Komunikaty PR

Wyłącz Tryb Spotkań. Zostań w domu - zachęca marka Wyborowa

2020-12-04  |  10:00
Biuro prasowe

Dotychczas marka Wyborowa inspirowała ludzi do bezpośrednich kontaktów. Głównym jej celem jest pielęgnowanie codziennych relacji w gronie znajomych. To właśnie wspólne chwile, spotkania i wyjazdy sprawiają, że jesteśmy szczęśliwsi. Jednak pandemia zmusiła nas do poszukiwania alternatywnych rozwiązań.

- Jako marka prowadzimy nasze działania odpowiedzialnie i najważniejsze jest dla nas dobro naszych konsumentów. Dlatego w związku pandemią zachęcamy wszystkich do stosowania się do obowiązujących zaleceń, pozostania w domu i tymczasowego wyłączenia trybu spotkań. Jest to odpowiedź na obecną sytuację na świecie i tymczasowa komunikacja marki – Tadeusz Rusek Marketing Manager Global Wyborowa.

Wspólnie spędzony czas może ciągle dostarczać nam pozytywnych emocji. Wystarczy włączyć inny tryb, tryb spotkań online. Dostępne w digitalu narzędzia i komunikatory pozwalają nam na pewien czas zastąpić offlinowe imprezy z ekipą. Przecież nieważne jest miejsce, ważni są przede wszystkim ludzie, z którymi się spotykamy.

Wyborowa przygotowała również narzędzia do dobrej zabawy w trybie online. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka. Wystarczy wejść na profil marki na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”. Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają specjalne nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.

Nowe hasło „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu” oraz aktywacja konsumencka jest reakcją marki na obecną sytuację na świecie. Jest to tymczasowa komunikacja marki Wyborowa w ramach kampanii „Włącz Tryb Spotkań”, która wystartowała w październiku. Ambasadorem został znany, polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.