HERSE w sercu Warszawy. Kolekcja Wiosna/Lato 2024
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
Marka HERSE, wierna swoim korzeniom i tradycjom, przenosi nas w magiczny świat Warszawy. W najnowszej kolekcji, nie tylko celebruje swoją historię i dziedzictwo, ale sięga te po nowoczesną perspektywę. Tworzy tym samym niejako klamrę obejmującą „HERSE z wczoraj” oraz „HERSE z dziś”.
Kampania reklamowa
Współpraca z hiszpańskim fotografem mody - Francisco González Calderónem pozwoliła HERSE spojrzeć na Warszawę z dystansu, oczami artysty z innego kraju. Jego perspektywa pozbawiona świadomości lokalnych kontekstów kulturowych oraz wrażliwość na detale, umożliwiły uchwycenie unikalnego charakteru miasta oraz wprowadzenie świeżego, międzynarodowego spojrzenia na dziedzictwo i kulturę Warszawy.
Najnowsza kampania reklamowa kolekcji Wiosna/Lato 2024 to nostalgiczny powrót do przeszłości i czasów, kiedy wysyłanie pocztówek było popularnym sposobem dzielenia się wrażeniami z podróży. Centralnym motywem jest romantyczna wizja Warszawy, przenosząca nas w magiczną podróż ulicami miasta. Jej bohaterowie, niczym turyści odwiedzają kolejne malownicze miejsca. Ubrania doskonale współgrają z atmosferą otaczających ich przestrzeni, dodając stylu i elegancji romantycznemu krajobrazowi.
"Warszawska Pocztówka" to również ukłon w stronę osób na całym świecie, które do tej pory nie miały okazji poznać uroku i piękna Warszawy i stanowi swego rodzaju zaproszenie do fascynującej podróży. Co czeka na odkrycie? Kultura, estetyka, doświadczenia i historia, które może zaoferować tylko Warszawa.
Kolekcja Wiosna/Lato 2024
Kolekcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej oddać ducha miasta oraz ukazać złożoność polskiej natury. Stonowane elementy przeplatają się więc z wyrazistymi wzorami oraz paletą barw, która przywodzi na myśl pełne kwiatów, wiosenne parki i ogrody. Tło dla nich stanowią ikoniczne elementy architektury Warszawy, ukazujące jej bogactwo i różnorodność. Codzienność przeplata się tutaj ze światem marzeń, współczesność ze złożoną historią.
- W najnowszej kolekcji HERSE odnaleźć można elementy inspirowane zarówno lokalnymi tradycjami, jak i nowatorskimi trendami, które z niewymuszoną lekkością przeplatają ze sobą „to co było” z „tym co jest”. Wyszukane tkaniny, klasyczne wzornictwo i nowoczesne akcenty sprawiają, że ubrania są zarówno eleganckie, jak i uniwersalne, przemawiając do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Ta eksploracja uniwersalnych wartości i estetyki podkreśla również międzynarodowe aspiracje marki, która głęboko wierzy w to, że polski rodowód to powód do dumy - mówi Paweł Bober, prezes zarządu HERSE.
Każdy z elementów przygotowanych z myślą o kolekcji Wiosna/Lato 2024 odzwierciedla unikalny charakter i wartości marki, oferując klientom różnorodne opcje wyboru. Spełnia codzienne potrzeby i dostarcza najwyższą jakość. Każdy z elementów kolekcji jest wyjątkowy i reprezentuje wartości marki HERSE.
*** Credits
Fotograf: Francisco González Calderónem
Modele: Wiktoria Wanda Zielińska, Maciej Zieliński, Conrado Moreno Szypowski
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.