Komunikaty PR

Co warto mieć w samochodzie w czasie epidemii ?

2020-05-07  |  16:00

Pandemia koronawirusa wciąż trwa. Jednak kierowcy na co dzień muszą podróżować do pracy i swoich domów. Choć nasze życie dalekie jest od normalności sprzed 2 miesięcy, powinniśmy zachować pewne reguły bezpieczeństwa także w trakcie podróży. Co zatem warto mieć przy sobie i jak zabezpieczyć swoje zdrowie jeszcze bardziej niż dotychczas? Oto kilka bardzo praktycznych porad Macieja Kuczwalskiego, eksperta CUK Ubezpieczenia.

Wyposażenia auta to podstawa.

Koronawirus podróżuje drogą kropelkową. Musimy koniecznie zadbać o odpowiednie wyposażenie naszego samochodu. Płyn dezynfekujący powinien być obecnie podstawowym wyposażeniem kierowcy. Podobnie maseczka zakrywająca twarz i zestaw rękawiczek jednorazowych. Takie środki ochrony zmniejszą ryzyko zakazenia niebezpiecznym wirusem.  Pomoże to nam np. w trakcie kontroli drogowej lub kolizji zabezpieczyć się przed ewentualnym zakażeniem COVID-19.

Przygotowanie pojazdu do przemieszczania się.

Pamiętajmy, aby odpowiednio zdezynfekować przed każdą podróżą wszystkie elementy, których dotykamy rękoma, nawet jeśli jeździmy samochodem w rękawiczkach. Przetarcie klamki samochodu, kluczyków, kierownicy i dźwigni zmiany biegów pomoże nam ograniczyć możliwość ewentualnego przenoszenia się i przetrwania koronawirusa w naszym aucie. Jeśli odstawiamy pojazd na dłuższy czas – można przeprowadzić bardziej dokładną dezynfekcję np. foteli pasażerów i kierowcy, schowków i deski rozdzielczej. W czasach epidemii przesadna dbałości o czystość nie istnieje.

W razie kolizji.

Nie zapominajmy , że także w tym nietypowym czasie może przydarzyć się nam kolizja drogowa. W specjalnym pakiecie powinniśmy mieć przygotowany protokół oświadczenia o określeniu sprawcy zdarzenia drogowego, komplet maseczek oraz rękawiczek. Dokumenty oraz wydrukowane oświadczenie możemy włożyć w koszulkę foliową wraz ze zdezynfekowanym długopisem. W razie zdarzenia drogowego, będziemy mogli skorzystać w takiego pakietu w pełni bezpieczenie. Najważniejsze to jednak ograniczyć kontakt z uczestnikami ruchu drogowego do minimum. Zatem postarajmy się nałożyć rękawiczki oraz maseczkę i wysiadając z pojazdu poprosić o co najmniej 2 metry dystansu. Możemy zwrócić się do drugiego uczestnika zdarzenia o wypełnienie oświadczenia i odebrać je z powrotem wkładając do koszulki foliowej przy pomocy rękawiczek. Zachowajmy 100% ostrożność i ograniczmy kontakt z innymi osobami będąc w zgodzie z aktualnymi rozporządzeniami Rządu RP.

Na stacj benzynowej.

Tankować musimy niestety nawet w trakcie pandemii. Wybierajmy niezatłoczone stacje, , gdzie prawdopodobieństwo spotkania innych kierowców jest stosunkowo niskie. Tankujmy też w godzinach poza szczytem komunikacyjnym. Pozwoli to nam nie narażać  się na nadmierne prawdopodobieństwo zakażenia COVID-19. Na stacji benzynowej zawsze przed wyjściem z pojazdu pamiętajmy o założeniu rękawiczek i założeniu maseczki. Starajmy się płacić kartą kredytową lub telefonem komórkowym. Unikajmy gotówki, a po uiszczeniu opłaty i powrocie do pojazdu – zdezynfekujmy dłonie w aucie żelem antybateryjnym.  

O FIRMIE

CUK Ubezpieczenia to multiagencja, która od 19 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, porównując ponad 170 ofert 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych dla klienta, dopasowując ubezpieczenie do jego potrzeb. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatorów OC/AC, majątkowego na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 19 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.