Komunikaty PR

Mniej zobowiązująco i nieformalnie...

2021-10-28  |  17:00
Biuro prasowe

Marka Pako Lorente niewątpliwie zaskoczyła branżę modową, zupełnie zmieniając swoje oblicze i otwierając się na mniej zobowiązujące i nieformalne zestawienia. Po premierze unikatowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, a następnie wyjątkowej współpracy z mistrzem UFC Janem Błachowiczem firma odsłania kolejne karty, prezentując zaprojektowane nowości. Jak się okazuje, trendsetterzy mogą odetchnąć z ulgą – polski brand posiada jeszcze kilka asów w rękawie! 

 

Wydarzenia ostatnich miesięcy niewątpliwie redefiniowały współczesne spojrzenie na modę, czyniąc je mniej formalnym i swobodnym. Nie umknęło to uwadze marki Pako Lorente, która sukcesywnie zmieniła swoje oblicze, tworząc zupełnie nową, unikatową estetykę. Jej świetnym przykładem okazała się współpraca z Janem Błachowiczem – mistrzem UFC w wadze półciężkiej, w ramach której w mistrzowskim stylu zaprezentowano kolekcję dla wymagających, współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – w życiu i w modzie. Tym razem firma przedstawiła kolejne nowości w ramach linii tradycyjnej oraz Casual Club. Jest nieszablonowo, niezobowiązująco i po prostu inaczej. Jedno pozostaje pewne – Pako Lorente wie, jak obserwować trendy, by być w centrum zainteresowania. Kolejny zresztą raz.

– Postanowiliśmy, że w tym roku będziemy pokazywać odmienione oblicze marki Pako Lorente etapami. Po niewątpliwym sukcesie kolekcji regularnej, w ramach której m.in. zaprezentowaliśmy efekty współpracy z Janem Błachowiczem, odsłaniamy kolejne karty. Uważnie śledzimy trendy, by zaskakiwać swoich odbiorców. Z dumą mogę stwierdzić, że nieustannie zmieniamy się właśnie dla nich – komentuje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente. 

Wśród zaprezentowanych przez markę pozycji możemy odnaleźć m.in. bluzy, golfy oraz proste i uniwersalne t-shirty, które świetnie sprawdzą się do marynarki lub po prostu codziennej kurtki. Skoro o nich mowa – w asortymencie nie zabraknie również niezwykle popularnych w tym sezonie puchówek. Jako alternatywę dla mężczyzn ceniących elegancję marka prezentuje bawełniane płaszcze w kilku wariantach kolorystycznych. Casual Club to z kolei opowieść o modzie nieformalnej. Wśród propozycji znajdziemy sety dresowe w kolorach beżu, granatu i zieleni, która wciąż króluje na wybiegach. 

– Propozycje od Casual Club, czyli najmniej formalnej linii Pako Lorente to przede wszystkim luźne zestawienia – bluzy oraz spodnie dresowe w najchętniej wybieranych przez klientów kolorach. Bawimy się modą! Miksujemy elegancję, która dawno już stała się z naszym znakiem rozpoznawczym z niezobowiązującymi propozycjami. Mamy bowiem na uwadze zmianę trendów konsumenckich. Łączymy wygodę i styl w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę pozornie niewspółgrających produktów. Tylko pozornie… – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze w ramach kolekcji regularnej, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po codzienne. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadają marce świeżego, nowoczesnego charakteru. Firma dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje.

Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 21/22 dostępna jest na stronie www.pakolorente.com oraz w salonach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.