Komunikaty PR

Zdefiniuj swoje golenie na nowo dzięki golarkom Panasonic Serii 900s i 700s

2024-08-27  |  12:00
  • Nowa, 5-ostrzowa golarka Serii 900s mieszcząca się w dłoni, wyposażona w pięć japońskich ostrzy ze stali nierdzewnej, ultraszybki silnik liniowy, wykorzystujący technologię mag-lev z 70 000 cięć na minutę oraz technologię czujnika zarostu Beard Sensor+, dzięki któremu bezproblemowo radzi sobie nawet z gęstym zarostem.
  • Dzięki wytrzymałej baterii, ładowaniu przez USB (typ C) i etui podróżnemu, dbanie o wygląd nigdy nie było łatwiejsze - zarówno w domu jak i w podróży.
  • Wykonana z materiału NAGORI® wytwarzanego ze składników mineralnych wody morskiej i zaprojektowana w kompaktowy sposób, co eliminuje potrzebę tradycyjnego uchwytu.
  • Od czasu premiery pierwszej golarki w 1955 roku, firma Panasonic nieustannie pracuje nad rozwojem innowacyjnych i intuicyjnych sposobów na uzyskanie gładkiego i dokładnego golenia, bez kompromisów w wydajności. Panasonic jest obecnie marką nr 1 w Japonii[1] w kategorii elektrycznej pielęgnacji włosów.

 

Seria 900s: ES-PV6B i ES-PV3B – nowe doświadczenie golenia

 

 
   

Przedstawiamy Serię 900s, golarkę z 5 ostrzami, mieszczącą się w dłoni, zaprojektowaną z myślą o wyjątkowej funkcjonalności i skuteczności. Dzięki eliminacji tradycyjnego uchwytu, Seria 900s zmniejsza zużycie plastiku o 40% [2] i oferuje niezrównaną sterowność, umożliwiając użytkownikom wygodne trzymanie głowicy golarki w dłoni. Jej unikalny kształt zwiększa kontrolę i zapewnia płynniejsze golenie, pozwalając użytkownikom na nowo zdefiniować swoją rutynę golenia zarówno pod względem stylu, jak i samego procesu.

 

Oprócz unikalnego designu, Seria 900s oferuje również najwyższej jakości wydajność, jakiej można oczekiwać od innych premium golarek Panasonic. Wyposażona w mocny silnik liniowy, wykorzystujący zaawansowaną technologię mag-lev, utrzymujący 70 000 cięć poprzecznych na minutę, Seria 900s zapewnia gładkie, dokładne i długotrwałe golenie, niezależnie od poziomu naładowania baterii.

 

Podobnie jak wszystkie golarki Panasonic, Seria 900s została zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy o japońskiej sztuce tworzenia mieczy samurajskich. Pięć zaawansowanych ostrzy wykonano ze stali nierdzewnej, a wewnętrzne ostrza są naostrzone w nanoskali pod kątem 30 stopni, co zwiększa ich trwałość i zmniejsza ryzyko podrażnień. Golarka posiada dwa cienkie ostrza wykończeniowe, które golą od samej nasady włosa, jedno ostrze do grubego zarostu, które radzi sobie z długimi, płasko leżącymi włosami na szczęce i wokół szyi, oraz dwa ostrza unoszące, które dzięki odwróconym krawędziom unoszą i przycinają płasko leżące włosy. Wyjątkowa efektywność tych trwałych ostrzy zapewnia delikatność golenia z każdym ruchem, nawet przy gęstym zaroście[3]. Redukuje to uszkodzenia skóry i gwarantuje tak dokładne golenie, jak przy pierwszym użyciu urządzenia - nawet do pięciu lat.[4].

 

Do swojej nowej golarki Serii 900s Panasonic wprowadził również technologię czujnika zarostu Beard Sensor+, aby jeszcze bardziej zredefiniować Twoje golenie. Dzięki precyzyjnemu czujnikowi działającemu 233 razy na sekundę, golarka zwiększa moc tam, gdzie zarost jest gęsty, i zmniejsza ją w rzadszych obszarach, zapewniając równomierne wykończenie i spersonalizowane doświadczenie golenia.

