Komunikaty PR

Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy

2021-11-04  |  16:54
Biuro prasowe

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w dwóch gamingowych aktywacjach.

Marka Philips OneBlade od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek i wspiera sprzedaż aktywacjami skierowanymi do graczy i fanów gamingu. Grupa docelowa produktu Philips One Blade First Shave to młodzi mężczyźni w przedziale wiekowym 13-18 lat, zdecydowano się więc na aktywację z influencerami związanymi z grą Fortnite. Zaproszeni przez Philips popularni influencerzy Jacob i Jawor rzucili fanom wyzwanie zmierzenia się w wyjątkowym pojedynku. Twórcy zachęcili swoich fanów do „ogolenia” swojego awatara w grze po raz pierwszy, a także do próby ukończenia speedrunu (czyli jak najszybszego przejścia gry) na specjalnej mapie kreatywnej w kształcie maszynki OneBlade. Sześć osób, które najszybciej zmierzyły się z przejściem mapy dołączyły do drużyn influencerów i przeszły do wielkiego finału akcji. Dwie trzyosobowe drużyny pod wodzą Jawora i Jacoba stoczą razem finałowy pojedynek. Misja jest prosta - ogolić jak najwięcej brodatych postaci w grze. Zmagania graczy będzie można zobaczyć już 4 listopada o godzinie 18:00 na kanałach Jacoba Twitch.tv. i Jawora na YouTube. Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 PLN dla każdego z graczy, zaś pozostali po 2000 PLN.

Po wyzwaniu w grze Fortnite twórcy Kaluch, Dizzowski, Tritsus i Dealereq promować będą grę Philips OneBlade First Shave osadzoną w formie chatbota na Messengerze. W grze symulującej golenie będzie można poznać najważniejsze cechy maszynki OneBlade First Shave i zdobyć nagrody rzeczowe i pieniężne. Na podstawie rankingu graczy wyłonieni zostaną zawodnicy, którzy otrzymają nagrody z puli 2000 PLN oraz maszynki OneBlade First Shave.

Taka sama kampania prowadzona jest również we Francji, a udział w niej wezmą lokalni influencerzy gamingowi - Neo The One, Shadobass, Reyoz i Lilian&Eliott. Za realizację kampanii w Polsce i Francji odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Lifestylowy prezenty dla niego Biuro prasowe
2021-12-22 | 01:00

Lifestylowy prezenty dla niego

Święta Bożego Narodzenia już za kilka dni. Tym samym coraz mniej czasu zostaje na poszukiwanie idealnych prezentów. Nie od dziś wiadomo, że największym wyzwaniem jest dopasowanie
Mężczyzna Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice
2021-11-05 | 11:08

Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice

Ruszyła coroczna kampania prozdrowotna Movember Polska. W ramach akcji już w sobotę 6 listopada w Galerii Bronowice zorganizowane zostaną bezpłatne badania profilaktyczne dla mężczyzn.
Mężczyzna Chirurgia robotyczna skutecznie walczy z rakiem
2021-11-03 | 09:00

Chirurgia robotyczna skutecznie walczy z rakiem

Jak rozpoznać pierwsze objawy raka prostaty? Dr n. med. Paweł Salwa: Rak prostaty jest, niestety, chorobą, która bardzo długo nie daje charakterystycznych symptomów i potrafi

Więcej ważnych informacji

Żywienie

Finanse

Na rynku brakuje co najmniej 0,5 mln przystępnych cenowo mieszkań. Prawie połowa młodych Polaków mieszka z rodzicami

Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc wśród krajów Unii Europejskiej pod względem zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych swoich obywateli. Wciąż wiele rodzin mieszka w przeludnionych nieruchomościach, bo brakuje lokali dostępnych cenowo. – Przybywa mieszkań inwestycyjnych, natomiast większość polskich gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania na własność, dlatego że zdolność kredytową posiada mniej więcej 30–40 proc. z nich – zauważa Magdalena Ruszkowska-Cieślak, prezeska zarządu Fundacji Habitat for Humanity Poland. Wielu z nich nie stać nawet na najem na warunkach rynkowych, dlatego potrzebne są rozwiązania systemowe wspierające mieszkalnictwo.

Bankowość

Podskórne implanty mogą zastąpić kartę płatniczą, a nawet uratować życie. Wciąż brakuje społecznej akceptacji dla tej technologii

Implanty wszczepiane pod skórę mogą dziś zastępować klucze do drzwi czy dowody osobiste. Niedawno firma Walletmor wypuściła na rynek pierwszy na świecie implant płatniczy. Jak podkreśla jej założyciel, Wojciech Paprota, jest on cieńszy niż papierowa kartka, niewielki i elastyczny, a płatności zbliżeniowe to tylko jedna z jego potencjalnych funkcjonalności. Implant wyposażony we wrażliwe dane na temat stanu zdrowia użytkownika może nawet uratować życie, w przypadku np. zasłabnięcia na ulicy. Do wykorzystania takiej technologii na większą skalę potrzebna jest jednak szersza akceptacja społeczna.