Komunikaty PR

World Cup LE we współpracy z Krzysztofem Hołowczycem

2023-10-10  |  11:00
Biuro prasowe

Z początkiem października miała miejsce premiera najnowszego modelu zegarka World Cup sygnowanego przez Krzysztofa Hołowczyca. Wyjątkowy zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat.

 

Limitowany Automatyczny Chronograf zaprojektowany we współpracy z wieloletnim ambasadorem marki Atlantic - Krzysztofem Hołowczycem - to połączenie niezrównanego stylu retro racing watch z nowoczesnym designem oraz szwajcarską jakością i precyzją. Nawiązując do samochodów rajdowych, w których startuje Krzysztof Hołowczyc zegarek łączy ze sobą odważne kolory: beż, pomarańcz i błękit. Beż symbolizuje wyjątkową wytrwałość i odporność, którą kierowcy potrzebują na trudnych trasach. Pomarańcz nawiązuje do adrenaliny i szybkości, jakie towarzyszą każdemu rajdowi. Niebieski to kolor symbolizujący wolność i ducha nieograniczonej przygody.

 

SZCZĘŚLIWA SIÓDEMKA

Limitowany zegarek należy do linii modeli Worldmaster. Tarcza zegarka została zaprojektowana z dbałością o szczegóły. Uwagę przykuwa pomarańczowa wskazówka sekundnika oraz oczywiście nie mogło zabraknąć wyróżniającej się na tle innych indeksów cyfry 7, która jest szczęśliwą liczbą dla Krzysztofa Hołowczyca. Nie tylko design tego zegarka przypomina rajdowe auta – również jego trwała konstrukcja. Czasomierz jest wykonany z wysokiej jakości stopu stali szlachetnej 316L.

 

277 LIMITED EDITION

Zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat. Każdy egzemplarz posiada wybity na boku koperty indywidualny numer limitacji oraz nadrukowany podpis kierowcy rajdowego na tarczy zegarka. Sercem zegarka jest znany wszystkim miłośnikom zegarmistrzostwa mechanizm automatyczny o oznaczeniu ETA Vajloux 7750. Czasomierz posiada wysokiej jakości bransoletę wykonaną ze stali szlachetnej. Do zegarka dołączony jest pasek wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej posiadający przeszycie w kolorze pomarańczowym, nadając mu sportowego charakteru. Zegarek jest zapakowany w eleganckie pudełko sygnowane podpisem Krzysztofa Hołowczyca, a także dodatkowe pudełko podróżne sygnowane nazwą kolekcji. Zegarek można kupić w autoryzowanych punktach sprzedaży marki Atlantic. Cena 8 800 zł.

https://atlanticwatches.pl/world-cup/

 

135 LAT MARKI ATLANTIC

Marka Atlantic w tym roku obchodzi 135-lecie działalności o czym opowiedział Fredi Bickel - Dyrektor Zarządzający Atlantic Watches ze Szwajcarii. Gościem specjalnym wydarzenia był Krzysztof Hołowczyc, który opowiedział o współpracy z marką Atlantic trwającej już ponad 15 lat oraz o inspiracjach i procesie projektowania tego zegarka. Krzysztof otrzymał model z numerem 007 i zobowiązał się, że weźmie go ze sobą na Dakar, do którego właśnie się przygotowuje. Plany marketingowe oraz kampanię promującą ten wyjątkowy model przedstawiła Katarzyna Kamieniarz - Brand Manager marki Atlantic na Polskę z ramienia Grupy ZIBI S.A.

Z okazji premiery ruszył również konkurs w którym nagrodą główną jest 1 z 25 przejazdów z Krzysztofem Hołowczycem na leśnym odcinku specjalnym. Konkurs trwa od 29 września do 31 grudnia 2023 roku. Szczegóły w regulaminie i na stronie https://atlanticwatches.pl/world-cup/

Podczas konferencji marka Atlantic pokazała także przedpremierowy model zegarka z serii Seagold Moonphase. Czasomierz będzie wyprodukowany w limitowanej liczbie 135 sztuk i będzie dostępny na Polskim rynku pod koniec października. Modele z serii Seagold charakteryzują się wysoką precyzją wykonania, a ich koperty w całości odlewane są z 14-karatowego złota.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe
2024-06-21 | 08:00

Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę

Już prawie 15,5 miliarda złotych wynoszą łączne zaległości alimentacyjne Polaków. Ma je 290 tysięcy osób, wpisanych do Krajowego Rejestru Długów. 94 proc. z nich to
Mężczyzna Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
2024-06-04 | 16:00

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.