Komunikaty PR

Mistrzostwa Europy z GO Sport – klimat Euro na własnej murawie

2021-06-11  |  12:00
Biuro prasowe

Euro to jedno z największych i najbardziej wyczekiwanych sportowych wydarzeń roku. Przed telewizorami zasiądą nie tylko zagorzali fani piłki nożnej, ale również Ci, którzy lubią wspierać rozgrywki polskiej reprezentacji, traktując mecze Euro jako sposób na świetną rozrywkę – w końcu gorących emocji na pewno nie zabraknie. Czy w tym roku pobijemy rekord oglądalności z Euro 2016, kiedy to aż 16mln Polaków śledziło ćwierćfinałowy mecz z Portugalią? 

Euro 2020 to świetna okazja do organizacji rozgrywek piłkarskich wśród przyjaciół i znajomych, dlatego GO Sport zachęca, aby oprócz kibicowania, samemu ruszyć na boisko, próbując swoich sił na murawie. Dzięki replice piłki meczowej oraz koszulki, które teraz dostępne są w promocyjnych cenach, można poczuć się jak członek Reprezentacji Polski! 

Koszulka Polska Home/Away marki Nike wykonana jest z przewiewnego materiału pozyskanego z recyclingu, wykorzystującego technologię Nike Dry-FIT, która chroni skórę przed wilgocią, zapewniając komfort i ochłodę zarówno na boisku, jak i trybunach. Model bluzeczki, identyczny z tym, w który ubrani będą reprezentanci naszej drużyny, dostępny jest w dwóch opcjach kolorystycznych – białej oraz czerwonej. 

Aby w pełni poczuć piłkarską atmosferę Mistrzostw Europy, oprócz koszulki do kompletu można dołączyć replikę piłki meczowej, która otrzymała nazwę Uniforia. Przy tej okazji warto wspomnieć, że nadawanie nazw piłkom meczowym największych imprez świata piłki nożnej to już pewna tradycja. Podczas organizowanego przez Francję Euro 2016, grano Beau Jeu, co w języku francuskim oznacza piękną grę. Z kolei tegoroczny neologizm łączy w sobie słowa "unity" i "euphoria”, które mają oddawać klimat tegorocznych rozgrywek o miano najlepszej reprezentacji w Europie. Uniforia marki Adidas to bezszwowy model w uniwersalnym rozmiarze 5, który idealnie nadaje się do gry na niższym poziomie zaawansowania. 

Wszystkie produkty, które przybliżą gorącą atmosferę Euro 2020 dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym GO Sport.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.