Komunikaty PR

Cykliczna wymiana auta - nowa kampania edukacyjna Toyota Financial Services

2021-05-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Financial Services wystartowała z kampanią edukacyjną mającą na celu promocję idei produktów finansowych opartych o tzw. ratę balonową oraz o cykliczną wymianę auta, która na wielu rynkach światowych jest już standardem. Klienci mogą lepiej poznać rozwiązania finansowe, które dają pełną swobodę decyzji w kwestii wyboru spośród kilku wariantów przebiegu umowy kredytowej i spłacają tylko tę część, która stanowi utratę wartości auta podczas jego użytkowania. Dzięki temu, rata może być nawet o 40% niższa w porównaniu ze standardowym kredytem.

 

- W dzisiejszych czasach mamy do wyboru coraz to nowsze formy posiadania. Zamiast odtwarzać płyty z naszej kolekcji muzycznej, możemy korzystać z platform streamingowych. Za niewielką opłatą miesięczną mamy wówczas dostęp do nieprzebranego katalogu artystów i utworów. Podobnie jest już także filmami i wieloma innymi usługami. Teraz rozrywkę czerpiemy wprost z Internetu, w abonamencie. To bardzo opłacalna i wygodna forma posiadania. Dlaczego zatem nie mielibyśmy w ten sam sposób cieszyć się autem? Naszym zdaniem produkty finansowe oparte na częściowej spłacie wartości użytkowanego auta to znakomite rozwiązanie, do którego chcemy systematycznie zachęcać naszych klientów – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.

Na dzień dzisiejszy finansowanie oparte o ratę balonową oraz cykliczną wymianę auta, stanowi już połowę wszystkich pojazdów finansowanych przez Toyota Financial Services.

W ramach kampanii edukacyjnej promującej ideę tych produktów finansowych, Toyota Financial Services uruchomił dedykowaną stroną internetową zawierającą wszelkie szczegóły dotyczące finansowania TCM (Trade Cycle Management), kalkulator rat kredytowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dodatkowo prowadzone są aktywności w Internecie obejmujące m.in. poradnikowe materiały na popularnych serwisach internetowych oraz edukacyjne działania w mediach społecznościowych.

Korzystając z produktów finansowych z ratą balonową, klienci nie muszą spłacać całej wartości samochodu, a jedynie oszacowaną na wstępie utratę jego wartości w okresie obowiązywania umowy kredytowej. Po zakończeniu finansowania mogą przesiąść się do nowego auta, wyposażonego w nowsze technologie, objętego gwarancją producenta, z jeszcze większą niezawodnością i co bardzo ważne – jeszcze lepiej dbającego o środowisko.

Przykładem tego typu produktu w ofercie Toyota Financial Servies, jest Kredyt niższych rat. W jego ramach klienci sami decydują o wysokości wpłaty własnej oraz otrzymują gwarancję niskiej raty, dzięki konstrukcji produktu opartego o ratę balonową.

 

- Dzięki finansowaniu z cykliczną wymianą samochodu możemy korzystać z coraz to bardziej zaawansowanych osiągnięć technologicznych oraz przyczyniać się do ochrony środowiska - bo każda kolejna generacja Toyoty spełnia jeszcze bardziej restrykcyjne normy spalania i posiada coraz nowszej generacji napędy hybrydowe. Dodatkowo, elastyczne formy finansowania dają nam możliwość bezgotówkowej wymiany samochodu – mówi Bartosz Suchecki.

Finansowanie z ratą balonową jest elastyczne i wygodne nie tylko na początku, ale również w końcowej fazie. Po upływie okresu kredytowania, klienci mogą wybrać jedną z trzech wygodnych dla siebie opcji zakończenia umowy:

  • Po 3 lub 4 latach zostawiają swój samochód w rozliczeniu Dilerowi i wybierają nową Toyotę
  • Zatrzymują swoją Toyotę, a spłatę ostatniej raty refinansują w ramach nowej umowy kredytowej
  • Spłacają ostatnią ratę w całości i zatrzymują swoją obecną Toyotę

 

Strona internetowa kampanii edukacyjnej: www.toyotabank.pl/przyszlosc-finansowania-auta 

 

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9
Motoryzacja MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI
2024-11-25 | 11:30

MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży. Zapewniają mobilność, a także niezależność w bliższym i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.