Komunikaty PR

MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide na stacjach Shell

2022-02-15  |  11:00

Shell nawiązał współpracę z marką MISS TI 蒂小姐, producentem Matcha Latte oraz Milk Tea. Produkty mają prosty i krótki skład, są tworzone w Korei Południowej, a butelki w 100 proc. pochodzą z recyklingu. Współtwórcą marki jest Quebonafide, raper, który włączył się w promocje MISS TI 蒂小姐 na Shell. MISS TI 蒂小姐 jest dostępna na ponad 330 stacjach Shell. Są to obecnie jedyne stacje paliw w Polsce, gdzie klienci mogą nabyć ten produkt.

Do oferty większości stacji Shell w Polsce zostały wprowadzone dwa napoje herbaciane produkowane pod marką MISS TI 蒂小姐: wegańska Matcha Latte z mlekiem migdałowym i Milk Tea z mlekiem UHT 12 proc. Są one dostępne w półlitrowych, plastikowych butelkach, które w całości pochodzą z recyklingu. Matcha Latte i Milk Tea nie zawierają konserwantów i barwników. W promocje tej marki na stacjach Shell włączył się Quebonafide, który jest współtwórcą MISS TI 蒂小姐.

Obserwujemy trendy rynkowe i chcemy jak najlepiej dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zachęcać ich do odkrywania nowych smaków. Ważne jest dla nas także udostępnianie w naszej ofercie nowości i produktów unikatowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką MISS TI 蒂小姐 chcemy dotrzeć do nowych grup klientów. Zafascynowani kuchnią azjatycką z pewnością docenią nowe produkty – mówi Anna Borowska, Partner Biznesu Kategorii Sklepowych, Shell Polska.

Napoje herbaciane MISS TI 蒂小姐 na wybranych stacjach będą także dostępne w zestawie z wegekanapką. Zestaw jest promowany hasłem „Wyjątkowa para, dla której warto się zatrzymać.” Jest to nawiązanie do hasła konceptu kawiarniano-gastronomiczne Shell Café, który został wprowadzony w 2021 roku. Jego wyróżniki to kawa premium, obsługa baristyczna i przytulne kawiarniane wnętrza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.