Komunikaty PR

Wyłącz Tryb Spotkań. Zostań w domu - zachęca marka Wyborowa

2020-12-04  |  10:00
Biuro prasowe

Dotychczas marka Wyborowa inspirowała ludzi do bezpośrednich kontaktów. Głównym jej celem jest pielęgnowanie codziennych relacji w gronie znajomych. To właśnie wspólne chwile, spotkania i wyjazdy sprawiają, że jesteśmy szczęśliwsi. Jednak pandemia zmusiła nas do poszukiwania alternatywnych rozwiązań.

- Jako marka prowadzimy nasze działania odpowiedzialnie i najważniejsze jest dla nas dobro naszych konsumentów. Dlatego w związku pandemią zachęcamy wszystkich do stosowania się do obowiązujących zaleceń, pozostania w domu i tymczasowego wyłączenia trybu spotkań. Jest to odpowiedź na obecną sytuację na świecie i tymczasowa komunikacja marki – Tadeusz Rusek Marketing Manager Global Wyborowa.

Wspólnie spędzony czas może ciągle dostarczać nam pozytywnych emocji. Wystarczy włączyć inny tryb, tryb spotkań online. Dostępne w digitalu narzędzia i komunikatory pozwalają nam na pewien czas zastąpić offlinowe imprezy z ekipą. Przecież nieważne jest miejsce, ważni są przede wszystkim ludzie, z którymi się spotykamy.

Wyborowa przygotowała również narzędzia do dobrej zabawy w trybie online. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka. Wystarczy wejść na profil marki na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”. Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają specjalne nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.

Nowe hasło „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu” oraz aktywacja konsumencka jest reakcją marki na obecną sytuację na świecie. Jest to tymczasowa komunikacja marki Wyborowa w ramach kampanii „Włącz Tryb Spotkań”, która wystartowała w październiku. Ambasadorem został znany, polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN W SPRZEDAŻY W POLSCE Biuro prasowe
2021-04-16 | 10:00

NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN W SPRZEDAŻY W POLSCE

NAJDROŻSZA I NAJSTARSZA KOLEKCJA WHISKY THE MACALLAN  TRAFIŁA DO SPRZEDAŻY W POLSCE Słynna The Red Collection w ostatnich dniach trafiła na polski rynek. Jest to nowa linia wybitnych
Mężczyzna Toyota GT86 jakiej nie znacie. Kuba Przygoński odsłania sekrety Diabła
2021-03-23 | 17:00

Toyota GT86 jakiej nie znacie. Kuba Przygoński odsłania sekrety "Diabła"

Toyota GT86 tchnęła motorsportowego ducha w japoński koncern, a samo auto szybko zyskało status kultowego zarówno wśród fanów tuningu, jak i w motorsporcie.
Mężczyzna Idealny prezent dla majsterkowicza
2020-12-17 | 12:15

Idealny prezent dla majsterkowicza

Wybieranie świątecznych podarunków często stanowi niemały problem. Udany prezent powinien być użyteczny i zgodny z zainteresowaniami obdarowywanego. W przypadku pasjonatów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Dorota Goldpoint: Brakuje nam dyscypliny w przestrzeganiu restrykcji. Aby wrócić do normalnego życia, musimy najpierw spiąć gorset i być posłuszni zaleceniom

Projektantka mody uważa, że Polacy zbyt lekkomyślnie podchodzą do obostrzeń i restrykcji wprowadzanych przez rząd. Za nic mają rosnące statystyki zgonów i zakażeń, ignorują obowiązek noszenia maseczek i nie unikają spotkań towarzyskich, a w ten sposób trudno będzie nam wyjść z pandemii. Niedawno projektantka wróciła z Tygodnia Mody w Dubaju i jak podkreśla, jest pełna podziwu dla tamtejszej społeczności, która jest zdyscyplinowana i od początku ściśle przestrzegała ograniczeń związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, w efekcie czego powróciła już do normalnego funkcjonowania.

Gwiazdy

Olivier Janiak: Żyjemy w dziwnych czasach, od roku pozamykani w domach. Nasze relacje wystawione są na próbę i teraz możemy pokazać, jaką tak naprawdę mamy twarz

Prezenter podkreśla, że w programie „Power Couple” możemy obserwować całą paletę prawdziwych ludzkich emocji. Tu nic nie jest wyreżyserowane, nic nie jest na pokaz czy dla szpanu. Wszystkie konkurencje są punktem wyjścia do tego, żeby stanąć do walki ze swoimi słabościami i przekonać się o sile swojego związku. Uczestnicy uświadamiają sobie, jak wiele są w stanie poświęcić dla drugiej osoby, oraz przekonują się, czy potrafią zapomnieć o porażce i zacząć wszystko od nowa. W ocenie prezentera o sukcesie tego programu świadczy to, że opowiada o rzeczach uniwersalnych, czyli o miłości, wsparciu, a także o umiejętności wybaczania. Każdy z nas ma bowiem gorsze dni, prawo do błędu i potknięcia się.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Gry i rozrywka

Pandemia napędza zakup laptopów przez graczy. Komputery mobilne wydajnością dorównują już stacjonarnym

Rynek gamingu znacznie się zmienił pod wpływem pandemii. Sprzedaż laptopów dla graczy wzrosła w 2020 roku prawie o 27 proc. i do 2025 roku będzie stale rosła, podczas gdy komputerów stacjonarnych dla graczy sprzedaje się za to coraz mniej – wynika z raportu IDC. Zdaniem sprzedawców gracze kupują coraz droższe laptopy i stawiają na najnowsze generacje kart graficznych, które oferują już wydajność zarezerwowaną dotąd dla komputerów stacjonarnych.