Mikołajkowe atrakcje w Galerii Bronowice
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji, 4 grudnia, w godz. 14.00-18.00, Galeria Bronowice przygotowała moc atrakcji, m.in. dekorowanie pierników, zimowe tańce, a także konkursy z nagrodami. W Fabryce Elfów pojawi się także upragniony gość specjalny w czerwonej czapce, z okazałą brodą, workiem prezentów i elfimi pomocnikami – Święty Mikołaj.
W najbliższą sobotę, 4 grudnia, Galeria Bronowice zamieni się w Fabrykę Elfów. Najmłodsi będą tu mieli okazję dekorować pierniczki i breloki, ozdabiać tekturowe renifery i choinki, a także napisać list do Świętego Mikołaja z listą najskrytszych marzeń. Nie zabraknie stanowiska ze świątecznym malowaniem buziek, zimowych tańców z animatorami oraz zabaw i konkursów z nagrodami. Ponadto, tego dnia, w ramach eventu, w centrum handlowym będzie można spotkać długo wyczekiwanego gościa. Wprost z mroźnej Laponii zawita tu Święty Mikołaj! Dzieci będą miały niepowtarzalną okazję, aby z nim porozmawiać i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.
- Cieszymy się, że Święty Mikołaj odwiedzi nasze centrum handlowe. Spotkanie z nim z pewnością będzie niezapomnianym przeżyciem dla najmłodszych klientów, którzy często czekają na nie przez cały rok. Warto więc 4 grudnia odwiedzić nasze centrum handlowe i poczuć magię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
Mikołajkowe atrakcje zaplanowano w dniu 4 grudnia, w godz. 14.00-18.00, na poziomie +1.
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Akademia LEGO® w CH Focus!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.