Komunikaty PR

Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS

2022-05-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ASICS podpisał kontrakt z Lucy Charles-Barclay – triathlonistką i panującą mistrzynią świata w Ironman 70.3. W ramach współpracy, Brytyjka dołączyła do globalnego zespołu ambasadorów japońskiej marki.

Bieganie zawsze stanowiło dla mnie pewien rodzaj wolności. Dzięki niemu odkrywam świat i oczyszczam umysł. Cieszę się, że dołączyłam do drużyny ASICS. Firma doskonale rozumie korzyści, jakie sport niesie zarówno dla ciała, jak i umysłu, a także dostarcza najwyższej jakości sprzęt, wspierający wejście na jeszcze wyższy poziom – powiedziała Lucy Charles-Barclay.

Brytyjka uprawia triathlon od 2014 roku. Wcześniej, przez dziesięć lat koncentrowała się na karierze pływackiej. Na zawodowstwo przeszła natomiast w 2016 roku, szybko dołączając do światowej, triathlonowej elity. W ubiegłym roku osiągnęła swój największy dotychczasowy sukces, triumfując w mistrzostwach świata Ironman 70.3 w St George w stanie Utah w Stanach Zjednoczonych. W spektakularnym zwycięstwie pomogły jej wówczas buty ASICS METASPEED SKY. – Był to zdecydowanie najszybszy model spośród wszystkich testowanych przeze mnie z wkładką karbonową. Czułam się w nich bardzo pewnie podczas treningów, dlatego ostatecznie poniosły mnie do mojego pierwszego mistrzostwa świata w triathlonie – dodała Charles-Barclay.

Jesteśmy dumni i podekscytowani, że oficjalnie możemy powitać Lucy w naszym globalnym zespole ambasadorów. Lucy ma za sobą wspaniały sezon, a jej talent oraz determinacja pomogły osiągnąć sukces w jednej z najtrudniejszych dyscyplin sportowych. Poza tym, że ściga się w naszych butach, wyznajemy tożsame wartości w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – podsumował Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

Charles-Barclay obecnie wraca do zdrowia po kontuzji biodra. W ciągu najbliższych miesięcy ma wrócić do regularnych startów. Zawodniczka nie tylko będzie korzystać ze sprzętu ASICS, ale także jej wizerunek będzie obecny w działaniach marketingowych marki, jak między innymi dedykowane spotkania prasowe, eventy sportowe oraz kampanie digitalowe czy instorowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.