Tikkurila Color Now 2024 zachęca do odważnych wyborów kolorystycznych
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Mgliste błękity i przygaszone zielenie, rozmaite odcienie beżu aż po pudrowe, słodkie róże i głębokie burgundowe tonacje – ta zróżnicowana gama kolorów ziemi tworzy najnowszą kolekcję Tikkurila Color Now 2024. Jej celem jest zaskakiwać i inspirować do spojrzenia na barwy z nowej perspektywy. Tikkurila Color Now 2024 ma przy tym zachęcać do zdecydowanych kolorystycznych wyborów, które pozwolą wykreować nieoczywiste i fascynujące wnętrza. Kolekcję we współpracy z marką Tikkurila stworzyła szwedzka projektantka i influencerka, Marie Olsson Nylander, znana z unikatowego stylu, wyrafinowanego smaku oraz zamiłowania do tekstur i antyków.
Kolekcja Tikkurila Color Now 2024 to łącznie 14 kolorów ziemi, z emanującym ciepłem brzoskiwiniowym beżem Nude In Nizza, który został wytypowany na kolor roku 2024. Obok niego w palecie znalazły się m.in. pełen klasycznego i subtelnego uroku beżowy odcień Powder in Pisa, głęboki brąz Coffe in China, oliwkowy Olives in Oman czy pobudzajacy kreatywność mocny róź Bubba in Berlin. W kolekcij Tikkurila Color Now 2024 nie zabrakło też polskiego akcentu. Jest nim Wine In Warsaw – intensywny burgund z domieszką chłodnych tonów. Wszystkie kolory zostały zaprojektowane tak, by wzajemnie się uzupełniały. Dzięki temu rozkwitają, wydobywając z siebie nawzajem to, co najpiękniejsze.
Poprzez najnowszą kolekcję Tikkurila chce zachęcać do zmian i stawiania na odważne kombinacje, bo to one tworzą róźnicę. Cała paleta na 2024 rok przyciąga wzrok i sprawia, że chcemy się zatrzymać. Opiera się na zabawie kontrastami. Kolory i nazwy zaczerpnięte ze wspomnień Marie Olsson Nylander zestawiła ze skojarzeniami rożnych miejsc na świecie i związanych z nimi symboli. Nazwy miast i krajów są wykorzystane w zabawnych kombinacjach, tworząc zaskakujące, eklektyczne, nieraz zabawne połączenia.
Tikkurila Color Now 2024 zachęca też, by zaufać własnej intuicji i szukać swojego stylu. Inspiruje do łączenia elementów w stylistyce retro z kolorami, które mocniej je wyeksponują. Zwraca jednocześnie uwagę na poniekąd zapomniane i zaniedbane powierzchnie, jak np. sufit. Wystarczy pomalować go na wyrazisty kolor, by uzyskać niebanalny efekt.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.