Młodzi modele „robią to, co dodaje im błysku” razem z Orbit®
Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”!
Kampania „Rób to, co dodaje Ci błysku” marki Orbit® pokazuje, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już nią jesteś. Marka zachęca młodych ludzi do bycia sobą, pewności siebie oraz doświadczania tego, co daje nam energię oraz dużo uśmiechu. Orbit® już po raz trzeci postanowił nawiązać współpracę z programem „Top Model”, gdzie bezcukrowe gumy stają się nie tylko odświeżającą przekąską, ale też rekwizytem w unikalnej sesji zdjęciowej.
Głównym momentem współpracy był odcinek ze specjalnym zadaniem, wyreżyserowanym przez Macieja Marsa, czyli Magic Marsa – twórcę reklam, reżysera i producenta. Uczestnicy 12. edycji show zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich podjęła się wzięcia udziału w dwóch sesjach video. Młodzi modele musieli się w nich wykazać się kreatywnością, realizując w bardzo krótkim czasie i niecodziennych warunkach dwie metamorfozy. W ramach modelingowego wyzwania uczestnicy pokazali, że w zgranej ekipie jest siła, zabawa i błysk. Odcinek z nietuzinkową sesją można zobaczyć w Playerze.
Zwycięska drużyna otrzymała wyjątkową nagrodę – możliwość wzięcia udziału w sesji wizerunkowej marki Orbit®. Efekty kampanii będą widoczne w Social Media, Outdoor oraz Digital Outdoor już w listopadzie i grudniu.
Współpraca marki Orbit® z Top Model trwa już trzy lata. Pierwsza odsłona tej wyjątkowej kooperacji również bazowała na nietuzinkowym zadaniu. Zwyciężyli w nim wówczas Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się jednocześnie laureatką 10. edycji. W poprzednim roku, w zadaniu specjalnym od Orbit®, triumfowali Michalina Wojciechowska i Maciej Skiba.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.