Mikołajkowa akcja w Atrium Mosty!
Moc atrakcji na Mikołajki szykuje dla najmłodszych Atrium Mosty. Już w sobotę ze świąteczną wizytą do galerii przybędą spod bieguna północnego pomocnicy św. Mikołaja – elfy, które zatroszczą się o dobry nastrój dzieci. W dniach 4 i 6 grudnia w płockim centrum czekają na nie świąteczne aktywności w postaci kreatywnych warsztatów, gier i zabaw, niezwykłej strefy #elfie, mnóstwa niespodzianek, a także słodkich smakołyków!
Czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia kojarzy się z choinką i przedświąteczną atmosferą, ale także z intensywnym poszukiwaniem prezentów dla bliskich oraz z wielkimi zakupami. W tym szczególnym dla wielu osób okresie, Atrium Mosty zaplanowało w nadchodzących dniach mikołajkową akcję, która umili dorosłym wizyty w galerii, a dzieciom - oczekiwanie na nadejście świąt. W magiczną atmosferę Bożego Narodzenia wprowadzą najmłodszych aktywności, zaplanowane przez mikołajowych pomocników.
W ramach świątecznego programu, przez dwa dni dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wziąć udział w kreatywnych warsztatach tworzenia ozdób choinkowych wykorzystując do tego różne materiały i surowce, a wykonane przez siebie dekoracje zabiorą ze sobą do domu. Nie zabraknie także ciekawych gier i zabaw z nagrodami oraz słodkimi upominkami, które sprawią uczestnikom wiele radości. Dodatkowo, każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe #elfie w świątecznej strefie foto. Zostanie ona udostępniona gościom galerii aż do świąt, tj. do 22 grudnia.
Akcja mikołajkowa odbędzie się w dniach 4 i 6 grudnia, w godz. 11.00-19.00. Wydarzenie zlokalizowane będzie w galerii, w pobliżu Meet & Fit, Erbil Kebab i Wesołej Ciuchci.
- Z myślą o rodzinach z dziećmi postanowiliśmy zadbać o magiczny, przedświąteczny nastrój, urozmaicając im w ten weekend oraz mikołajkowy poniedziałek wizyty w galerii ciekawymi warsztatami oraz różnymi atrakcjami, dedykowanymi szczególnie najmłodszym. Na małych uczestników mikołajkowej akcji czekają również miłe niespodzinaki. Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi goście mieli spokojniejszą końcówkę roku i poczuli prawdziwie bożonarodzeniowy klimat w Atrium Mosty - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl/na-ratunek-elfom/.
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Akademia LEGO® w CH Focus!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.