Komunikaty PR

Mikołajkowe atrakcje w Galerii Bronowice

2021-12-01  |  09:24
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji, 4 grudnia, w godz. 14.00-18.00, Galeria Bronowice przygotowała moc atrakcji, m.in. dekorowanie pierników, zimowe tańce, a także konkursy z nagrodami. W Fabryce Elfów pojawi się także upragniony gość specjalny w czerwonej czapce, z okazałą brodą,  workiem prezentów i elfimi pomocnikami – Święty Mikołaj.

W najbliższą sobotę, 4 grudnia, Galeria Bronowice zamieni się w Fabrykę Elfów. Najmłodsi będą tu mieli okazję dekorować pierniczki i breloki, ozdabiać tekturowe renifery i choinki, a także napisać list do Świętego Mikołaja z listą najskrytszych marzeń. Nie zabraknie stanowiska ze świątecznym malowaniem buziek, zimowych tańców z animatorami oraz zabaw i konkursów z nagrodami. Ponadto, tego dnia, w ramach eventu, w centrum handlowym będzie można spotkać długo wyczekiwanego gościa. Wprost z mroźnej Laponii zawita tu Święty Mikołaj! Dzieci będą miały niepowtarzalną okazję, aby z nim porozmawiać i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.

- Cieszymy się, że Święty Mikołaj odwiedzi nasze centrum handlowe. Spotkanie z nim z pewnością będzie niezapomnianym przeżyciem dla najmłodszych klientów, którzy często czekają na nie przez cały rok. Warto więc 4 grudnia odwiedzić nasze centrum handlowe i poczuć magię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia  – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Mikołajkowe atrakcje zaplanowano w dniu 4 grudnia, w godz. 14.00-18.00, na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.