Komunikaty PR

Bezpłatny przegląd samochodu w ETC Swarzędz

2020-09-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W sobotę 26 września na parkingu Centrum Handlowego ETC odbędzie się akcja Before Service. Hyundai Szpot sprawdzi Twoje auto dowolnej marki – całkowicie za darmo! Oceny dokona profesjonalny Technik Serwisu Szpot.

 

W godzinach 10.00 – 16.00 będzie trwała akcja przygotowana przez  Firmę Szpot oraz Centrum Handlowe ETC w Swarzędzu. Na parkingu centrum od strony sklepu budowlanego, Hyundai Szpot zbuduje stoisko, na którym sprawdzane będą samochody wszystkich marek całkowicie za darmo. Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

Technik Serwisu firmy Hyundai Szpot zajmie się profesjonalną oceną samochodu i kontrolą:

- poziomu płynu chłodzenia

- poziomu płynu hamulcowego

- poziomu oleju silnikowego

- akumulatora oraz stanem jego naładowania

- wycieraczek i spryskiwaczy szyb

- stanu ogumienia i głębokości bieżnika

- stanu ciśnienia w oponach

 

Wnętrze sprawdzonego samochodu zostanie zdezynfekowane poprzez ozonowanie. Uzupełniony zostanie również do pełna płyn do spryskiwaczy szyb, a w ramach podziękowania za udział w akcji, kierowca otrzyma zapach do samochodu oraz ekologiczną torbę na zakupy.

Dla uatrakcyjnienia spędzanego czasu, podczas kontroli samochodu właściciele będą mogli skorzystać z bezpłatnej i niezobowiązującej jazdy testowej najnowszymi modelami marki Hyundai lub po prostu zrobić zakupy w Centrum Handlowym ETC.

 

Firma Szpot oraz Centrum Handlowe ETC Swarzędz przestrzega wszelkich zasad bezpieczeństwa Głównego Inspektora Sanitarnego..

 

Zapraszamy na Before Service Hyundai Szpot w sobotę 26 września w godzinach 10.00 – 16.00 na parking przy Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.