Komunikaty PR

Mikołajki i świąteczna zbiórka karmy w ETC Swarzędz

2021-12-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nie możecie doczekać się Gwiazdki? ETC Swarzędz również, dlatego już rusza ze świątecznymi akcjami. W najbliższy piątek w Centrum rozpocznie się Zbiórka Karmy dla Zwierząt. W sobotę zaś pojawi się strefa mikołajkowa, w której elfy będą czekać ze słodkimi upominkami. 

 

Z czym kojarzą się Święta? Oczywiście z prezentami. Warto jednak pamiętać, że ich dawanie jest tak samo przyjemne jak przyjmowanie. Tym bardziej, kiedy możemy pomóc potrzebującym. W tym roku ETC Swarzędz ponownie zachęca do udziału w Świątecznej Zbiórce Karmy dla podopiecznych Schroniska w SkałowieZacznie się ona w piątek i potrwa aż do 19 grudnia. W tym czasie dary dla zwierzaków można zostawiać w dwóch miejscach, u organizatorów akcji – w sklepie Maxi Zoo oraz Centrum Sport&Fitness Atrium.  

 

Czego najbardziej potrzebują podopieczni schroniska?

- karmę suchą, mokrą oraz przekąski

- ręczniki papierowe, podkłady chłonne jednorazowe, wyprane niepotrzebne ręczniki, koce polarowe

- żwirek dla kotów

- duże maskotki

- zabawki i pozostałe akcesoria (psiaki uwielbiają gumowe zabawki m.in. „psie” piłki)

 

To jednak nie wszystko. W sobotę w godzinach 11:00-19:00 w ETC Swarzędz pojawi się strefa mikołajkowa, gdzie będzie można zrobić sobie pamiątkowe, świąteczne zdjęcie i od razu je wydrukować. Poza tym, elfy, które odwiedzą tego dnia Centrum zapewnią odwiedzającym moc atrakcji. Będą tańce i wspólna zabawa oraz słodkie upominki. Będzie je można zdobyć po okazaniu paragonu za zakupy na kwotę minimum 100 złotych. Regulamin i szczegóły akcji dostępne będą na mikołajkowym stoisku w dniu wydarzenia.

 

Partnerzy wydarzenia: ETC SWARZĘDZ, MAXI ZOO, CENTRUM SPORT&FITNESS ATRIUM oraz PERUN CONSULTING.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta 25 października Dniem Kundelka Biuro prasowe
2024-10-24 | 16:10

25 października Dniem Kundelka

Dzień Kundelka przypada 25 października. To dla opiekunów psów kolejna okazja, by podziękować swoim pupilom za radość, którą wnoszą do ich życia. Celebrując święto
Zwierzęta Charytatywny Psi Targ w Galerii Turzyn
2024-10-24 | 13:24

Charytatywny Psi Targ w Galerii Turzyn

Psi Targ to wydarzenie, podczas którego miłośnicy i właściciele czworonogów mogą kupić wszystko dla kudłatych przyjaciół. Nie zabraknie karmy i najróżniejszych
Zwierzęta Postaw na dobrą widoczność - zadbaj o bezpieczeństwo swojego pupila
2024-10-16 | 12:52

Postaw na dobrą widoczność - zadbaj o bezpieczeństwo swojego pupila

Jesień to czas, kiedy dni stają się krótsze, a zmrok zapada wcześniej, co sprawia, że coraz częściej spacerujemy z psami po ciemku lub przy ograniczonej widoczności. W takich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.