Mniej zobowiązująco i nieformalnie...
Marka Pako Lorente niewątpliwie zaskoczyła branżę modową, zupełnie zmieniając swoje oblicze i otwierając się na mniej zobowiązujące i nieformalne zestawienia. Po premierze unikatowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, a następnie wyjątkowej współpracy z mistrzem UFC Janem Błachowiczem firma odsłania kolejne karty, prezentując zaprojektowane nowości. Jak się okazuje, trendsetterzy mogą odetchnąć z ulgą – polski brand posiada jeszcze kilka asów w rękawie!
Wydarzenia ostatnich miesięcy niewątpliwie redefiniowały współczesne spojrzenie na modę, czyniąc je mniej formalnym i swobodnym. Nie umknęło to uwadze marki Pako Lorente, która sukcesywnie zmieniła swoje oblicze, tworząc zupełnie nową, unikatową estetykę. Jej świetnym przykładem okazała się współpraca z Janem Błachowiczem – mistrzem UFC w wadze półciężkiej, w ramach której w mistrzowskim stylu zaprezentowano kolekcję dla wymagających, współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – w życiu i w modzie. Tym razem firma przedstawiła kolejne nowości w ramach linii tradycyjnej oraz Casual Club. Jest nieszablonowo, niezobowiązująco i po prostu inaczej. Jedno pozostaje pewne – Pako Lorente wie, jak obserwować trendy, by być w centrum zainteresowania. Kolejny zresztą raz.
– Postanowiliśmy, że w tym roku będziemy pokazywać odmienione oblicze marki Pako Lorente etapami. Po niewątpliwym sukcesie kolekcji regularnej, w ramach której m.in. zaprezentowaliśmy efekty współpracy z Janem Błachowiczem, odsłaniamy kolejne karty. Uważnie śledzimy trendy, by zaskakiwać swoich odbiorców. Z dumą mogę stwierdzić, że nieustannie zmieniamy się właśnie dla nich – komentuje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.
Wśród zaprezentowanych przez markę pozycji możemy odnaleźć m.in. bluzy, golfy oraz proste i uniwersalne t-shirty, które świetnie sprawdzą się do marynarki lub po prostu codziennej kurtki. Skoro o nich mowa – w asortymencie nie zabraknie również niezwykle popularnych w tym sezonie puchówek. Jako alternatywę dla mężczyzn ceniących elegancję marka prezentuje bawełniane płaszcze w kilku wariantach kolorystycznych. Casual Club to z kolei opowieść o modzie nieformalnej. Wśród propozycji znajdziemy sety dresowe w kolorach beżu, granatu i zieleni, która wciąż króluje na wybiegach.
– Propozycje od Casual Club, czyli najmniej formalnej linii Pako Lorente to przede wszystkim luźne zestawienia – bluzy oraz spodnie dresowe w najchętniej wybieranych przez klientów kolorach. Bawimy się modą! Miksujemy elegancję, która dawno już stała się z naszym znakiem rozpoznawczym z niezobowiązującymi propozycjami. Mamy bowiem na uwadze zmianę trendów konsumenckich. Łączymy wygodę i styl w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę pozornie niewspółgrających produktów. Tylko pozornie… – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.
Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze w ramach kolekcji regularnej, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po codzienne. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadają marce świeżego, nowoczesnego charakteru. Firma dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje.
Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 21/22 dostępna jest na stronie www.pakolorente.com oraz w salonach stacjonarnych.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.