Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy
Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w dwóch gamingowych aktywacjach.
Marka Philips OneBlade od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek i wspiera sprzedaż aktywacjami skierowanymi do graczy i fanów gamingu. Grupa docelowa produktu Philips One Blade First Shave to młodzi mężczyźni w przedziale wiekowym 13-18 lat, zdecydowano się więc na aktywację z influencerami związanymi z grą Fortnite. Zaproszeni przez Philips popularni influencerzy Jacob i Jawor rzucili fanom wyzwanie zmierzenia się w wyjątkowym pojedynku. Twórcy zachęcili swoich fanów do „ogolenia” swojego awatara w grze po raz pierwszy, a także do próby ukończenia speedrunu (czyli jak najszybszego przejścia gry) na specjalnej mapie kreatywnej w kształcie maszynki OneBlade. Sześć osób, które najszybciej zmierzyły się z przejściem mapy dołączyły do drużyn influencerów i przeszły do wielkiego finału akcji. Dwie trzyosobowe drużyny pod wodzą Jawora i Jacoba stoczą razem finałowy pojedynek. Misja jest prosta - ogolić jak najwięcej brodatych postaci w grze. Zmagania graczy będzie można zobaczyć już 4 listopada o godzinie 18:00 na kanałach Jacoba Twitch.tv. i Jawora na YouTube. Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 PLN dla każdego z graczy, zaś pozostali po 2000 PLN.
Po wyzwaniu w grze Fortnite twórcy Kaluch, Dizzowski, Tritsus i Dealereq promować będą grę Philips OneBlade First Shave osadzoną w formie chatbota na Messengerze. W grze symulującej golenie będzie można poznać najważniejsze cechy maszynki OneBlade First Shave i zdobyć nagrody rzeczowe i pieniężne. Na podstawie rankingu graczy wyłonieni zostaną zawodnicy, którzy otrzymają nagrody z puli 2000 PLN oraz maszynki OneBlade First Shave.
Taka sama kampania prowadzona jest również we Francji, a udział w niej wezmą lokalni influencerzy gamingowi - Neo The One, Shadobass, Reyoz i Lilian&Eliott. Za realizację kampanii w Polsce i Francji odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.