Komunikaty PR

MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide na stacjach Shell

2022-02-15  |  11:00

Shell nawiązał współpracę z marką MISS TI 蒂小姐, producentem Matcha Latte oraz Milk Tea. Produkty mają prosty i krótki skład, są tworzone w Korei Południowej, a butelki w 100 proc. pochodzą z recyklingu. Współtwórcą marki jest Quebonafide, raper, który włączył się w promocje MISS TI 蒂小姐 na Shell. MISS TI 蒂小姐 jest dostępna na ponad 330 stacjach Shell. Są to obecnie jedyne stacje paliw w Polsce, gdzie klienci mogą nabyć ten produkt.

Do oferty większości stacji Shell w Polsce zostały wprowadzone dwa napoje herbaciane produkowane pod marką MISS TI 蒂小姐: wegańska Matcha Latte z mlekiem migdałowym i Milk Tea z mlekiem UHT 12 proc. Są one dostępne w półlitrowych, plastikowych butelkach, które w całości pochodzą z recyklingu. Matcha Latte i Milk Tea nie zawierają konserwantów i barwników. W promocje tej marki na stacjach Shell włączył się Quebonafide, który jest współtwórcą MISS TI 蒂小姐.

Obserwujemy trendy rynkowe i chcemy jak najlepiej dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zachęcać ich do odkrywania nowych smaków. Ważne jest dla nas także udostępnianie w naszej ofercie nowości i produktów unikatowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką MISS TI 蒂小姐 chcemy dotrzeć do nowych grup klientów. Zafascynowani kuchnią azjatycką z pewnością docenią nowe produkty – mówi Anna Borowska, Partner Biznesu Kategorii Sklepowych, Shell Polska.

Napoje herbaciane MISS TI 蒂小姐 na wybranych stacjach będą także dostępne w zestawie z wegekanapką. Zestaw jest promowany hasłem „Wyjątkowa para, dla której warto się zatrzymać.” Jest to nawiązanie do hasła konceptu kawiarniano-gastronomiczne Shell Café, który został wprowadzony w 2021 roku. Jego wyróżniki to kawa premium, obsługa baristyczna i przytulne kawiarniane wnętrza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.