w Katalonii. Od lat zajmuje czołowe miejsca w światowym rankingu „The most admired wine brands in the world”. Jest ambasadorem hiszpańskiego stylu życia. Od tego roku Sangre de Toro jest partnerem reprezentacji Hiszpanii w piłce nożnej.
![Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_316860234,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę
![Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej](/files/_uploaded/glownekonf_1921838642,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
![Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady](/files/_uploaded/glownekonf_206294543,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.