Wyłącz Tryb Spotkań. Zostań w domu - zachęca marka Wyborowa
Dotychczas marka Wyborowa inspirowała ludzi do bezpośrednich kontaktów. Głównym jej celem jest pielęgnowanie codziennych relacji w gronie znajomych. To właśnie wspólne chwile, spotkania i wyjazdy sprawiają, że jesteśmy szczęśliwsi. Jednak pandemia zmusiła nas do poszukiwania alternatywnych rozwiązań.
- Jako marka prowadzimy nasze działania odpowiedzialnie i najważniejsze jest dla nas dobro naszych konsumentów. Dlatego w związku pandemią zachęcamy wszystkich do stosowania się do obowiązujących zaleceń, pozostania w domu i tymczasowego wyłączenia trybu spotkań. Jest to odpowiedź na obecną sytuację na świecie i tymczasowa komunikacja marki – Tadeusz Rusek Marketing Manager Global Wyborowa.
Wspólnie spędzony czas może ciągle dostarczać nam pozytywnych emocji. Wystarczy włączyć inny tryb, tryb spotkań online. Dostępne w digitalu narzędzia i komunikatory pozwalają nam na pewien czas zastąpić offlinowe imprezy z ekipą. Przecież nieważne jest miejsce, ważni są przede wszystkim ludzie, z którymi się spotykamy.
Wyborowa przygotowała również narzędzia do dobrej zabawy w trybie online. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka. Wystarczy wejść na profil marki na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”. Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają specjalne nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.
Nowe hasło „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu” oraz aktywacja konsumencka jest reakcją marki na obecną sytuację na świecie. Jest to tymczasowa komunikacja marki Wyborowa w ramach kampanii „Włącz Tryb Spotkań”, która wystartowała w październiku. Ambasadorem został znany, polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.