Komunikaty PR

World Cup LE we współpracy z Krzysztofem Hołowczycem

2023-10-10  |  11:00
Biuro prasowe

Z początkiem października miała miejsce premiera najnowszego modelu zegarka World Cup sygnowanego przez Krzysztofa Hołowczyca. Wyjątkowy zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat.

 

Limitowany Automatyczny Chronograf zaprojektowany we współpracy z wieloletnim ambasadorem marki Atlantic - Krzysztofem Hołowczycem - to połączenie niezrównanego stylu retro racing watch z nowoczesnym designem oraz szwajcarską jakością i precyzją. Nawiązując do samochodów rajdowych, w których startuje Krzysztof Hołowczyc zegarek łączy ze sobą odważne kolory: beż, pomarańcz i błękit. Beż symbolizuje wyjątkową wytrwałość i odporność, którą kierowcy potrzebują na trudnych trasach. Pomarańcz nawiązuje do adrenaliny i szybkości, jakie towarzyszą każdemu rajdowi. Niebieski to kolor symbolizujący wolność i ducha nieograniczonej przygody.

 

SZCZĘŚLIWA SIÓDEMKA

Limitowany zegarek należy do linii modeli Worldmaster. Tarcza zegarka została zaprojektowana z dbałością o szczegóły. Uwagę przykuwa pomarańczowa wskazówka sekundnika oraz oczywiście nie mogło zabraknąć wyróżniającej się na tle innych indeksów cyfry 7, która jest szczęśliwą liczbą dla Krzysztofa Hołowczyca. Nie tylko design tego zegarka przypomina rajdowe auta – również jego trwała konstrukcja. Czasomierz jest wykonany z wysokiej jakości stopu stali szlachetnej 316L.

 

277 LIMITED EDITION

Zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie 277 sztuk na cały świat. Każdy egzemplarz posiada wybity na boku koperty indywidualny numer limitacji oraz nadrukowany podpis kierowcy rajdowego na tarczy zegarka. Sercem zegarka jest znany wszystkim miłośnikom zegarmistrzostwa mechanizm automatyczny o oznaczeniu ETA Vajloux 7750. Czasomierz posiada wysokiej jakości bransoletę wykonaną ze stali szlachetnej. Do zegarka dołączony jest pasek wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej posiadający przeszycie w kolorze pomarańczowym, nadając mu sportowego charakteru. Zegarek jest zapakowany w eleganckie pudełko sygnowane podpisem Krzysztofa Hołowczyca, a także dodatkowe pudełko podróżne sygnowane nazwą kolekcji. Zegarek można kupić w autoryzowanych punktach sprzedaży marki Atlantic. Cena 8 800 zł.

https://atlanticwatches.pl/world-cup/

 

135 LAT MARKI ATLANTIC

Marka Atlantic w tym roku obchodzi 135-lecie działalności o czym opowiedział Fredi Bickel - Dyrektor Zarządzający Atlantic Watches ze Szwajcarii. Gościem specjalnym wydarzenia był Krzysztof Hołowczyc, który opowiedział o współpracy z marką Atlantic trwającej już ponad 15 lat oraz o inspiracjach i procesie projektowania tego zegarka. Krzysztof otrzymał model z numerem 007 i zobowiązał się, że weźmie go ze sobą na Dakar, do którego właśnie się przygotowuje. Plany marketingowe oraz kampanię promującą ten wyjątkowy model przedstawiła Katarzyna Kamieniarz - Brand Manager marki Atlantic na Polskę z ramienia Grupy ZIBI S.A.

Z okazji premiery ruszył również konkurs w którym nagrodą główną jest 1 z 25 przejazdów z Krzysztofem Hołowczycem na leśnym odcinku specjalnym. Konkurs trwa od 29 września do 31 grudnia 2023 roku. Szczegóły w regulaminie i na stronie https://atlanticwatches.pl/world-cup/

Podczas konferencji marka Atlantic pokazała także przedpremierowy model zegarka z serii Seagold Moonphase. Czasomierz będzie wyprodukowany w limitowanej liczbie 135 sztuk i będzie dostępny na Polskim rynku pod koniec października. Modele z serii Seagold charakteryzują się wysoką precyzją wykonania, a ich koperty w całości odlewane są z 14-karatowego złota.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.