Zegarki Victorinox FieldForce Classic Chrono
Kolekcja FieldForce Classic Chrono jest połączeniem wojskowej solidności i funkcjonalności linii FieldForce z nowym, eleganckim i efektownym wykończeniem. Całość dopełniają luksusowe detale. Zegarki te są wyjątkowym, wartościowym dodatkiem i niezawodnym towarzyszem.
Victorinox FieldForce Classic Chrono jest ekskluzywnym i stylowym zegarkiem w sportowym stylu, inspirowanym naszym wieloletnim bestsellerem – Chrono Classic. Cechuje go doskonała funkcjonalność i kultowy design. Jest idealną propozycją dla mężczyzn szukających klasycznego czasomierza z wysokiej półki do noszenia na co dzień. Ten uniwersalny zegarek jest doskonałym dopełnieniem stylizacji i sprawdzi się w każdej sytuacji – od biznesowych spotkań w biurze po partię golfa za miastem. Cokolwiek przyniesie dzień, FieldForce Classic Chrono będzie Ci zawsze towarzyszył.
Eleganckie czasomierze z tej kolekcji posiadają funkcję chronografu, tachometr oraz powłokę Super-LumiNova® gwarantującą doskonałą czytelność po zmroku. Zaokrąglone oznaczenia numeryczne, szczotkowana na wysoki połysk tarcza oraz diamentowe wykończenie liczników nadają tym męskim zegarkom luksusowego stylu. Jakość można rozpoznać w każdym detalu – od ochrony koronki, przez rodzaj szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 m zanurzenia. Warto podkreślić, iż czasomierze i ich komponenty przeszły ponad 100 testów homologacyjnych i otrzymały certyfikat jakości Victorinox.
Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.
Linia FieldForce Classic Chrono to siedem modeli dopasowanych do różnych gustów i potrzeb. Klienci mają do wyboru czarną, niebieską, srebrną lub szarą tarczę oraz brązowy lub czarny skórzany pasek bądź bransoletę ze szlachetnej stali.
FieldForce Classic Chrono powstał z myślą o eleganckich mężczyznach szukających wyjątkowego dodatku w luksusowym stylu.
Szczegóły
FieldForce Classic Chrono – szwajcarska koperta
- 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L)
- Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
- Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
- Zakręcany dekiel
Tarcza i pasek
- Wskazówki i znaczniki godzin pokryte warstwą Super-LumiNova®
- Szczotkowana na wysoki połysk tarcza, diamentowe wykończenie liczników, okienko z datą na godzinie 6:00
- Dwutonowa (PVD) bransoleta ze stali szlachetnej (316L) lub pasek z prawdziwej skóry w kolorze czarnym, brązowym lub ciemnobrązowym
Mechanizm:
- Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.