Komunikaty PR

Bezpłatny przegląd samochodu w ETC Swarzędz

2020-09-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W sobotę 26 września na parkingu Centrum Handlowego ETC odbędzie się akcja Before Service. Hyundai Szpot sprawdzi Twoje auto dowolnej marki – całkowicie za darmo! Oceny dokona profesjonalny Technik Serwisu Szpot.

 

W godzinach 10.00 – 16.00 będzie trwała akcja przygotowana przez  Firmę Szpot oraz Centrum Handlowe ETC w Swarzędzu. Na parkingu centrum od strony sklepu budowlanego, Hyundai Szpot zbuduje stoisko, na którym sprawdzane będą samochody wszystkich marek całkowicie za darmo. Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

- poziomu płynu chłodzenia

- poziomu płynu hamulcowego

- poziomu oleju silnikowego

- akumulatora oraz stanem jego naładowania

- wycieraczek i spryskiwaczy szyb

- stanu ogumienia i głębokości bieżnika

- stanu ciśnienia w oponach

 

Wnętrze sprawdzonego samochodu zostanie zdezynfekowane poprzez ozonowanie. Uzupełniony zostanie również do pełna płyn do spryskiwaczy szyb, a w ramach podziękowania za udział w akcji, kierowca otrzyma zapach do samochodu oraz ekologiczną torbę na zakupy.

Dla uatrakcyjnienia spędzanego czasu, podczas kontroli samochodu właściciele będą mogli skorzystać z bezpłatnej i niezobowiązującej jazdy testowej najnowszymi modelami marki Hyundai lub po prostu zrobić zakupy w Centrum Handlowym ETC.

 

Firma Szpot oraz Centrum Handlowe ETC Swarzędz przestrzega wszelkich zasad bezpieczeństwa Głównego Inspektora Sanitarnego..

 

Zapraszamy na Before Service Hyundai Szpot w sobotę 26 września w godzinach 10.00 – 16.00 na parking przy Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła
Motoryzacja Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile
2024-03-28 | 10:40

Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile

Majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile - największe takie wydarzenie motorsportowe i lotnicze w rejonie Już po raz kolejny zapraszamy wszystkich entuzjastów lotnictwa i motoryzacji
Motoryzacja Duża moc zwiększa ryzyko wypadków. Tak wynika ze statystyk.
2024-03-27 | 18:00

Duża moc zwiększa ryzyko wypadków. Tak wynika ze statystyk.

Bezpośrednia korelacja między mocą silnika, a wskaźnikiem uszkodzeń W badaniu carVertical przeanalizowano raporty historii pojazdów 43 marek samochodów. We

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.