HERSE w sercu Warszawy. Kolekcja Wiosna/Lato 2024
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
Marka HERSE, wierna swoim korzeniom i tradycjom, przenosi nas w magiczny świat Warszawy. W najnowszej kolekcji, nie tylko celebruje swoją historię i dziedzictwo, ale sięga te po nowoczesną perspektywę. Tworzy tym samym niejako klamrę obejmującą „HERSE z wczoraj” oraz „HERSE z dziś”.
Kampania reklamowa
Współpraca z hiszpańskim fotografem mody - Francisco González Calderónem pozwoliła HERSE spojrzeć na Warszawę z dystansu, oczami artysty z innego kraju. Jego perspektywa pozbawiona świadomości lokalnych kontekstów kulturowych oraz wrażliwość na detale, umożliwiły uchwycenie unikalnego charakteru miasta oraz wprowadzenie świeżego, międzynarodowego spojrzenia na dziedzictwo i kulturę Warszawy.
Najnowsza kampania reklamowa kolekcji Wiosna/Lato 2024 to nostalgiczny powrót do przeszłości i czasów, kiedy wysyłanie pocztówek było popularnym sposobem dzielenia się wrażeniami z podróży. Centralnym motywem jest romantyczna wizja Warszawy, przenosząca nas w magiczną podróż ulicami miasta. Jej bohaterowie, niczym turyści odwiedzają kolejne malownicze miejsca. Ubrania doskonale współgrają z atmosferą otaczających ich przestrzeni, dodając stylu i elegancji romantycznemu krajobrazowi.
"Warszawska Pocztówka" to również ukłon w stronę osób na całym świecie, które do tej pory nie miały okazji poznać uroku i piękna Warszawy i stanowi swego rodzaju zaproszenie do fascynującej podróży. Co czeka na odkrycie? Kultura, estetyka, doświadczenia i historia, które może zaoferować tylko Warszawa.
Kolekcja Wiosna/Lato 2024
Kolekcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej oddać ducha miasta oraz ukazać złożoność polskiej natury. Stonowane elementy przeplatają się więc z wyrazistymi wzorami oraz paletą barw, która przywodzi na myśl pełne kwiatów, wiosenne parki i ogrody. Tło dla nich stanowią ikoniczne elementy architektury Warszawy, ukazujące jej bogactwo i różnorodność. Codzienność przeplata się tutaj ze światem marzeń, współczesność ze złożoną historią.
- W najnowszej kolekcji HERSE odnaleźć można elementy inspirowane zarówno lokalnymi tradycjami, jak i nowatorskimi trendami, które z niewymuszoną lekkością przeplatają ze sobą „to co było” z „tym co jest”. Wyszukane tkaniny, klasyczne wzornictwo i nowoczesne akcenty sprawiają, że ubrania są zarówno eleganckie, jak i uniwersalne, przemawiając do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Ta eksploracja uniwersalnych wartości i estetyki podkreśla również międzynarodowe aspiracje marki, która głęboko wierzy w to, że polski rodowód to powód do dumy - mówi Paweł Bober, prezes zarządu HERSE.
Każdy z elementów przygotowanych z myślą o kolekcji Wiosna/Lato 2024 odzwierciedla unikalny charakter i wartości marki, oferując klientom różnorodne opcje wyboru. Spełnia codzienne potrzeby i dostarcza najwyższą jakość. Każdy z elementów kolekcji jest wyjątkowy i reprezentuje wartości marki HERSE.
*** Credits
Fotograf: Francisco González Calderónem
Modele: Wiktoria Wanda Zielińska, Maciej Zieliński, Conrado Moreno Szypowski

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.