MILOO-ELECTRONICS oświetla Kowalsky Gallery
PR consultants
Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl
Nowo otwarta Kowalsky Gallery to projekt cenionego fotografa i wykładowcy Michała Korty. Galeria zlokalizowana w Bochni będzie gościć prace wyselekcjonowanych artystów polskich i zagranicznych. Powstała dzięki wsparciu m.in. spółki MILOO-ELECTRONICS, która dostarczyła kompleksowe i energooszczędne oświetlenie przestrzeni ekspozycyjnej.
Niszczejący, nieużytkowany od lat lokal w ścisłym centrum Bochni został gruntownie wyremontowany dzięki pomocy lokalnych firm. Galeria to profesjonalna przestrzeń typu „white cube”, doskonale dostosowana do organizowania wystaw, aukcji, wernisaży i wydarzeń związanych z fotografią.
Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania każdej galerii jest oświetlenie, które ma ogromny wpływ na prezentację obrazów czy zdjęć. W Kowalsky Gallery zastosowano nowoczesne oprawy marki MILOO LIGHTING zaprojektowane z myślą o tego typu obiektach. Są to produkty z serii I-SPOT z montażem opartym o system szynoprzewodów. Zastosowanie tej technologii zapewnia szerokie możliwości konfigurowania oświetlenia w przestrzeniach ekspozycyjnych oraz elastyczne dostosowywanie go do specyfiki prezentowanych prac. Co istotne, odbywa się to bez konieczności ingerowania w konstrukcję opraw, instalację czy używania jakichkolwiek narzędzi.
Wszystkie zastosowane w Kowalsky Gallery oprawy dobrano pod kątem optyki i temperatury barwowej z uwzględnieniem wysokiego współczynnika oddawania barw CRI>90. Równie istotne były obudowy opraw, które - dzięki zastosowaniu matowej czerni - doskonale kontrastują z koncepcją pomieszczenia typu „white cube”.
- Światło to jedno z podstawowych narzędzi każdego fotografa. Uczestnictwo w tym projekcie było dla nas rzeczą naturalną - jesteśmy producentem najnowszej generacji oświetlenia LED i prowadzimy naszą działalność zaledwie kilka kilometrów od Kowalsky Gallery. Cieszymy się, że nasze produkty będą oświetlać prace artystów z całego świata - mówi Bartosz Mazurek z MILOO-ELECTRONICS.
Działająca od października 2021 r. Kowalsky Gallery skupia się na prezentacji współczesnej fotografii oraz mediów związanych z technikami fotograficznymi. Pierwszym zorganizowanym w obiekcie wernisażem jest wystawa prac Matthew Genitempo, jednego z największych talentów wśród współczesnych fotografików amerykańskich. Wystawa będzie dostępna do 21 grudnia br. W przyszłości osoby odwiedzające galerię będą mogły zapoznać się z pracami takich artystów jak m.in. Vanessa Winship, Koji Onaka, Krystian Bielatowicz, Michał Korta, Bryan Schutmaat, Rafał Milac czy Laila Aloui.
Święto sztuki i designu w Krakowie
Gala 5. edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego
Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.