 

Golarka Serii 900s jest w 100% wodoodporna [5] i można ją myć pod wodą. Oznacza to, że nadaje się do używania na sucho lub na mokro, z żelem, pianką, a nawet pod prysznicem.

 

 

 
   

Dodatkowo, model ES-PV6 jest wykonany z materiału NAGORI® o unikalnym wzorze przypominającym kamień, który powstaje ze składników mineralnych wody morskiej, co nadaje każdej golarce indywidualny wygląd.

 

Seria 900s jest dostępna w kolorze NAGORI® Marble White (ES-PV6B-W) oraz Matte Black (ES-PV3B-K) od sierpnia 2024 roku, sugerowana cena detaliczna wynosi 1 699 PLN (ES-PV6B) oraz 1 449 PLN (ES-PV3B-K).

 

 

Golarki Serii 700s: ES-CM3 i ES-ACM3 – kompaktowe i wydajne, idealne do codziennego użytku.

 

Oprócz golarki Serii 900s, Panasonic stworzył również serię 700s, która charakteryzuje się prostym, eleganckim designem i funkcjami dostosowanymi do codziennego, nowoczesnego stylu życia.

 

Seria 700s wyróżnia się stylowym wyglądem, który doskonale komponuje się z każdym wnętrzem. Jej innowacyjny design, w tym suwakowy włącznik umożliwiający obsługiwanie dwustronne, zapewnia łatwe i wygodne użytkowanie.

 

Dzięki ultraszybkiemu silnikowi liniowemu wykonującemu 39 000 cięć poprzecznych na minutę, technologii czujnika zarostu Beard Sensor, oraz zaawansowanemu systemowi trzech ostrzy, naostrzonych w nanoskali pod kątem 30 stopni, golarki Serii 700s zapewniają wydajne i komfortowe golenie każdego dnia.

 

Seria 700s jest dostępna w kolorach srebrno-czarnym oraz srebrno-białym od sierpnia 2024 roku, sugerowana cena detaliczna wynosi 559 PLN.

 

 

 


[1] Źródło: Euromonitor International Limited, wydanie Consumer Appliances 2024, Panasonic w kategorii urządzeń do pielęgnacji włosów, wolumen sprzedaży detalicznej w jednostkach, dane z 2023 roku.

[2] Wewnętrzny pomiar części golarki w objętości: Panasonic ES-LV6U vs ES-PV6.

[3] Wewnętrzny test wydajności w porównaniu do poprzedniego modelu Panasonic ES-LV9F, Japonia 2020.

[Model testowy: Panasonic S900 ES-LV6/9U - identyczne specyfikacje techniczne oraz konstrukcja ostrza i silnika]

 

[4] Porównanie liczby i długości włosów między nowymi a sztucznie postarzonymi golarkami, przetestowane w Instytutach ipi w Niemczech, kwiecień 2023; Testy laboratoryjne z wykorzystaniem sztucznie postarzałych ostrzy golarek, Japonia, maj 2023. [Model testowy: Panasonic ES-LV67 - identyczny materiał ostrzy/konstrukcja silnika]. Wyniki mogą się różnić w zależności od indywidualnej pielęgnacji, obsługi i techniki golenia. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.panasonic.com/uk/consumer/personal-health-care-learn/mens-grooming/panasonic-electric-shaver-comparative-performance-study.html

[5] Wodoodporność IPX7, na podstawie testu zanurzeniowego (30 minut w wodzie do głębokości 1 m).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe
2024-06-21 | 08:00

Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę

Już prawie 15,5 miliarda złotych wynoszą łączne zaległości alimentacyjne Polaków. Ma je 290 tysięcy osób, wpisanych do Krajowego Rejestru Długów. 94 proc. z nich to
Mężczyzna Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
2024-06-04 | 16:00

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Media

Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej

Restauratorka zaznacza, że twórcy „Halo tu Polsat” robią wszystko, by program różnił się od innych formatów śniadaniowych. Stąd między innymi decyzja, by był on realizowany z udziałem publiczności, która wprowadzi do studia nową energię. Ze swojej strony Ewa Wachowicz zapewnia, że przygotuje dla widzów mnóstwo kulinarnych niespodzianek. A tych, którzy będą chcieli sięgnąć po więcej przepisów, zaprasza na nową odsłonę programu „Ewa gotuje”.