Zegarki Victorinox FieldForce Classic Chrono
Kolekcja FieldForce Classic Chrono jest połączeniem wojskowej solidności i funkcjonalności linii FieldForce z nowym, eleganckim i efektownym wykończeniem. Całość dopełniają luksusowe detale. Zegarki te są wyjątkowym, wartościowym dodatkiem i niezawodnym towarzyszem.
Victorinox FieldForce Classic Chrono jest ekskluzywnym i stylowym zegarkiem w sportowym stylu, inspirowanym naszym wieloletnim bestsellerem – Chrono Classic. Cechuje go doskonała funkcjonalność i kultowy design. Jest idealną propozycją dla mężczyzn szukających klasycznego czasomierza z wysokiej półki do noszenia na co dzień. Ten uniwersalny zegarek jest doskonałym dopełnieniem stylizacji i sprawdzi się w każdej sytuacji – od biznesowych spotkań w biurze po partię golfa za miastem. Cokolwiek przyniesie dzień, FieldForce Classic Chrono będzie Ci zawsze towarzyszył.
Eleganckie czasomierze z tej kolekcji posiadają funkcję chronografu, tachometr oraz powłokę Super-LumiNova® gwarantującą doskonałą czytelność po zmroku. Zaokrąglone oznaczenia numeryczne, szczotkowana na wysoki połysk tarcza oraz diamentowe wykończenie liczników nadają tym męskim zegarkom luksusowego stylu. Jakość można rozpoznać w każdym detalu – od ochrony koronki, przez rodzaj szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 m zanurzenia. Warto podkreślić, iż czasomierze i ich komponenty przeszły ponad 100 testów homologacyjnych i otrzymały certyfikat jakości Victorinox.
Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.
Linia FieldForce Classic Chrono to siedem modeli dopasowanych do różnych gustów i potrzeb. Klienci mają do wyboru czarną, niebieską, srebrną lub szarą tarczę oraz brązowy lub czarny skórzany pasek bądź bransoletę ze szlachetnej stali.
FieldForce Classic Chrono powstał z myślą o eleganckich mężczyznach szukających wyjątkowego dodatku w luksusowym stylu.
Szczegóły
FieldForce Classic Chrono – szwajcarska koperta
- 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L)
- Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
- Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
- Zakręcany dekiel
Tarcza i pasek
- Wskazówki i znaczniki godzin pokryte warstwą Super-LumiNova®
- Szczotkowana na wysoki połysk tarcza, diamentowe wykończenie liczników, okienko z datą na godzinie 6:00
- Dwutonowa (PVD) bransoleta ze stali szlachetnej (316L) lub pasek z prawdziwej skóry w kolorze czarnym, brązowym lub ciemnobrązowym
Mechanizm:
- Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.