Rafał Maślak o sukcesie po konkursie Mister Polski
Somebetter.pl
Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl
Rafał Maślak, polski fotomodel, Mister Polski 2014, a obecnie także aktor i twórca internetowy.
W marcu 2014 zdobył tytuł Mistera Wielkopolski, a później – Mistera Polski 2014, dzięki czemu reprezentował Polskę w konkursie piękności Mister International w Seulu. W finale wyborów zdobył tytuł III Wicemistera International 2014 i Mistera International Internautów. Również w 2014 wystąpił w teledysku do piosenki zespołu Soleo „Zaczepka” (2014) oraz uczestniczył w drugiej edycji programu rozrywkowego Polsatu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami.
Na popularnym kanale YouTube, w programie 'Momenty' pojawiła się rozmowa z byłym misterem Polski. - Początkowo nie przyznałem się nikomu do tego, że startuję w takim konkursie. Miałem obawy co do tego jak zareagują - zdradził Kubie Kucharskiemu.
Rafał Maślak ujawnił również jakie najdziwniejsze propozycje otrzymał tuż po wygranej w konkursie, jak na sukces zareagowali jego znajomi oraz czy miał moment, w którym zachłysnął się sławą. Nie zabrakło także wątków związanych ze stereotypami o mężczyznach oraz o tym jak dzieci zmieniły jego życie.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.