Morskie opowieści
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Chwila relaksu w nowocześnie zaaranżowanym lobby, łyk orzeźwiającej lemoniady w klimatycznym barze, potem spacer nad Zatokę Gdańską lub przechadzka po jednym z najpiękniejszych miast w Polsce. Miłą wizję weekendowego wypadu lub wyczekanego urlopu nad Bałtykiem łatwo urzeczywistnić w hotelu Novotel Gdańsk Marina, którego przestrzeniom wspólnym nowy wyraz nadała warszawska pracownia Tremend. Za projekt wnętrz odpowiadali: Magdalena Federowicz-Boule, Paulina Szarzec, Marta Szymanowska, Aleksander Dymkowski i Klaudyna Czechowska.
Goście hotelu Novotel Gdańsk Marina już od wejścia wczuwają się w wakacyjny klimat. Kolory morza, plaży, nieba budzą przyjemne skojarzenia i nawiązują do nadmorskiej lokalizacji obiektu. Hotel znajduje się w dobrze znanym miłośnikom wczasów nad Bałtykiem Jelitkowie. Z obiektu do wejścia na plażę jest zaledwie kilka kroków. Aranżacja wnętrz autorstwa pracowni Tremend, bliska naturze, sprzyja wypoczynkowi. Marynistyczne akcenty w wystroju, dyskretnie zaznaczone, wprowadzają wątki podróży i ekscytującej przygody.
Wnętrza przestrzeni wspólnych, utrzymane w stylu eklektycznym, są wyraziste, ale nie onieśmielają zbyt wyszukanym wystrojem, dzięki czemu każdy gość dobrze się w nich czuje – swobodnie, a jednak wyjątkowo. Zaaranżowana przez architektów z pracowni Tremend strefa wspólna obejmuje: lobby, z usytuowanym w jego centrum barem Fish&Gin, niedużą recepcję, sale konferencyjne, w tym wielofunkcyjną „Salę morską” z drewnianym parkietem, w której mogą być organizowane również imprezy, salę śniadaniową oraz pokój zabaw dla dzieci.
W hotelowej recepcji znaleźć można odwołania do przyrody. Zielona ściana, która stanowi tło kontuaru, działa na wyobraźnię gości, kierując ich myśli ku miłym chwilom na łonie natury. Oświetlające kontuar lampy Boccia, model 73, zawieszone w grupie, przypominają obłoki na niebie.
Lobby – nowoczesne, urządzone w stylu soft loft – dzięki wydzielającym poszczególne aneksy zasłonom i pastelowym obiciom kanap i foteli jest przytulne, o charakterze bliskim domowemu. W przestrzeni lobby znajduje się wiele miejsc do wypoczynku i towarzyskich spotkań: kącik ze stolikami z pni drzew, które przywołują nastrój pikniku nad wodą, aneks w stylu letniego popołudnia w ogrodzie, z rattanowymi fotelami i pufem w kształcie walizki czy też duży wygodny stół z krzesłami i zawieszonymi na łańcuchach fotelami służącymi jako huśtawki, obleganymi przez najmłodszych gości hotelu.
Sala śniadaniowa, za sprawą charakterystycznych elementów wystroju, jak choćby podwójne siedziska przy ścianie przywodzące na myśl kosze plażowe, nawiązuje do nadmorskiej lokalizacji hotelu.
W sali dla dzieci, urządzonej w stylu marynistycznym, mali goście mogą bawić się w latarni morskiej lub „pływać” łódką. Pod sufitem, w formie dekoracji, wiszą sieci rybackie, a na pomalowanych w kolorze nieba ścianach – kinkiety w kształcie obłoczków.
W wyposażeniu stref ogólnodostępnych projektanci z pracowni Tremend zestawili produkty wiodących polskich firm takich jak Noti, Fameg, Sits z meblami zagranicznych marek m.in. Norman Copenhagen, Gervasoni 1882, TON. Z wielką starannością dobrali każdy element wystroju. Na przykład w przestrzeni konferencyjnej zastosowali krzesła Aria 575 V marki Profim – dzięki połączeniu elementów plastikowych siedziska i oparcia ze zgrabnym metalowym stelażem bardzo lekkie i wygodne. Prócz produktów wymienionych wcześniej firm zastosowali także meble i dodatki marek: Ethnicraft, Calligaris, Moma Studio, Ebb&Flow, Good&Mojo, DOKI, Bolia, Bloomingville.
Pracownia Tremend to kilkudziesięcioosobowy zespół architektów, projektantów i specjalistów branż związanych z architekturą i budownictwem, który może poszczycić się ponad 150 sfinalizowanymi projektami koncepcyjnymi, budowlanymi, przetargowymi i wykonawczymi. Pracownia ma w swoim portfolio różnego typu obiekty, prócz hoteli również biura, galerie handlowe, budynki użyteczności publicznej oraz wnętrza. Realizacje hotelowe stanowią ważną gałąź działalności pracowni. Są wśród nich m.in. hotele popularnej sieci Ibis, hotel Renaissance na Wyspie Spichrzów w Gdańsku, butikowy Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection, Crowne Plaza w Warszawie czy AC Hotel by Marriott w Krakowie.
Fot. Jakub Henke
Więcej na: http://tremend.pl
Facebook: https://www.facebook.com/tremendarchitects
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/12623022/admin/
Instagram: https://www.instagram.com/tremend_architects/

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.