Komunikaty PR

Zegarki Victorinox FieldForce Classic Chrono

2020-08-29  |  11:00
Biuro prasowe

Kolekcja FieldForce Classic Chrono jest połączeniem wojskowej solidności i funkcjonalności linii FieldForce z nowym, eleganckim i efektownym wykończeniem. Całość dopełniają luksusowe detale. Zegarki te są wyjątkowym, wartościowym dodatkiem i niezawodnym towarzyszem.

Victorinox FieldForce Classic Chrono jest ekskluzywnym i stylowym zegarkiem w sportowym stylu, inspirowanym naszym wieloletnim bestsellerem – Chrono Classic. Cechuje go doskonała funkcjonalność i kultowy design. Jest idealną propozycją dla mężczyzn szukających klasycznego czasomierza z wysokiej półki do noszenia na co dzień. Ten uniwersalny zegarek jest doskonałym dopełnieniem stylizacji i sprawdzi się w każdej sytuacji – od biznesowych spotkań w biurze po partię golfa za miastem. Cokolwiek przyniesie dzień, FieldForce Classic Chrono będzie Ci zawsze towarzyszył.

Eleganckie czasomierze z tej kolekcji posiadają funkcję chronografu, tachometr oraz powłokę Super-LumiNova® gwarantującą doskonałą czytelność po zmroku. Zaokrąglone oznaczenia numeryczne, szczotkowana na wysoki połysk tarcza oraz diamentowe wykończenie liczników nadają tym męskim zegarkom luksusowego stylu. Jakość można rozpoznać w każdym detalu – od ochrony koronki, przez rodzaj szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 m zanurzenia. Warto podkreślić, iż czasomierze i ich komponenty przeszły ponad 100 testów homologacyjnych i otrzymały certyfikat jakości Victorinox.

Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.

Linia FieldForce Classic Chrono to siedem modeli dopasowanych do różnych gustów i potrzeb. Klienci mają do wyboru czarną, niebieską, srebrną lub szarą tarczę oraz brązowy lub czarny skórzany pasek bądź bransoletę ze szlachetnej stali.

FieldForce Classic Chrono powstał z myślą o eleganckich mężczyznach szukających wyjątkowego dodatku w luksusowym stylu.
 

Szczegóły

FieldForce Classic Chrono – szwajcarska koperta

  • 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L)
  • Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
  • Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
  • Zakręcany dekiel

Tarcza i pasek

  • Wskazówki i znaczniki godzin pokryte warstwą Super-LumiNova®
  • Szczotkowana na wysoki połysk tarcza, diamentowe wykończenie liczników, okienko z datą na godzinie 6:00
  • Dwutonowa (PVD) bransoleta ze stali szlachetnej (316L) lub pasek z prawdziwej skóry w kolorze czarnym, brązowym lub ciemnobrązowym

Mechanizm:       

  • Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice Biuro prasowe
2021-11-05 | 11:08

Movember Polska 2021 - krakowska odsłona w Galerii Bronowice

Ruszyła coroczna kampania prozdrowotna Movember Polska. W ramach akcji już w sobotę 6 listopada w Galerii Bronowice zorganizowane zostaną bezpłatne badania profilaktyczne dla mężczyzn.
Mężczyzna Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy
2021-11-04 | 16:54

Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię
Mężczyzna Chirurgia robotyczna skutecznie walczy z rakiem
2021-11-03 | 09:00

Chirurgia robotyczna skutecznie walczy z rakiem

Jak rozpoznać pierwsze objawy raka prostaty? Dr n. med. Paweł Salwa: Rak prostaty jest, niestety, chorobą, która bardzo długo nie daje charakterystycznych symptomów i potrafi

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.