Ostatnie dni by wygrać bliskie spotkanie z piłkarską reprezentacją Hiszpanii
Listopadowy mecz Hiszpania – Szwecja będzie rewanżem za Euro 2020. Czy gospodarze przełamią rywali, a może goście znów postawią mur nie do przebycia? Można się o tym przekonać na własne oczy i to naprawdę z bardzo bliska. Sangre de Toro, partner kadry „La Furia Roja”, zorganizował konkurs „Czerwona drużyna”, w którym do wygrania jest czterodniowy pobyt w tym samym hotelu co reprezentacja, kibicowanie w komfortowych warunkach, trening z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki i wspólna kolacja.
Podczas mistrzostw Europy Hiszpania i Szwecja spotkały się w rozgrywkach grupowych. Choć gospodarze na stadionie w Sevilli przeważali, to rywale wytrzymali napór i spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Los skojarzył obie reprezentacje także w eliminacjach do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w Katarze w 2022 roku. Spotkanie Hiszpania – Szwecja zaplanowano na 14 listopada tego roku.
Sangre de Toro, partner Hiszpańskiego Związku Piłki Nożnej i jedna z największych winnic w kraju, zorganizował międzynarodowy konkurs. Główna nagroda jest unikalna – to czterodniowy pobyt w Hiszpanii z wyjątkowymi atrakcjami. Zwycięzcy konkursu (20 osób, w tym dwie z Polski) zostaną zakwaterowani w tym samym hotelu, w którym będą piłkarze. Wezmą udział w treningu reprezentacji Hiszpanii, a także zjedzą wspólną kolację z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki. I oczywiście w komfortowych warunkach obejrzą spotkanie ze Szwecją.
– To ekskluzywna nagroda, której nie da się kupić. Zwycięzcy poczują się jak członkowie wielkiej hiszpańskiej rodziny piłkarskiej. Gwiazdy reprezentacji będą na wyciągnięcie ręki – podkreśla Marcin Chyliński, przedstawiciel importera Sangre de Toro w Polsce.
Szczegóły konkursu są dostępne na stronie https://www.sangredetoro.com/premios/info-pl.php?lang=pl&pais=pl
Sangre de Toro to ikona hiszpańskiego winiarstwa. Rodzinna winnica powstała prawie 150 lat temu w Katalonii. Od lat zajmuje czołowe miejsca w światowym rankingu „The most admired wine brands in the world”. Jest ambasadorem hiszpańskiego stylu życia. Od tego roku Sangre de Toro jest partnerem reprezentacji Hiszpanii w piłce nożnej.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.