Komunikaty PR

Modne pomysły na świąteczne wnętrze

2020-12-20  |  21:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ach ten grudzień… Już marzymy o ciepłym barszczu z uszkami, wigilijnym karpiu i głośnym śpiewaniu tej jednej, najbardziej lubianej kolędy. Nasze myśli zaczynają wędrować w stronę Świąt Bożego Narodzenia i wspaniałego nastroju, towarzyszącemu całej rodzinie. Pięknie przystrojony salon, kuchnia i pokoje dzieci są nierozerwalnie związane z atmosferą tego czasu. Choć każdy z nas ma już zapewne swoje pomysły na wyczarowanie magicznej atmosfery w domu, warto pamiętać, że świąteczne dekoracje i wystrój salonu również podlegają trendom, a moda na nie szybko się zmienia. Gala Collezione podpowiada, na jakie aranżacje warto zwrócić uwagę w tym roku. 

Postaw na czerwień

W tradycji świąt Bożego Narodzenia kolor czerwony króluje od początku. Barwa ta związana jest z bożonarodzeniową tradycją w sposób symboliczny i jednocześnie jak żadna inna podkreśla magię  świąt. Kolor ten wybiera w tym roku do ozdobienia wnętrz wiele polskich gwiazd, które z dumą prezentują w mediach społecznościowych świąteczne dekoracje w wersji „total red”.  Karminowy odcień doskonale współgra z zielenią choinkowego drzewka, a zestawiony z blaskiem świec tworzy we wnętrzu wyjątkowy klimat. Dekoracje w kolorze czerwonym doskonale sprawdzają się zarówno w klasycznych, jak i tych bardziej nowoczesnych wnętrzach. Choinka z ozdobami w kolorze biało-czerwonym lub czerwono-złotym to już klasyka - tak ubrane drzewko przyciąga uwagę i zaręczamy, że nigdy nie wyjdzie z mody! Wielbiciele minimalizmu nie muszą rezygnować z czerwieni. Mogą ubrać choinkę w czerwień zestawioną ze srebrem, lub szarością. Jeśli chcemy zatrzymać ten klimat przez cały rok, wybierzmy do domu czerwoną lub zieloną sofę, która stanie się „kropką na i” utrzymania świątecznego klimatu, bez względu na porę roku. W ofercie Gala Collezione każdy narożnik, fotel, sofę czy mebel modułowy można zamówić w dowolnym kolorze w wzornika!

Zielono mi!

Z kolorem zielonego igliwia świerków, jodeł i sosny łączy się praktycznie każda barwa – klasyka połączeń to duety ze wspomnianą wcześniej czerwienią, bielą, złotym i srebrnym, ale nowo tworzona historia bożonarodzeniowego designu stawia na kompozycje nieoczywistym grafitem, szarością, a nawet kolorem musztardowym. Zieleń to także symbol nadziei, a to ważna symbolika w nadchodzące Boże Narodzenie. Każdy z nas czeka w końcu na upragnioną  zmianę na lepsze.

Rękodzieło i natura

„Święta 2020r. to szczególny czas w tym bardzo nietypowym roku. Przyzwyczailiśmy się już do dłuższych pobytów w domu. Doceniamy wygodę domowych salonów i bliskość rodziny. W tym roku zauważyć można nowinki kolorystyczne jak bombki choinkowe w kolorach czerni, grafitu, pudrowego różu czy brązu. Pasują one do modnej kolorystyki w naszych domach i stylu glamour. Wielkim przebojem tych świąt jest motyw dziadka do orzechów. Kupimy go zarówno w postaci drobnych ozdób choinkowych, jak również w wersjach XXL, jako ogromne figury do ogrodów. Jak zawsze najbardziej pożądane są ozdoby rękodzielnicze z naturalnych produktów: figurki wycinane ze sklejki, ozdoby robione z szyszek, patyków, lnu czy piór. Polacy coraz chętniej po nie sięgają, doceniając nie tylko trud włożony w ich wykonanie, ale przede wszystkim aspekt ekologiczny. Odświeżamy na święta salony, zmieniając poduszki na sofach na te z motywem świątecznym i układamy na oparciu kanapy milutkie pledy, by w każdej chwili można było się otulić ich ciepłem. To, czego pewnie nie zabraknie w domowym salonie w te święta, to świece i lampiony, których wybór jest na rynku przeogromny. Ich klimatyczne światło ukryje wszystkie niedostatki świątecznych stylizacji, a te dopracowane w ich blasku rozbłysną jeszcze piękniej”- mówi architekt wnętrz Donata Gadalska z DG Studio.

Więcej na:  www.GalaMeble.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.