Komunikaty PR

Bezpłatny przegląd samochodu w ETC Swarzędz

2020-09-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W sobotę 26 września na parkingu Centrum Handlowego ETC odbędzie się akcja Before Service. Hyundai Szpot sprawdzi Twoje auto dowolnej marki – całkowicie za darmo! Oceny dokona profesjonalny Technik Serwisu Szpot.

 

W godzinach 10.00 – 16.00 będzie trwała akcja przygotowana przez  Firmę Szpot oraz Centrum Handlowe ETC w Swarzędzu. Na parkingu centrum od strony sklepu budowlanego, Hyundai Szpot zbuduje stoisko, na którym sprawdzane będą samochody wszystkich marek całkowicie za darmo. Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

- poziomu płynu chłodzenia

- poziomu płynu hamulcowego

- poziomu oleju silnikowego

- akumulatora oraz stanem jego naładowania

- wycieraczek i spryskiwaczy szyb

- stanu ogumienia i głębokości bieżnika

- stanu ciśnienia w oponach

 

Wnętrze sprawdzonego samochodu zostanie zdezynfekowane poprzez ozonowanie. Uzupełniony zostanie również do pełna płyn do spryskiwaczy szyb, a w ramach podziękowania za udział w akcji, kierowca otrzyma zapach do samochodu oraz ekologiczną torbę na zakupy.

Dla uatrakcyjnienia spędzanego czasu, podczas kontroli samochodu właściciele będą mogli skorzystać z bezpłatnej i niezobowiązującej jazdy testowej najnowszymi modelami marki Hyundai lub po prostu zrobić zakupy w Centrum Handlowym ETC.

 

Firma Szpot oraz Centrum Handlowe ETC Swarzędz przestrzega wszelkich zasad bezpieczeństwa Głównego Inspektora Sanitarnego..

 

Zapraszamy na Before Service Hyundai Szpot w sobotę 26 września w godzinach 10.00 – 16.00 na parking przy Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.