Komunikaty PR

HERSE w sercu Warszawy. Kolekcja Wiosna/Lato 2024

2024-05-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

 

Marka HERSE, wierna swoim korzeniom i tradycjom, przenosi nas w magiczny świat Warszawy. W najnowszej kolekcji, nie tylko celebruje swoją historię i dziedzictwo, ale sięga te po nowoczesną perspektywę. Tworzy tym samym niejako klamrę obejmującą „HERSE z wczoraj” oraz „HERSE z dziś”.

Kampania reklamowa

Współpraca z hiszpańskim fotografem mody - Francisco González Calderónem pozwoliła HERSE spojrzeć na Warszawę z dystansu, oczami artysty z innego kraju. Jego perspektywa pozbawiona świadomości lokalnych kontekstów kulturowych oraz wrażliwość na detale, umożliwiły uchwycenie unikalnego charakteru miasta oraz wprowadzenie świeżego, międzynarodowego spojrzenia na dziedzictwo i kulturę Warszawy.

Najnowsza kampania reklamowa kolekcji Wiosna/Lato 2024 to nostalgiczny powrót do przeszłości i czasów, kiedy wysyłanie pocztówek było popularnym sposobem dzielenia się wrażeniami z podróży. Centralnym motywem jest romantyczna wizja Warszawy, przenosząca nas w magiczną podróż ulicami miasta. Jej bohaterowie, niczym turyści odwiedzają kolejne malownicze miejsca. Ubrania doskonale współgrają z atmosferą otaczających ich przestrzeni, dodając stylu i elegancji romantycznemu krajobrazowi.

"Warszawska Pocztówka" to również ukłon w stronę osób na całym świecie, które do tej pory nie miały okazji poznać uroku i piękna Warszawy i stanowi swego rodzaju zaproszenie do fascynującej podróży. Co czeka na odkrycie? Kultura, estetyka, doświadczenia i historia, które może zaoferować tylko Warszawa.

 

Kolekcja Wiosna/Lato 2024

Kolekcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej oddać ducha miasta oraz ukazać złożoność polskiej natury. Stonowane elementy przeplatają się więc z wyrazistymi wzorami oraz paletą barw, która przywodzi na myśl pełne kwiatów, wiosenne parki i ogrody. Tło dla nich stanowią ikoniczne elementy architektury Warszawy, ukazujące jej bogactwo i różnorodność. Codzienność przeplata się tutaj ze światem marzeń, współczesność ze złożoną historią.

- W najnowszej kolekcji HERSE odnaleźć można elementy inspirowane zarówno lokalnymi tradycjami, jak i nowatorskimi trendami, które z niewymuszoną lekkością przeplatają ze sobą „to co było” z „tym co jest”. Wyszukane tkaniny, klasyczne wzornictwo i nowoczesne akcenty sprawiają, że ubrania są zarówno eleganckie, jak i uniwersalne, przemawiając do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Ta eksploracja uniwersalnych wartości i estetyki podkreśla również międzynarodowe aspiracje marki, która głęboko wierzy w to, że polski rodowód to powód do dumy - mówi Paweł Bober, prezes zarządu HERSE.

Każdy z elementów przygotowanych z myślą o kolekcji Wiosna/Lato 2024 odzwierciedla unikalny charakter i wartości marki, oferując klientom różnorodne opcje wyboru. Spełnia codzienne potrzeby i dostarcza najwyższą jakość. Każdy z elementów kolekcji jest wyjątkowy i reprezentuje wartości marki HERSE.

*** Credits

Fotograf: Francisco González Calderónem

Modele: Wiktoria Wanda Zielińska, Maciej Zieliński, Conrado Moreno Szypowski

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.