Komunikaty PR

Zegarki Victorinox FieldForce Classic Chrono

2020-08-29  |  11:00
Biuro prasowe

Kolekcja FieldForce Classic Chrono jest połączeniem wojskowej solidności i funkcjonalności linii FieldForce z nowym, eleganckim i efektownym wykończeniem. Całość dopełniają luksusowe detale. Zegarki te są wyjątkowym, wartościowym dodatkiem i niezawodnym towarzyszem.

Victorinox FieldForce Classic Chrono jest ekskluzywnym i stylowym zegarkiem w sportowym stylu, inspirowanym naszym wieloletnim bestsellerem – Chrono Classic. Cechuje go doskonała funkcjonalność i kultowy design. Jest idealną propozycją dla mężczyzn szukających klasycznego czasomierza z wysokiej półki do noszenia na co dzień. Ten uniwersalny zegarek jest doskonałym dopełnieniem stylizacji i sprawdzi się w każdej sytuacji – od biznesowych spotkań w biurze po partię golfa za miastem. Cokolwiek przyniesie dzień, FieldForce Classic Chrono będzie Ci zawsze towarzyszył.

Eleganckie czasomierze z tej kolekcji posiadają funkcję chronografu, tachometr oraz powłokę Super-LumiNova® gwarantującą doskonałą czytelność po zmroku. Zaokrąglone oznaczenia numeryczne, szczotkowana na wysoki połysk tarcza oraz diamentowe wykończenie liczników nadają tym męskim zegarkom luksusowego stylu. Jakość można rozpoznać w każdym detalu – od ochrony koronki, przez rodzaj szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 m zanurzenia. Warto podkreślić, iż czasomierze i ich komponenty przeszły ponad 100 testów homologacyjnych i otrzymały certyfikat jakości Victorinox.

Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.

Linia FieldForce Classic Chrono to siedem modeli dopasowanych do różnych gustów i potrzeb. Klienci mają do wyboru czarną, niebieską, srebrną lub szarą tarczę oraz brązowy lub czarny skórzany pasek bądź bransoletę ze szlachetnej stali.

FieldForce Classic Chrono powstał z myślą o eleganckich mężczyznach szukających wyjątkowego dodatku w luksusowym stylu.
 

Szczegóły

FieldForce Classic Chrono – szwajcarska koperta

  • 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L)
  • Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
  • Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
  • Zakręcany dekiel

Tarcza i pasek

  • Wskazówki i znaczniki godzin pokryte warstwą Super-LumiNova®
  • Szczotkowana na wysoki połysk tarcza, diamentowe wykończenie liczników, okienko z datą na godzinie 6:00
  • Dwutonowa (PVD) bransoleta ze stali szlachetnej (316L) lub pasek z prawdziwej skóry w kolorze czarnym, brązowym lub ciemnobrązowym

Mechanizm:       

  • Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.