Komunikaty PR

CUPRA przedstawia pierwszy projekt artystyczny z polskim sportowcem

2020-01-10  |  10:10
Biuro prasowe

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny, angażując do niego utytułowanego polskiego sportowca – ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film Barta Pogody #createthepath przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.

Create your path 

CUPRA właśnie ogłosiła swój projekt artystyczny, który łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji.By podkreślić nowy etap w swojej historii, marka zaprosiła do tego wydarzenia wyjątkowe osoby, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich losy stały się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Inicjatywa wpisuje się w DNA marki, która chce być partnerem dla kierowcy w podążaniu własną drogą. Pierwszym bohaterem wizji realizowanej przez Barta Pogodę został Robert Karaś, ultratriathlonista, którego globalny sukces to konsekwencja regularnych treningów i nieprzejednanego hartu ducha. 

  Najbardziej rozpoznawalna twarz polskiego triathlonu

Robert Karaś, rekordzista świata w podwójnym oraz potrójnym Ironmanie, codziennie stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej. Każdego dnia odbywa 3 kilkugodzinne treningi: pływacki, rowerowy oraz biegowy. W trakcie ćwiczeń przepływa około 4,5 km, jeździ na rowerze przez mniej więcej 3 godziny oraz przemierza na nogach około 15-18 km. Wszystko po to, by zrealizować swoje największe sportowe marzenie – stanąć na podium ultratriathlonowych Mistrzostw Świata w Kona na Hawajach. Jego determinację oraz konsekwencję uchwycił Bart Pogoda. W celu przedstawienia historii młodego elblążanina fotograf i reżyser udał się z ekipą na Mazury, gdzie śledził jego wielogodzinne treningi, chwile relaksu z żoną i sześcioletnim jackiem russelem oraz próby odprężenia w trakcie jazdy. 

– Praca z Robertem, aktywnym sportowcem wymagała dostosowania się do jego harmonogramu. Oznaczało to wstawanie przed 4 rano, przemierzanie z nim setek kilometrów. Ale w tych surowych warunków najpełniej widać jego skupienie, pewność i pasję, z którą zabiera się do kolejnych zadań.Korzystałem z różnych kamer i aparatów lubię mieszać dane i formaty. Chciałem, by główną rolę w tych zdjęciach grała emocja zamknięta w szczególe, geście, spojrzeniu. Dobrany lekki sprzęt miał pozwolić nam na wolność twórczą, elastyczność. Zabrałem pięć aparatów i kamer cyfrowych, cztery aparaty analogowe i dwadzieścia obiektywów– mówi Bart Pogoda. 

Backstage projektu

Zdjęcia do dwuminutowego filmu przedstawiającego dzień z życia Roberta Karasia powstawały w czerwcu 2019 roku w okolicach Elbląga, Mierzei Wiślanej oraz nad Zalewem Wiślanym.Utworem, który uzupełnia historię Roberta Karasia zostało „Spektrum” autorstwa Noona, polskiego muzyka oraz kompozytora. 

Współpraca z Bartem i jego ekipą to była przygoda mojego życia. Gdyby ktoś jeszcze raz zapytał, czy chcę wziąć udział w tym projekcie,  wszedłbym w ciemno. Ten film, mimo że tylko dwuminutowy pokazuje mnie takiego, jakim jestem. To będzie piękna pamiątka z mojego życia– mówi Robert Karaś.

CUPRA to marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.