Komunikaty PR

Moda na Jackfruita

2021-08-18  |  12:00
Biuro prasowe

Kilka faktów o Jackfruicie

To owoc wiecznie zielonego drzewa bochenkowego, tzw. chlebowca różnolistnego – znanego i hodowanego w Azji od ponad 3 000 lat.

Z zewnątrz, Jackfruit pokryty jest grubą skórką z tępymi kolcami, a jego przeciętna masa wynosi… około 10 kg.

Młode owoce chlebowca są koloru zielonego, ale gdy dojrzewają stają się żółto- brązowe.

W porównaniu ze świeżym odpowiednikiem – Jackfruit suszony ma wyższą wartość energetyczną, zawiera też dużo więcej błonnika*.

 

Jackfruit to największy owoc świata, który w ostatnich latach cieszy się na świecie dynamicznie rosnącą popularnością. Początkowo był traktowany głównie tylko jako przekąska, dziś Jackfruit coraz częściej jest składnikiem wielu wykwintnych dań w zdrowej kuchni i przysmakiem wegetarian.

Jego wyjątkowy smak, struktura przypominająca tradycyjne chipsy, a także liczne walory prozdrowotne i kulinarne sprawiają, że owoc drzewa bochenkowego zdobył m.in. uznanie użytkowników serwisu Pinterest, a od niedawna - dzięki udostępnieniu przez markę HELIO popularnej egzotycznej przekąski polskim konsumentom – Jackfruit cieszy się sporym zainteresowaniem wśród blogerów! Został nawet przez nich uznany za najlepszy produkt na rynku w kategorii Żywność w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020!

Jackfruit – naturalnie na zdrowie!

Egzotyczne owoce suszonego chlebowca spożywane są dziś częściej niż surowe. W porównaniu ze świeżym odpowiednikiem – Jackfruit suszony ma wyższą wartość energetyczną (320- 350 kcal w 100g produktu) oraz dużo więcej błonnika (7g/100g). Ponadto, jest źródłem wielu innych cennych składników odżywczych, tj. potas, żelazo, wapń, cynk, magnez oraz witamin: A, C i z grupy B*, dlatego warto, by Jackfruit HELIO Natura znalazł się w codziennym menu. Sprawdzi się zwłaszcza w diecie osób odchudzających się, a ze względu na zawartość białka i tłuszczów - także w diecie osób aktywnie wypoczywających ;-) Wartościowa FIT przekąska HELIO Natura to bowiem doskonałe źródło naturalnej energii, ale i zdrowa alternatywa dla słodyczy, dlatego Jackfruit będzie niezastąpiony podczas wycieczek, spacerów i treningów.

Jackfruit HELIO Natura – same atuty!

Ma oryginalny smak, liczne właściwości zdrowotne, nie zawiera konserwantów i sztucznych ulepszaczy.

Jackfruit jest bez dodatku cukru – stanowi zdrową alternatywę dla słodyczy.

To szybka i zdrowa przekąska w wygodnym opakowaniu – Jackfruit HELIO Natura można zabrać ze sobą do pracy, szkoły, na trening lub wycieczkę rowerową.

Jackfruit świetnie sprawdza się w codziennej zdrowej diecie, także w kuchni wegetariańskiej i wegańskiej, jako składnik deserów, koktajli, zup czy sosów itp.

Atuty nowej, super modnej przekąski bez konserwantów HELIO Natura zostały docenione przez trendesetterów i cenionych ekspertów rynku – zarówno w plebiscycie Influencer’s Top, jak i w konkursie lidera wśród magazynów poradnikowych. W zeszłym roku Jackfruit otrzymał bowiem prestiżowy tytuł „SUPERPRODUKTU Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.

 

Nie znasz jeszcze Jackfruita? 

Koniecznie wypróbuj #super #hit #trendy #fit przekąskę HELIO Natura i poznaj prawdziwy smak egzotycznych owoców drzewa bochenkowego, a poczujesz się jak… na egzotycznych wakacjach o każdej porze roku! 

*Na podst. materiałów autorstwa Karoliny Kulmińskiej, SKN Żywienia Człowieka, pod kier. Zespołu Zakładu Żywienia Człowieka WNoZ

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.