Komunikaty PR

Polegać jak na… żołnierzu!

2022-01-28  |  14:11
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Z pomocą przychodzą ci, na których z pewnością można polegać – byli mundurowi. W ich krwi płynie odpowiedzialność za zlecone im zadania!

Mundurowi to ogromny potencjał i unikalne doświadczenie, które może zostać zaimplementowane do biznesu. Takie cechy, jak: umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, terminowość, szybkość podejmowania decyzji, łatwość komunikowania się oraz cechy dobrego lidera, są czymś naturalnym dla większości żołnierzy czy funkcjonariuszy służb mundurowych, głównie tych, posiadających doświadczenie w dowodzeniu czy zarządzaniu zespołem. Właśnie te cechy będą wartością dodaną dla biznesu. Przez lata służby mundurowi działali na wysokich obrotach, w dyscyplinie oraz zorganizowanej grupie. To bezcenne doświadczenie, które – już, jako byli mundurowi - mogą wykorzystać na rynku cywilnym w nowym miejscu pracy– podkreśla Mariusz Urbaniak – Dyrektor Generalny platformy Rekrut24.

Cechy charakteru nabyte w wojsku, których często pracownik bez doświadczenia wojskowego nie ma, i które pracodawca cywilny musi ukształtować poprzez różnego rodzaju szkolenia dodatkowe, w tym przypadku uzupełniają porządny wizerunek dobrego i lojalnego pracownika. Wyszkolenie zawodowego żołnierza to ogromny koszt i wielką nieroztropnością byłoby tego potencjału nie wykorzystać po zakończeniu służby profesjonalisty w średnim wieku. W służbach mundurowych pewnie uzbierałoby się ponad sto zawodów, więc emeryci tych służb mogliby, a nawet powinni, kontynuować pracę w swoich zawodach w firmach cywilnych – dodaje Maja Biesiekierska – Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Rekrut24.

W wojsku są specjaliści od logistyki, medycyny, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa i wielu innych dziedzin, więc możliwości zatrudnienia byłych mundurowych w biznesie cywilnym jest bardzo wiele, a stereotyp, że takiego pracownika można zatrudnić tylko w ochronie –  kompletnie mija się z rzeczywistością.

Skoro jest to swoisty przepis na pracowniczy sukces, dlaczego wciąż coś sprawia, że byli mundurowi zostają bezczynnie w domu, a potencjalni pracodawcy nie zawalczą o solidnych kandydatów? Powodów jest kilka. Przede wszystkim pracodawcy cywilni nie mają świadomości corocznej skali wejścia na rynek pracy kilku tysięcy mundurowych profesjonalistów o tak wielu umiejętnościach uniwersalnych i nie wiedzą o możliwości zatrudnienia ich u siebie. A nawet, jeśli niektórzy znają statystyki, to nie za bardzo wiedzą, gdzie takich kandydatów szukać, ponieważ w Polsce do tej pory nie było powszechnie rozpoznawalnej firmy pośrednictwa pracy dla byłych mundurowych. I takie połączenie obu stron chcemy zapewnić w Rekrut24 - tłumaczy Maja Biesiekierska.

Misja Rekrut24 jest jedna - łączyć byłych ludzi służby z pracodawcami szukającymi pracowników godnych zaufania, odpowiedzialnych i świetnie przeszkolonych w różnych obszarach. Rekrut24 to platforma dla byłych mundurowych szukających pracy na emeryturze oraz firm, pragnących zatrudnić nowego naprawdę wartościowego członka zespołu. Potencjalnemu kandydatowi firma dobiera najlepsze miejsca pracy zgodne z kompetencjami nabytymi w służbie.

Wszystko, co robimy, jest ukierunkowane, aby pomóc osiągnąć idealną karierę cywilną byłym mundurowym. Pracodawcom zaś, niezależnie od tego, czy szukają jednego pracownika, czy większej liczby osób do nowego projektu, znajdujemy odpowiednich kandydatów. Mamy opracowany efektywny proces selekcji, który gwarantuje, że identyfikujemy tylko kandydatów najlepiej dopasowanych do konkretnego stanowiska. Nie zasypujemy firm profilami osób, które nie spełniają wymagań. Rekomendujemy wyłącznie kandydatów, których sami byśmy na dane stanowisko zatrudnili. Jedna platforma – wiele korzyści, czego chcieć więcej? – zapewnia Maja Biesiekierska.

Drogi Żołnierzu! Nie zwlekaj i wpisz się do bazy danych Rekrut24 nawet, jeśli aktualnie nie szukasz nowego zajęcia. Nigdy nie wiadomo, jaki nowy interesujący kontrakt uda się dla Ciebie pozyskać. 

Drogi Pracodawco! Dzięki tej platformie możesz pozyskać świetnie wyszkolonych profesjonalistów dla swojego biznesu.

--

Rekrut24 to unikalne połączenie doświadczenia z sektora wojskowego, komercyjnego oraz rekrutacyjnego. Taka mieszanka wiedzy i znajomości rynku pozwala nam zrozumieć, jakich kandydatów szukają pracodawcy. Prowadzimy doradztwo w zakresie rekrutacji dla służb mundurowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. Znamy branżę, posiadamy rozległą wiedzę na temat procesów, systemów i wyzwań stojących przed pracodawcami oraz obiekcji, z jakimi mierzą się osoby rekrutujące. Zebraliśmy najważniejsze doświadczenia i relacje, aby stworzyć spójny system przygotowania kadr zawodowych do nowej pracy oraz umożliwić im bezpośrednie dotarcie do pracodawcy. Nasi kandydaci mogą mieć pewność, pomożemy im w dokonaniu najlepszego wyboru.

 

Więcej informacji: https://rekrut24.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze
Mężczyzna Nie tylko kobiety zasłużyły na swój dzień!
2024-03-13 | 01:00

Nie tylko kobiety zasłużyły na swój dzień!

Dzień Mężczyzn jest świętem dalece mniej popularnym od Dnia Kobiet i właściwie pozbawionym wydźwięku dotyczącego walki o prawa jednostek, który tak mocno dotyczy dnia 8 marca. Czy
Mężczyzna Ślub w pewnym stylu od Pako Lorente
2024-03-08 | 15:38

Ślub w pewnym stylu od Pako Lorente

Wśród propozycji znajdują się nie tylko klasyczne garnitury i smokingi, ale także koszule, kamizelki, muszki, krawaty, buty i inne niezbędne dodatki. A wszystko zaprojektowane z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.