Bezpłatny przegląd samochodu w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W sobotę 26 września na parkingu Centrum Handlowego ETC odbędzie się akcja Before Service. Hyundai Szpot sprawdzi Twoje auto dowolnej marki – całkowicie za darmo! Oceny dokona profesjonalny Technik Serwisu Szpot.
W godzinach 10.00 – 16.00 będzie trwała akcja przygotowana przez Firmę Szpot oraz Centrum Handlowe ETC w Swarzędzu. Na parkingu centrum od strony sklepu budowlanego, Hyundai Szpot zbuduje stoisko, na którym sprawdzane będą samochody wszystkich marek całkowicie za darmo. Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:
Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:
- poziomu płynu chłodzenia
- poziomu płynu hamulcowego
- poziomu oleju silnikowego
- akumulatora oraz stanem jego naładowania
- wycieraczek i spryskiwaczy szyb
- stanu ogumienia i głębokości bieżnika
- stanu ciśnienia w oponach
Wnętrze sprawdzonego samochodu zostanie zdezynfekowane poprzez ozonowanie. Uzupełniony zostanie również do pełna płyn do spryskiwaczy szyb, a w ramach podziękowania za udział w akcji, kierowca otrzyma zapach do samochodu oraz ekologiczną torbę na zakupy.
Dla uatrakcyjnienia spędzanego czasu, podczas kontroli samochodu właściciele będą mogli skorzystać z bezpłatnej i niezobowiązującej jazdy testowej najnowszymi modelami marki Hyundai lub po prostu zrobić zakupy w Centrum Handlowym ETC.
Firma Szpot oraz Centrum Handlowe ETC Swarzędz przestrzega wszelkich zasad bezpieczeństwa Głównego Inspektora Sanitarnego..
Zapraszamy na Before Service Hyundai Szpot w sobotę 26 września w godzinach 10.00 – 16.00 na parking przy Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.