Modne lamele i ryflowania we wnętrzach minimaluxe
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Lamele - aranżacyjny hit ostatnich lat - do dziś cieszą się uznaniem w wystroju wnętrz. Smukłe, drewniane listewki z subtelnym wdziękiem zdobią domowe pomieszczenia, dodając im lekkości i uroku. Choć potrafią odnaleźć się w każdym stylu, szczególnie efektownie prezentują się w inspirowanych naturą aranżacjach w duchu minimaluxe.
Jednym z najbardziej popularnych sposobów na wykorzystanie lameli w aranżacji wnętrz jest udekorowanie nimi ściany. Zamontowane na całej jej wysokości drewniane listwy optycznie podwyższają pomieszczenie i z charakterystyczną dla siebie łagodnością wyznaczają wysmakowany klimat. Wykreowaną aurę elegancji z precyzją podtrzymają szare ściany pomalowane farbą Tikkurila Optiva oraz świecąca miękkim światłem wisząca lampa. Bez zbędnych dodatków powstanie wówczas stonowane, nienachalne, a jednocześnie wysublimowane wnętrze w modnym stylu quiet luxury.
Lamele pokrywające jedynie dolną część ściany posłużą z kolei za efektowną lamperię, stanowiąc dodatkowe zabezpieczenie powierzchni przed uszkodzeniami i zabrudzeniami. Z tego też względu tego typu dekoracja bardzo dobrze sprawdzi się w wymagających pomieszczeniach, jak przedpokój, hol czy jadalnia. Dzięki dostępnym na rynku produktom, listwy mogą też przybrać dowolny kolor, jak np. S440 Silk Road z palety Tikkurila. Cyjanowy odcień będzie ciekawym tłem dla oryginalnych detali, wydobywając nieprzeciętny charakter aranżacji.
Modnym elementem wyposażenia wnętrz w duchu cichej elegancji są też lamelowe meble. Ustawiona w salonie efektowna komoda z naturalnego drewna urzeka zgrabnym ryflowaniem, wybijając się na tle szarości ścian pomalowanych farbą Beckers Designer Colour w odcieniu Stony Grey. Jasna, drewniana podłoga dopełnia wysmakowany look, a florystyczne dekoracje wprowadzają do domu odrobinę koloru i świeżości.
W skąpanej w beżach łazience niezwykle szykownie prezentuje się lamelowa szafka pod umywalkę w cieszących się szczególną popularnością w tym sezonie obłych kształtach. Modne ryflowania i krągłości nadają lekkości bryle mebla, składając się na subtelny, acz wysmakowany design. Owalny blat i umywalka wdzięcznie harmonizują z naściennym lustrem, które zamyka listę krągłości w pomieszczeniu. Odcień Zawsze na czasie z palety Dekoral Łazienka & Kuchnia wypełnia pomieszczenie przyjemnym ciepłem, wpisując się w styl niewymuszonej elegancji.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.