Komunikaty PR

Mikołajkowa akcja w Atrium Mosty!

2021-12-01  |  11:12
Biuro prasowe

Moc atrakcji na Mikołajki szykuje dla najmłodszych Atrium Mosty. Już w sobotę ze świąteczną wizytą do galerii przybędą spod bieguna północnego pomocnicy św. Mikołaja – elfy, które zatroszczą się o dobry nastrój dzieci. W dniach 4 i 6 grudnia w płockim centrum czekają na nie świąteczne aktywności w postaci kreatywnych warsztatów, gier i zabaw, niezwykłej strefy #elfie, mnóstwa niespodzianek, a także słodkich smakołyków!

 

Czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia kojarzy się z choinką i przedświąteczną atmosferą, ale także z intensywnym poszukiwaniem prezentów dla bliskich oraz z wielkimi zakupami. W tym szczególnym dla wielu osób okresie, Atrium Mosty zaplanowało w nadchodzących dniach mikołajkową akcję, która umili dorosłym wizyty w galerii, a dzieciom - oczekiwanie na nadejście świąt. W magiczną atmosferę Bożego Narodzenia wprowadzą najmłodszych aktywności, zaplanowane przez mikołajowych pomocników.  

 

W ramach świątecznego programu, przez dwa dni dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wziąć udział w  kreatywnych warsztatach tworzenia ozdób choinkowych wykorzystując do tego różne materiały i surowce, a  wykonane przez siebie dekoracje zabiorą ze sobą do domu. Nie zabraknie także ciekawych gier i zabaw z  nagrodami oraz słodkimi upominkami, które sprawią uczestnikom wiele radości. Dodatkowo, każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe #elfie w świątecznej strefie foto. Zostanie ona udostępniona gościom galerii aż do świąt, tj. do 22 grudnia. 

 

Akcja mikołajkowa odbędzie się w dniach 4 i 6 grudnia, w godz. 11.00-19.00. Wydarzenie zlokalizowane będzie w galerii, w pobliżu Meet & Fit, Erbil Kebab i Wesołej Ciuchci.

 

- Z myślą o rodzinach z dziećmi postanowiliśmy zadbać o magiczny, przedświąteczny nastrój, urozmaicając im w  ten weekend oraz mikołajkowy poniedziałek wizyty w galerii ciekawymi warsztatami oraz różnymi atrakcjami, dedykowanymi szczególnie najmłodszym. Na małych uczestników mikołajkowej akcji czekają również miłe niespodzinaki. Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi goście mieli spokojniejszą końcówkę roku i poczuli prawdziwie bożonarodzeniowy klimat w  Atrium Mosty - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl/na-ratunek-elfom/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.